Ylireagoinko? Miehellä on pin up tyylinen taulu keittiön seinällä.
Nainen nostaa siinä helmaa niin, että sukkanauhat näkyvät.
Minua tämä ärsyttää. En ole yhtään sen tyylinen ja mies ihailee naisia fiftari mekoissa.
Ex puoliso petti ja hirveä riittämättömyyden tunne kumpuaa. Olen jopa itkenyt tämän takia.
Kommentit (166)
Voi helvetti. Laita itsekin joku ranbon kuva omalle yöpöydällesi tai sun ex:n alastonkuva kato sit mitä jäbä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Laita viereen kuva omasta ihanteestasi. Vaikka lihaksikas tai ihan ruutupaita päällä oleva mies. Heinä suussa on hyvin seksikäs.
Eipä tulisi mieleen viedä omaa taulua toisen kotiin. :D
Tässä ketjussa toistuvasti tuodaan esiin, miten AP ylireagoi, on liian epävarma tai huonoitsetuntoinen. Ehkä itsen vertailu kuvaan voi sellaista viestiäkin, mutta en itsekään arvostaisi, jos miehellä olisi seksuaalissävytteisiä kuvia seinällä. Pitäisin sitä ajattelemattomana. On täysin ok, ettei tuollaisesta pidä ja että se aiheuttaa epämukavan olon. Ei siihen tarvita mitään suuria traumoja, vaan erilainen arvomaailma. Itselleni parisuhde on herkkä ja syvä asia, en voisi kuvitellakaan laittavani puolialastomien miesten kuvia seinilleni miesystäväni nähtäväksi. Kukin tavallaan. Silti joskus käy mielessä, että naiset saattavat hieman väkisin esittää liberaaleja ja ostella miehelleen tyttökalentereita yms., "katsos näin rento tyyppi mä oon, en oo kuten ne nipottavat naiset"- hengessä, vaikka sisältä saattaa sattua. Sekin on yksi tapa hakea hyväksyntää. En sano, että näin aina olisi, mutta mahdollista.
Jos tällainen tapaus olisi oikessa elämässä, niin tietysti kannattaisi suhteen virittely lopettaa samantien. Ei noin rikkinäisen ihmisen kanssa yhteiselo onnistu mitenkään, ellei suostu jatkuvaan draamailuun. Jokainen tietenkin tekee itse valintansa, mitä on valmis kestämään, mutta mulle apn reaktiot pin-up kuvaan olisi selkeä viesti siitä, etten halua ihan noin "herkillä" olevaa ihmistä elämääni. Enkä lähtisi sen enempää häntä terapoimaan, vaan jättäisin sen ammattilaisille, koska syy on syvemmällä kuin siinä keittiössä olevassa kuvassa. Ajattelisin väistäneeni luodin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen tapaus olisi oikessa elämässä, niin tietysti kannattaisi suhteen virittely lopettaa samantien. Ei noin rikkinäisen ihmisen kanssa yhteiselo onnistu mitenkään, ellei suostu jatkuvaan draamailuun. Jokainen tietenkin tekee itse valintansa, mitä on valmis kestämään, mutta mulle apn reaktiot pin-up kuvaan olisi selkeä viesti siitä, etten halua ihan noin "herkillä" olevaa ihmistä elämääni. Enkä lähtisi sen enempää häntä terapoimaan, vaan jättäisin sen ammattilaisille, koska syy on syvemmällä kuin siinä keittiössä olevassa kuvassa. Ajattelisin väistäneeni luodin.
Se vaan, että onko kyse "vain kuvasta"?
Silloin kun itse olen ollut suhteessa "herkillä", niin ei loppujen lopuksi ole ollut kyse mistään yksittäisestä sanavalinnasta, vaan kokonaisuudesta, jota en ole halunnut oikein silmin nähdä.
Eli toisen käytös minua kohtaan kaiken kaikkiaan. Miten hän puhuu minulle, kunnioittaako minua vai arvosteleeko minussa kaikkea, vertaileeko minua kiertoilmauksin toisiin naisiin jne.
Vaikken noita tilanteita aina täysin heti siinä tilanteessa tunnista, niin nykyään sentään tiedän, että jostain se paha mieli johtuu. Ja silloin ei kannata sitä suhdetta enää jatkaa.
Et viittis ilkkua toista onhan hän kokenut karvaan pettymyksen edellisessä suhteessa. Ja kotikasvatuskin on mennyt päin vittua. Luulee olevansa prinsessa jolle ei saa tapahtua mitään mieltä pahoittavaa. SE ON NYKY NAISEN TAPA KERJÄTÄ HUOMIOTA.