Onko teillä jotain seinäkelloja, kaappikelloja ym? Mitä kellonajan siirtämisiä teillä on?
Miksi tämä ainainen "muista siirtää...", koska mulla ajat siirtyy ainakin itsestään.
Kommentit (39)
Rannekello, herätyskello ja kolme pöytäkelloa. Ja en myöhästy ikinä mistään. Ja juu, rannekello paljastaa, että ikää on 😄
Kaksi seinäkelloa, pari rannekelloa, uunin kello, mikron kello, auton kello. Eivät siirry itsestään.
Liesi, 2 seinäkelloa, herätyskello, sarastusvalo ja pari rannekelloa.
Kakkosasunnolla uuni on jatkuvasti kesäajassa.
Vierailija kirjoitti:
Liesi, 2 seinäkelloa, herätyskello, sarastusvalo ja pari rannekelloa.
Kakkosasunnolla uuni on jatkuvasti kesäajassa.
Lisään vielä listaan autot.
Tänä aamuna siirsin 9 kellon aikaa. On seinäkelloja, pöytäkelloja ym. Keittiössä seinäkello, makuuhuoneessa seinäkello ja pöytäkello, sekä hyllyn reunassa "roikkukello), olohuoneessa kaksi seinäkelloa ja loput pöytäkelloja. Aivan liikaahan noita on, tuskin koskaan tulee katsottua jostain pöytäkellostakaan aikaa. Seinäkelloista nyt tokikin.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna siirsin 9 kellon aikaa. On seinäkelloja, pöytäkelloja ym. Keittiössä seinäkello, makuuhuoneessa seinäkello ja pöytäkello, sekä hyllyn reunassa "roikkukello), olohuoneessa kaksi seinäkelloa ja loput pöytäkelloja. Aivan liikaahan noita on, tuskin koskaan tulee katsottua jostain pöytäkellostakaan aikaa. Seinäkelloista nyt tokikin.
Lisäys: Rannekelloja on vaikka kuinka paljon, kun keräilen niitä, mutta ne eivät olekaan käynnissä.
Mulla on 15 v auto. En koskaan ole vielä itse vaihtanut kellonaikaa siihen. Mietin että tänä syksynä otan auton ohjekirjan ja teen sen itse. Joka päivä pitää oppia yksi uusia asia, olen 80.
Edellisessä autossa kello toimi jotenkin radion kauttA ja vaihtui itsestään.
Vierailija kirjoitti:
On seinäkello. Lisäksi on kello mikrossa ja liedessä ja hälytysjärjestelmässä ja kyllä näistä ainakin kasi ekaa kannattaa siirtää.
Hyvän ja huonon mikroaaltouunin tunnistaa diginäytöstä, hyvässä mikrossa ei ole kuin tehon ja keston säätö, nupeilla, ei diginäyttöä, eikö tämän tiedä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi seinäkelloa, auton kello ja yksi rannekello pitää siirtää kesäaikaan.
Kesäaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kuvittetko ilman kellojen siirtämisiä olevasi jotenkin parempi ihminen vai mikä tämän aloituksen pointti oikeasti oli?
No kun viereisessä keskustelussa KAIKKI olivat sitä mieltä, että ei kukaan oppilas osaa viisarikelloa, kun ei sellaisia enää missään ole!
Ja nyt yht äkkiä joka paikassa kaikilla onkin muka viisarikelloja, käänsikö jokainen takkinsa 5 minuutissa, mitä ihmettä?
Mulla on kaks seinäkelloa, ne on nytkin valmiiksi viime kesältä kesäajassa. En koskaan katso niitä.
Mulla on yksi seinäkello, yksi herätyskello ja rannekellot jotka kaikki pitää manuaalisti siirtää oikeaan aikaan. Kaikki muut siirtyvät itkseen.
Olen kääntänyt talviaikaan tänään jo 4 kelloa ja vielä on Bemarini kello kääntämättä. Uunin ja mikron kelloja en viitsi kääntää, pidän ne pimeinä!
Oletko koskaan rannekelloista, herätyskelloista tai autoista kuullut? Vaikea uskoa, että ap on yhtä tyhmä kuin kysymyksensä. Kunhan haluaa öyhöttää. Säälittävä olio.
Kaksi seinäkelloa, kaksi pöytäkelloa, herätyskello, kelloradio, radio/cd-soitin. Vaihdoin talviaikaan jo illalla kaikki, samalla vaihdoin patterit.
Kaksi seinäkelloa, auton kello ja yksi rannekello pitää siirtää kesäaikaan.