Palsta avoinna kello 0.00 saakka
Palstan kelloa ei ole siirretty talviaikaan. Tänään voi siis palstailla kello 0.00 saakka. Minä ainakin aion olla paikalla yöhön saakka. Olen tässä aloittanut ottamisen ja avaan nyt kolmannen siidrin
Kommentit (37)
Varmaan unohtunut laittaa talviaika kun palsta loppuu.
Joko aletaan suunnittelemaan erojuhlia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jotkut loppujuhlat olisivat paikallaan. Halukkaita ja ehdotuksia juhlatoimikuntaan? Ainakin Konalan mies, Valis ja Pup pa olisivat minun ehdotuksia
Ylläpitäjällä ei riittänyt älykkyys, että miten viisareita siirretään. Siirsi 2 tuntia taaksepäin ja oli nussimassa vielä 7:30 aikaan.
Eiköhän tuosta aikamoinen äläkkä synny jos meinataan sulkea, sen verran suosittu palsta kuitenkin. Tänne on viime vuosina tullut myös paljon miehiä keskustelemaan. Tai sitten tulee korvaava palsta, tai siirrytään johonkin muulle palstalle.
Jos jo aamulla avaa kolmannen siiderin, niin ei taida olla enää hereillä puoliltaöin.
Missä on muka tieto, että palsta loppuu? Päivämääriä heitellään ja kirjoitetaan, että tiedotteessa luki näin, mutta linkkiä ei osata laittaa. Eli ennen kuin tänne laitetaan oikeaa tieto niin sanon, että täyttä paskapuhetta palstan loppuminen.
Positiivisia aiheita voisi olla enemmän. Aloituksia siis. Ellei kaiva ketjuja esille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuosta aikamoinen äläkkä synny jos meinataan sulkea, sen verran suosittu palsta kuitenkin. Tänne on viime vuosina tullut myös paljon miehiä keskustelemaan. Tai sitten tulee korvaava palsta, tai siirrytään johonkin muulle palstalle.
Miehet tän pilasikin väninällä ja peppuseksijutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jotkut loppujuhlat olisivat paikallaan. Halukkaita ja ehdotuksia juhlatoimikuntaan? Ainakin Konalan mies, Valis ja Pup pa olisivat minun ehdotuksia
Tarjolle xtra nakkeja kun muuhun ei varaa.
Sanoman divulta ei löydy tiedotetta jossa kerrottaisiin palstan lopettamisesta. Huhtikulle asti katselin ne jotta muiden ei tarvii
Vierailija kirjoitti:
Ei ylläpitoa enää.
Ainakin ketjuja katoaa entiseen malliin. Robotit asialla?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän johti palstan loppumiseen...
Kamala suunsoitto vasemmistolta ja ikuinen kiusaaminen oli aloitus mikä tahansa. Ja se ikuinen poistattaminen !
Laitatko linkin tuohon tiedotteeseen.