Miksi isokokoinen, lihava ja harteikas mies ei kiinnosta naisia?
Sen luulisi tuovan paljon enemmän sellaista turvallisuuden tunnettakin verrattuna johonkin 75-kiloisiin hernekeppeihin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sopii oikein hyvin isokokoinen ja harteikas mies, kun mitat on 190/90. Ja tämä EI ole verenpaine 😂 Olen itse N178/65.
Jos 190 cm mies painaa vain 90 kg, niin on aika hujoppi keppi 🤣
Eräs miesystävistäni oli 50/190/100. Hiukan oli ylimääräistä vatsan seudulla, muuten hyvä. Oli muuten pirun ketterä liikkeissään 😂
Lihavuus tuskin viehättää ketään. Moni rakastaa puolisoaan, vaikka tällä, sukupuolesta riippumatta, olisi pientä pyöreyttä. Joku jopa tykkää. Mutta varsinainen lihavuus viestii aina ongelmista, ja vaikka ongelmainenkin ihminen on rakastamisen arvoinen, ei se silti itsessään ketään viehätä.
En tykkää läskeistä. Hartiat ja iso koko varsinkin siellä alakerrassa kyllä muuten kiihottaa.
-sexy transutyttö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sopii oikein hyvin isokokoinen ja harteikas mies, kun mitat on 190/90. Ja tämä EI ole verenpaine 😂 Olen itse N178/65.
Pelkkää lihasta, harrasti kamppailulajeja. Harmi, ettei muuten ollut parisuhdeainesta.
Läski ei vastaa painonsa vertaa lihasta. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää lihasta, harrasti kamppailulajeja. Harmi, ettei muuten ollut parisuhdeainesta.
Oliko päävikainen?
Vierailija kirjoitti:
Läskeistä ei ole mihinkään.
Ainakin musta on moneksi.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko päävikainen?
Kaikenlaista jatkuvaa säätöä exänsä kanssa lapsiin liittyen. Itsellä elämäntilanne selvä, niin en oikein jaksanut tällaista. Kaipaan elämääni rauhaa ja tasapainoa, en kaaosta. Ehkä joku muu jaksaisi.
Koska se 75-kiloinen hernekeppi on ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi onnistuu sellaisen henkilön kanssa? En halua liiskaantua muusiksi miehen alle.
Se menee vaikeaksi. Toinen ähkii ja hikoilee. Ei kiitos.
Sivusta
Se on kun vanha jenkkiauto, syö paljon, haisee ja päästää kovia pöräyksiä peräpäästä.
Läski mies haisee ja sängyssä en jaksa sitä ähkimistä ja hikoilua.
Lisäksi läski ei pysty aktiiviseen elämään. Olen normaalipainoinen nainen ja haluan normaalipainoisen miehen.
Sellainen näyttää kuvottavalta.