Miksi isokokoinen, lihava ja harteikas mies ei kiinnosta naisia?
Sen luulisi tuovan paljon enemmän sellaista turvallisuuden tunnettakin verrattuna johonkin 75-kiloisiin hernekeppeihin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Siitä on turvallisuuden tunne kaukana kun joutuu petipuuhissa jo pelkäämään että tukehtuu sen läskikasan alle. Ei kiitos!
Et ole vissiin kovin paljoa seksiä harrastanut, jos tiedät vain yhden asennon.
Koska olet ällöttävä läski. Tosimies osaa pitää itsensä kunnossa t: 77 kg hernekeppi
Kun ottaa huomioon, että suurin riski naiselle on se kaikkein läheisin mies, niin kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet ällöttävä läski. Tosimies osaa pitää itsensä kunnossa t: 77 kg hernekeppi
Kastuuko tuollainen luukasa edes suihkun alla? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on turvallisuuden tunne kaukana kun joutuu petipuuhissa jo pelkäämään että tukehtuu sen läskikasan alle. Ei kiitos!
Miksi minun pitäisi sopeutua siihen että mies ei kykene läskeytensä takia kuin muutamaan seksiasentoon?
Läskit eivät ole hyvännäköisiä. Oli sitten mies tai nainen. Tämän faktan voisitte plösöt jo pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään.
Kuten huomaat aloittaja sulle tuli kommenteissa pitkä miinus.
Lihavat miehet ovat ällöttäviä. Naisilla muodot vielä ymmärtää, koska ne sopivat kroppaan ihan eri tavalla.
N31, 169/115
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi sopeutua siihen että mies ei kykene läskeytensä takia kuin muutamaan seksiasentoon?
Eli ajattelet miehessä vain kyrpäää. Hyi hitto mikkä lorttendaalus.
Mitäs sitten vaikka ajattelisinkin? Tälläkin palstalla saa päivittäin lukea siitä kuinka miehille ei naisessa merkkaa mikään muu kuin ulkonäkö ja se että saa seksiä. Mitään sotanorsua en todellakaan riesakseni ota. Itke sinä sitä asiaa ja laihduta.
Itse olen kiinnostunut vain otsikossa kuvatun kaltaisista miehistä. En tiedä miksi. Harteikas, ylipainoinen ja mielellään vielä lyhyehkö... Harmi kun heitä on suht vähän omassa ikäluokassani, ainakin näin omien havaintojeni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnostunut vain otsikossa kuvatun kaltaisista miehistä. En tiedä miksi. Harteikas, ylipainoinen ja mielellään vielä lyhyehkö... Harmi kun heitä on suht vähän omassa ikäluokassani, ainakin näin omien havaintojeni mukaan.
Kyseessä on mielenhäiriö. Hakeudu hoitoon
Totta kai kiinnostaa naisia sellainen mies. N35
Annoin mahdollisuuden sellaiselle. Kyllähän jo pelkkä arki on aika tuskaa, kun mies puuskuttaa joka tilanteessa, liikunnasta (so kävely) puhumattakaan. Lisäksi se oli syöttänyt lapsensa samanlaiseksi, ellei vielä pahemmaksi, palloksi. Hermot meni kun yritettiin mihinkään lähteä tai mitään tehdä yhdessä "iskä, mun selkään sattuu", " iskä mun polviin sattuu ", "iskä mun reidet hankaa verille". Lisäksi miehellä kaikki veriarvot punaisella. Mietit, mikä poksahtaa ekana, sydän, haima vai aivot. Näin kymmeniä "elämäntaparemontteja", jotka kesti max seuraavaan kauppareissuun, jolloin korissa oli taas olutta, viiniä, pekonia, kermaa ja juustoja. Käsitys vihanneksista oli viinirypäleet ja...Taatelit. Nekin suklaalla päällystettyjä. Oikeasti.
Anteeksi inhorehellisyys, mutta tällaista se oli joka päivä. Eka ja vika kerta, kun alan suhteeseen ylipainoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hengästyy helposti, ei siitä mitään hyötyä ole.
Syö, paskoo ja makkoo päivät pitkät
Ei herätä haluja. Eikä pysyisi vauhdissani. Iso ja harteikas ok, mutta isolla mahalla, noup. Sorry, jos tätä edustat, ei minun miestyyppiäni. Ei kyllä ole minun miestyyppiä se 77 kg hernekeppikään.
Mulle kyllä sopii oikein hyvin isokokoinen ja harteikas mies, kun mitat on 190/90. Ja tämä EI ole verenpaine 😂 Olen itse N178/65.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sopii oikein hyvin isokokoinen ja harteikas mies, kun mitat on 190/90. Ja tämä EI ole verenpaine 😂 Olen itse N178/65.
Jos 190 cm mies painaa vain 90 kg, niin on aika hujoppi keppi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 190 cm mies painaa vain 90 kg, niin on aika hujoppi keppi 🤣
Saa hyvin painaa 100 jos pelkkää lihasta 😍
Sulla ei ole tarpeeksi rahaa eikä omaisuutta!
En ole ikinä hankkinut miesseuraa kilokaupalla. En edes koiriani ole ostanut sen mukaan paljonko ne painavat.