Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Miksi jäisit kotiin suklaalevyn ja Netflixin kanssa, sillä tänä yönä onni suosii rohkeaa!

Vierailija
25.10.2025 |

Lähde rohkeasti Kalleen! Siellä voi olla myös se hauska Sanna töistä, joka rohkaisee sinua lähestymään ihania miehiä. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaalevystä ei saa seksitauteja.

Diabeteksen ja rasvamaksan vain.

Ai yhdestä suklaalevystä. Just joo.

Ainahan se jää yhteen kuukaudessa 🤣

Vierailija
22/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti-ilta. Uunissa myskikurpitsa, josta teen kohta paahdetun kurpitsa-vuohenjuustorisoton. Kynttilöitä tummenevassa syysillassa, lämmin fleecepeitto, hyvä sarja, kissakin yleensä tulee siihen kylkeen kehräämään. Illalla ehkä pannullinen hyvää teetä. Huomenna kylpyläpäivä hyvän ystävän kanssa.

Jostain syystä ei nappaa vaihtaa illankulkua siihen että menisi heilumaan jonnekin haisevaan baariin ja huominenkin olisi pilalla.

Olet reppana-akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaalevystä pääsee helpommin eroon.

Mä voin näyttää kuinka nopeasti. Mullakin on suklaalevy illaksi.

M.54

Vierailija
24/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai yhdestä suklaalevystä. Just joo.

Incelin yleistieto on tuota luokkaa,kun koulunkäynnin jääneet peruskouluun. 

Vierailija
25/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti-ilta. Uunissa myskikurpitsa, josta teen kohta paahdetun kurpitsa-vuohenjuustorisoton. Kynttilöitä tummenevassa syysillassa, lämmin fleecepeitto, hyvä sarja, kissakin yleensä tulee siihen kylkeen kehräämään. Illalla ehkä pannullinen hyvää teetä. Huomenna kylpyläpäivä hyvän ystävän kanssa.

Jostain syystä ei nappaa vaihtaa illankulkua siihen että menisi heilumaan jonnekin haisevaan baariin ja huominenkin olisi pilalla.

Mulla on ranskalainen sipulipiirakka uunissa. Sherryä lasillinen. Mies tulee metsältä ja syödään sipulipiirakkaa ja toivottavasti-sorsaa.

Ei tosiaan saa tätäkään naista mihinkään ulos.

Vierailija
26/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista se.

Vttu mä pidän suklaasta enemmän kuin miehistä.

Tuupa sä kosiin mua, oon alasti isossa sängyssäni ja katson leffaa (huom, nurkassa en kyyristele enkä ole ujo)  Mulla on joka huoneessa taulutelkku seinällä ja omistan tämän 74 neliötä yksin. 

Suklaa ei selkeästi toimi mielialalääkkeenä.

Vierailija
27/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mut kyllä mä syön vaikka lanttutikkuja ja kattelen seinää ennemmin.

Sehän on vanhojenpiikojen ns herkku. Lanttu ja kukkakaali.

Vierailija
28/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää suklaasta ja netfliksiä ei ole. Tykkään olla mieluummin kotona. Ai niin, ja huomenna on työpäivä.

Vierailija
29/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken sä Huoris (=ap) käskit netflixin ääressä istuvia naisia haistamaanvittua. Ja nytkö pitäisi tulla sun seuraksi Kalleen?

Mental note: Huoris käy Kallessa. Ei sinne enää ikinä.

Tuskin sinne tuollaisia paranoidisia päästetäänkään. 

Vierailija
30/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet reppana-akka.

Sivusta vastaan että, sinä olet ressukka äijä.

Vierailija
31/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mut kyllä mä syön vaikka lanttutikkuja ja kattelen seinää ennemmin.

Lanttutikut on muuten ihan hyvää dipattavaa! Porkkanaa, lanttua, kukkakaalia ja kurkkua siivuiksi ja kermaviilidippi.

Miten kertoa olevansa kulahtanut ja kaavoihin kangistunut tantta sitä sanomatta. 

Vierailija
32/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo eilen tylyt pakit, joten mulle riittää taas hetkeksi miesten temppuilut.

Vierailija
33/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet reppana-akka.

Tällä reppana-akalla on oma talo ja keittiö jossa tehdä ruokaa, hyvinhoidettu ja kiintymystään ilmaiseva lemmikki, ystävät joiden kanssa tehdä kivoja juttuja, kiva rauhallinen koti-ilta kynttilänvalossa ja kohta nokan alla itsetehty, maukas ja ravitseva ateria.

Mites sinulla?

Vierailija
34/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vietän koti-iltaa mieheni kanssa.

Kallessa olis vierasta meisseliä tarjolla.

Meisselit kiinnostaa homoja enemmän kuin naisia. Naiset kiinnistuu aivoista. Niitä ei näy olevan tarjolla.

Vierailija
35/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ranskalainen sipulipiirakka uunissa. Sherryä lasillinen. Mies tulee metsältä ja syödään sipulipiirakkaa ja toivottavasti-sorsaa.

Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
36/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffailta oman puolison kanssa on enemmän mun makuun 🥰

Vierailija
37/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista se.

Vttu mä pidän suklaasta enemmän kuin miehistä.

Tuupa sä kosiin mua, oon alasti isossa sängyssäni ja katson leffaa (huom, nurkassa en kyyristele enkä ole ujo)  Mulla on joka huoneessa taulutelkku seinällä ja omistan tämän 74 neliötä yksin. 

Suklaa ei selkeästi toimi mielialalääkkeenä.

Eikä näy toimivan sun nolot dissausketjut naisten viettelyyn. 

Vierailija
38/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vietän koti-iltaa mieheni kanssa.

Kallessa olis vierasta meisseliä tarjolla.

Ei kiinnosta vieraat.

Vierailija
39/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sherry on kurkunpään- ja vatsasyövän kannalta erityinen riskituote! 

Vierailija
40/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuvitteleeko jotkut tietyt ihmisjoukot, että kusiletkut kiinnostaa naisia?