Mitä laittaisin joulupuu- keräykseen. Kuusessa oli lappu: Tyttö 14v, ilman lahjatoivetta.
Kommentit (101)
Itse kudottu pipo/kaulaliina/sukat/lapaset
Lahjakortti sellaiseen paikkaan, mitä vanhemmat ei pölli!
Vierailija kirjoitti:
Ripustan kuuseen lahjatoiveen, toiveeksi kirjoitan "ei lahjatoivetta". Odotanko saavani lahjaa? En.
Toivotaan hänelle hyvää. Joillakin on materiaa mutta mieli on kaaoksessa
Jos paikkakunnalla on Lidl, lahjakortti. Tai S-ryhmän. Harjoittaa lapsen harkintaa kun saa itse päättää mitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kudottu pipo/kaulaliina/sukat/lapaset
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Koru
NOJUST. EI IKINÄ.
Sanoisin kans kengät/ lahjakortti. Köyhät säästää helposti ensimmäisenä niistä ja koululaiselle tärkeää olla hyvät lämpimät kengät.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesi
Enemmänkin antaisin lahjakortin hajuvesiä myyvään liikkeeseen. Kun se mikä omaan nenään tuoksuu hyvältä, voi toisen nenään haista lähinnä hyttysmyrkyltä. Niin en uskaltaisi antaa, ellei olisi tiedossa tarkasti täsmällinen hajuvesitoive.
Ylipäätään lahjakortin antaisin, jos ei ole mitään toivetta esitettynä.
Ei ikinä mitään itse kudottua pskaa. Eikä kaupankaan. Vtuttaa sellaiset lahjat, voin omasta kokemuksesta kertoa. Parasta kun saa itse ostaa. Mä laitan näihin aina lahjakortin johonkin hm/s-ryhmä/normal.
Joo eikä mitään koruja. Nekin on peestä.
pieni 40 e lahjakortti ja kaunis pieni koru on hyvä idea tuon ikäiselle.esim.koru kestää aikaa ja sopii kaiken kokoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti vaateliikkeeseen
Alusvaateliikkeeseen.
Lahjakortti (Normal, Gina Tricot, Cubus, H&M) tai muuhun paikkaan, mikä nuorta lähellä. Siihen kylkeen minäkin laittaisin jotain suklaata ja vaikka villasukat (niiden värillä ei ole niin suurta väliä kuin jonkun ehdottamilla pipolla ja kaulaliinalla, mutta valkoiset tai mustat ainakin luulisi olevan mieleiset).
Vierailija kirjoitti:
Ripustan kuuseen lahjatoiveen, toiveeksi kirjoitan "ei lahjatoivetta". Odotanko saavani lahjaa? En.
Odotan saavani kivan yllätyksen.
Ehkä siksi ei toivetta, koska niitä ruoditaa ja haulutaan keskustelupalstoilla.
Tekisin kassin johon keräilisin pientä ja tarpeellista tavaraa: hygieniatarvikkeet, pyyhe, sukat (voiku osaisin neuloa villasukkia), pyyhe jne. Ja tietenkin suklaata lisänä. Oikeasti vähävaraiset on paljon kiitollisempia käytännön lahjoista kun koruista tms.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kans kengät/ lahjakortti. Köyhät säästää helposti ensimmäisenä niistä ja koululaiselle tärkeää olla hyvät lämpimät kengät.
Kun ei tiedä kokoa, voi olla hutiosto, josta tulee vaan paha mieli. Kuvittele: saat 2 numeroa liian pienet unelmakengät...
Voi olla ettei tyttö uskalla toivoa kun tietää ettei saa pitää lahjaansa
Hakattu itsetunto pohjamutiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedä kokoa, voi olla hutiosto, josta tulee vaan paha mieli. Kuvittele: saat 2 numeroa liian pienet unelmakengät...
Siksi kirjoitin lahjakortti
Ai kauhee