Mitä laittaisin joulupuu- keräykseen. Kuusessa oli lappu: Tyttö 14v, ilman lahjatoivetta.
Kommentit (101)
Älä laita mitään. Ne lahjat myydään kirpparilla heti joulun jälkeen. Että äityli saa olutta.
Mua kävi itkettää nämä poloiset 😥
Vierailija kirjoitti:
No sit sun täytyy treenata itsesäätelytaitoja ja tunnehallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun mulla toimii empatiakyky normaalisti..
palapeli,kirja, koru ainakin sopii kaikille ei tule koko ongelmia kuten vaatteissa.jos ei toiveessa ideaa. piirustustarvikkeet kuten paperi ja tussit ja vesiväritarvikkeet on myös idea. askartelu ohje kirja.ompelutarvikkeet ja korunteko tarvikkeet vois olla uusi harrastus jollekin nuorelle.
AP jos luet tämän niin tässä ehdottomasti paras lahja ikinä: KIRJA
osta kirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun mulla toimii empatiakyky normaalisti..
Se on se myötäelämisentaito
Kyllä lahjakortti on paras. Saa mieleisensä tavaran, mitä tarvitseekaan.
Olen monena vuonna osallistunut lahjakeräykseen, jossa lapset ja nuoret saavat toivoa lahjaa. Teinit toivovat useimmiten lahjakorttia vaatekauppaan, kosmetiikkakauppaan, Tigeriin tai Normaliin. Pojat haluavat usein urheiluliikkeiden lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Meikkilaukku ja hygieniaa.
Emt. Saippuaan ei voi pukeutua.
Ite laittaisin mieluummin lahjakortin johonkin vaatekauppaan tai kenkäkauppaan kuin Normaliin. Kyllähän sitä kotoa varmasti nimittäin saippuaa löytyy (3 l astiankin saa 3 eurolla) Mutta uusia vaatteita saa varmasti tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Victorinoxin linkkari.
Mitä tuolla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkilaukku ja hygieniaa.
Emt. Saippuaan ei voi pukeutua.
Mutta teinille on kauhistus "haista"
Mun tuli myös surku että jos ei uskalla tai osaa toivoa mitään? Ehkä lasu tai muu laittanut toiveen tytön puolesta? Lahjakorttia mietin minäkin, ehkä kaksi pienemmällä summalla vaikka Normal ja joku kahvila tai muu? Leffaliput voisi olla myös kiva, kaksi vähintään että voi pyytää kaverin ja karkkia tai suklaata. Oikeasti alkoi ärsyttää ahneet ihmiset tässä maassa ja tällä planeetalla kun joku lapsi ei saa edes lahjaa!
Mitä ihmettä? Mitä se 14vuotiaan lappu tekee siellä puussa jos ei toivo tai tarvitse mitään
Vierailija kirjoitti:
palapeli,kirja, koru ainakin sopii kaikille ei tule koko ongelmia kuten vaatteissa.jos ei toiveessa ideaa. piirustustarvikkeet kuten paperi ja tussit ja vesiväritarvikkeet on myös idea. askartelu ohje kirja.ompelutarvikkeet ja korunteko tarvikkeet vois olla uusi harrastus jollekin nuorelle.
En laittais mitään piirustus-, maalaus- tai käsityötarvikkeitä. Ei voi koskaan tietää jos kyseinen nuori ei tykkääkään yhtään askartelusta tai on tosi huono siinä. Sitten lahjasta tulee vain ihan paska fiilis ja yksi epäonnistumisen kokemus lisää.
Ihanaa hypisteltävää