Jos huomaat että joku yrittää saada sinut suuttumaan eli reagoimaan jollakin tavalla vastineeksi, miten reagoit reagoimatta
Vaikea selittää mutta käsittänette sosiaalisen tilanteen mitä tarkoitan.
Kommentit (44)
"Anteeksi, mutta mä en nyt jaksa kuunnella tuota" ja lähden menemään. Tai sitten en sano mitään ja lähden jatkamaan omia hommia (tai keksimään tekemistä).
Tiedostan olevani passiivis-aggressiivinen ja varsinkin räiskyvän äidin kohdalla teen tätä, koska tiedän miten paljon se sitä ärsyttää etten ala huutaan ja itkemään.
se ärsyttäjä ja vittuilija menee itkeen pomolle jos sanot mitään- tämä on se tarkoituskin,uhriutua koska itse on kiusaaja ja sosiopaatti-siksi ei reaktioo vaan, fiksua de escalointia ja antaa tyypin itse sekoilla.suora agressio kostautuu.
jos haluaa tasata tilit ,niin mielummin häviä paikalta kun tyyppi tarvis apua, puhu tyypin poissa ollessa "kiusaajan "tasapainottomasta ja oudosta käytösestä.moni muukin on uhri
puhu toisille tyypin raivoamisesta ja kiukuttelusta.kysy onko se tehnyt tai sanoonut jotain sulle,on mahdollista että uhreja on monta.älä tietenkään puhu sen kavereille.
Kerron toiselle luvan pitää mielipiteensä, enkä tee asiasta minkäänlaista numeroa. Saa toisen yleensä raivon valtaan.
Ap katso Googlesta reactive abuse
Sen kerran kun väärälle ihmiselle aukoo, niin saattaa käydä huonosti. On näitä nähty, kun länkyttäjä saakin nokkaansa tai autonkumit on mystisesti puhkottu.