Minne matkustaisitte; Lontooseen, Edinburghiin vai Dubliniin?
Minne matkustaisitte ja miksi? Oletteko käyneet, millaista oli?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Edinburgh ja Skotlanti yleensäkin on haaveissa. Mihin vuodenaikaan sinne kannattaa matkustaa?
Me olimme siellä kesäkuussa. Olimme varautuneet lämpimin vaattein ja vaelluskamppein mutta 1 päivää lukuunottanatta oli 24 astetta lämmintä. Eikä mitään kevyttä kesävaatetta mukana😅
Upea reissu, kävimme Speysidessä, Loch Levenin vuonolla, Lossiemouthissa ja monissa pikkukylissä Edinburghin lisäksi
Olen asunut Lontoossa ja kävin Dublinissa vasta viime kesänä. Edinburghissa en ole koskaan käynyt, joten menisin sinne. Jos en missään noista olisi aiemmin ollut, menisin ehdottomasti Lontooseen.
Kaikissa olen käynyt, mutta Lontoo on se, josta näkeminen ja tekeminen ei koskaan lopu. Tai sitten Edinburghisra jatkaisin muualle Skotlannin upeisiin maisemiin.
Kaikki hyviä, menisin Edinburghiin koska siellä en itse vielä ole käynyt. Lontoossa olen käynyt muutaman kerran ja haluaisin vielä lähiaikoina, siellä on niin paljon nähtävää. Dublinkin oli kiva käyntikohde mutta siihen se yksi käynti riitti.
Olen käynyt Lontoossa usein ja sekä Edinburghissa että Dublinissa kerran. Juuri nyt menisin Lontooseen, koska viime kerrasta on jo aikaa. Kaikki kolme ovat kyllä käymisen arvoisia.
Edinburgiin. Somessa on ihania sateisia, raikkaita kuvia Skotlannista ja sen kaupungeista. Sateesta kiiltäviä katuja, raikasta ilmaa, aamulla ja illalla sumua, ou jee.
Edinburgh ja Skotlanti yleensäkin on haaveissa. Mihin vuodenaikaan sinne kannattaa matkustaa?