Lopetin asioiden kertomisen kavereille, koska ne ilmestyivät tänne räävittäväksi...
Onko teille muille käynyt niin?
Kamalat läpikäymäni tragediat ilmestyivät tänne. En koskaan saanut selville kuka niitä tänne vuosi ja mikä motiivi heillä oli.
Todella ikävää.
Eikös toisten asioiden levittely ole rikos?
Kommentit (59)
Microsoft vakoilee kuin vuonna 2010. Samat työpaikatkin tulevat hakuun kuin 2010. Jotkut elää menneessä.
Kurkkaapa Jodel, ne löytyvät varmasti myös sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa ratkeaa näin: paina ruksia oikeassa yläkulmassa, älä tule takaisin ja kuormita mieltäsi. Toinen vaihtoehto, ota kuvakaappaukset ja tee rikosilmoitus. Poliisi selvittää tekijän.
Mikähän olisi mahdollinen syy rikosilmoitukselle & poliisin selvitykselle. Voiko kyseessä olla yksityisyyselämää loukkaavan tiedon levittäminen jos henkilö ei ole tunnistettavissa kirjoituksesta. Veikkaan että tutkinta pysähtyy aika nopeasti.
Voi sitä silti tehdä tutkintapyynnön. Sittenhän se arvioidaan, voiko tunnistaa vai ei. Ei sen tarvitse olla niin, että kaikki tunnistavat.
Varmaan poliisia kiinnostaa jos joku anonyymisti kirjoittaa, että anonyymi kaverinsa möi perfettä torilla viiden euron sopuhintaan.
Ehkä sitten kiinnostaa, jos kirjoitat että eteläturkulainen nimeltä mainitsematon pirkkoliisa vemppainen möi itseään sopuhintaan eilen kello kolme torilla.
En käytä lainkaan Jodelia.
En osallistu minkäänlaisiin juoruyhteisöihin.
Saanko todeta, hyvä herrasväki:
En halua olla väkisin keskiöön revitty
'pienen paikkakunnan
julkkis' - en tunne täältä ketään henk.koht.
eikä kukaan tunne minua [paitsi 1 hlö +
kumppaninsa].
Olen ollut paikkakunnalla spontaanisti
alkunsa saaneessa koronaevakossa; asunut
vuokrakohteessa. En parisuhdetta enkä
pysyvää tukikohtaa (omistuskotia)
hakemaan Savoon siis tullut..
Kotiini tunkeutuneet hlöt, salakuvaajat,
kaupan tiloissa ryöstöä yrittäneet - he
tietävät itse tekonsa. Olen heidät jokaisen
armahtanut. Rikosilmoitus: edelleen
tekemättä. Kuin koira veräjästä pääsivät..
Tuskinpa ilmestyy. Olet vain vainoharhainen. Identifioit jonkun ventovieraan jutut omiin juttuihisi.
Joku siellä vitsiä murjaisee.
Ettei vain gaslight-hengessä
tuonut pråstituution provokatiivisesti
tähänkin ketjuun?
Olen elänyt Savon jakson ilman fyysisiä
mieskontakteja,
hengellisen vakaumukseni mukaisesti.
Minulla oli yli 2 ja puolen vuoden
etäsuhde ulkomaiseen medikaaliin
- tuo suhde tauolla aloitteestani
toukokuusta 2025 alkaen.
Naapurini näkevät: minulla ei
miesvieraita täällä milloinkaan käy.
Älkääpä hyvät Savon inehmot keksikö
tarinoita 'askeetikkoerakosta.'
Netflix on sitä varten. Joku raja
mauttomuuteen ja aikuiskiusaamiseen.
Kiitos.
Ap, älä hermoile. Asiasi ovat käsittelyssä myös fasessa, tiktokissa, Xsässä ja kyläkaupan kassalla. Itsepä olet juttusi kiertoon pistänyt.
Olisi se kiva tietää, kauanko tätä on jatkunut teidän toimesta? Ja myös syy.. Kysyn nyt tätä ihan tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa ratkeaa näin: paina ruksia oikeassa yläkulmassa, älä tule takaisin ja kuormita mieltäsi. Toinen vaihtoehto, ota kuvakaappaukset ja tee rikosilmoitus. Poliisi selvittää tekijän.
Mikähän olisi mahdollinen syy rikosilmoitukselle & poliisin selvitykselle. Voiko kyseessä olla yksityisyyselämää loukkaavan tiedon levittäminen jos henkilö ei ole tunnistettavissa kirjoituksesta. Veikkaan että tutkinta pysähtyy aika nopeasti.
Voi sitä silti tehdä tutkintapyynnön. Sittenhän se arvioidaan, voiko tunnistaa vai ei. Ei sen tarvitse olla niin, että kaikki tunnistavat.
Eihän täällä tunnisteta. Anonyymejä ollaan.
Samankaltaisuuksia voi olla.
Luulee, että tietystä tyypistä puhutaan, mut ei.
Toki nää sannat ja saarat on tunnistettavissa, kun on esillä nimet, ja heitä mollataan milloin mistäkin. Ihan mistä vaan, mutta samat voi lukea juorulehdistä.
Minä en ole koskaan maininnut
paikkakunnan nimeä missään
kontekstissa. Tästä olen erittäin tarkka ollut.
En lähde muutaman rikollismielisen
hlön takia mustamaalaamaan sivullisia
kunnon kansalaisia. En aio lukea enkä
osallistua minkään alustan
hömppäjuoruihin.
Tulee tunne, että joku näyttää kokevan
kollektiivista syyllisyyttä tapahtumista.
Ikäänkuin kåstomustamaalata minua, joka
olen rikosten kohde. Tämä on
kertakaikkiaan.. kovin nurinkurista.
Ei voi muuta sanoa.
Miettikää nyt vähän, mitä minä olen
joutunut hiljaa läpikäymään/prosessoimaan.
Mitään ylimääräistä keuhkoamista en
todellakaan kaipaa. Kun tästä nyt vain vielä
viimeisillä voimiensa rippeillä
uuteen kotikaupunkiin ehjin nahoin pääsisi.
Pois tästä painajaisesta, rakkaudelliseen ja
turvalliseen rauhan paikkaan. Omaan Kotiin.
Joku kirjoittanut satoja kertoja hänen kommenttiensa perään tietyissä ketjuissa "vitu ped o fi ili" "ped ari" "las ten rais kaaja" sen jälkeen, kun mainitsi nuoremman miehen kiinnostuksen.
Sitten oli joku kiusari rouvittelija, joka napannut kiinni Een naimattomuuteen. E on todennut olevansa naimaton eli neiti. Monet kerrat tullut tahallaan huuteleen: mitäs ROUVA? ROUVA SITÄ, ROUVA TÄTÄ, TAASKO JUOPOTTELET...Tekee pilkkaa kääntämällä faktat päälaelleen. Lukee tarkkaan Een kommentit ja tekee kaikesta mahdollisesta kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittanut satoja kertoja hänen kommenttiensa perään tietyissä ketjuissa "vitu ped o fi ili" "ped ari" "las ten rais kaaja" sen jälkeen, kun mainitsi nuoremman miehen kiinnostuksen.
Sairaalloisen mustasukkainen [nuorehkon] miehen ex/nyk.tyttöystävä tai senhetkinen omanikäinen tai nuorempi tapailunainen.
V a h v a e p ä i l y s .
Jos kyseessä vain tapailu, saattaa tunnetusti syntyä hankalia konfliktitilanteita, kun selkeät oldschool parisuhteen/vakiint. seurustelusuhteeseen liitettävät pettämiskoodit, rajat ja pelisäännöt puuttuvat casual d4ting skenestä.
[Tämän lisäksi emme voi tietää, vaikka kyseessä olisi samaa sukupuolta oleva henkilö. Osa miehistä on identiteetiltään bi-s3ksuaaleja. He tapailevat yhtälailla luontevasti sekä naisia että miehiä].
Se nyt vain, että yhtään missään kahvilla tai kävelylenkillä ei kukaan tässä tapauksessa käynyt. Silti psykoottisasoinen k0stor4ivo 'kahvikutsun' saaneelle.
Jep jep, reilu meininki. Kateus ja mustasukkaisuus ovat todentotta tuhoavan toksista, rumaa jälkeä tuottavia primitiivisiä tunnetiloja. Enpä olisi 25-vuotiaana itsenäni uskonut, että näin keski-ikäisenä voisin vielä joutua tällaisen Salatut elämät-tyyppisen 'intohimodr4aman' keskelle. Ja vielä reilusti itseäni nuorempien toimesta.
Joka tapauksessa alkeellinenkin harkintakyky ja mielen tasapaino ovat kyseis(t)en kirjoittelijoiden kohdalla täysin kadoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastoin yleistä luuloa on virkavallalla keinonsa löytää anonyymi viestin lähettäjä. VPN hidastaa hieman etsintää muttei ole este.
Joku tiedustelija vuotaa kaiken.