Helvetti miten stressaavaa on käydä lauantaina ruokakaupassa
Hirveä ruuhka ja joka puolella kiljuvia kakaroita.
Kommentit (47)
Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa
Näin sinkkuna käyn kaupassa aina mahdollisimman hiljaiseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa
miksi perheettömät voisivat valita erittäin joustavasti kaupassakäyntiajankohtansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi perheettömät voisivat valita erittäin joustavasti kaupassakäyntiajankohtansa?
Koska ei tarvitse aikatauluttaa menoja lasten nukkumisten, ulkoilujen, hoitohakujen, harrastusten ja syömisten mukaan. Ei myöskään tule helposti yllätysostosten tarvetta synttärilahjaostosten, kaadettujen maitojen jne takia
Kait myös persuja.
Vai miten on, kärttyinen impiumpilampi vanhapiika?
Tuleeko illalla myös telkkarista huonoja ohjelmia ja naapurikin tömistelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tarvitse aikatauluttaa menoja lasten nukkumisten, ulkoilujen, hoitohakujen, harrastusten ja syömisten mukaan. Ei myöskään tule helposti yllätysostosten tarvetta synttärilahjaostosten, kaadettujen maitojen jne takia
perheettömänkin elämässä voi olla paljon aikataulutettavia asioita.
Muistitko dildoosi uudet paristot niin huomenna olisi jo parempi päivä?
Jep. Tämän takia koitan aina käydä ruokakaupassa vain arkena.
Juuri kävin klo 3.35 Prismassa ja oli ihan autiota, ei juuri ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perheettömänkin elämässä voi olla paljon aikataulutettavia asioita.
Ajatella, itsekin olen ollut perheetön joskus ja tiedän kyllä mitä kaikkia menoja voi olla. Ei ikinä kuitenkaan sellaisia mitä ei voisi järjestellä uudestaan tai perua. Oman lapsen sairastumista ei taas voi siirtää tai perua vaan se sitoo välittömästi ilman ennakkovaroituksia
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko illalla myös telkkarista huonoja ohjelmia ja naapurikin tömistelee?
Naapurin kakarat tömistelee ja hullu huoltomies ryömii katolla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin klo 3.35 Prismassa ja oli ihan autiota, ei juuri ketään.
Ap valittaa taas ihan turhasta.
Silloin kun kaunarit alko tuleen oli paras aika käydä kaupassa. Oli aikaa tyhjää.
Mulla ei mikään viikonpäivä rasita, pikkupieruissa mukava hakea heräteostoksia ja kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsivapaat marketit käyttöön. V ttuttaa säntäilevät kakarat ja mammat hyökkäysvankkureiden kanssa joka puolella tientukkeena. Mokomatkin 3d tulostimet :D
Ja mummovapaat. Pysähtyvät kärryineen keskellä käytäviä. Ovat hitaita kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostoslista on kännykässä
Niin on mullakin.
Luuriinsa tuijottelevia tolvanoita jotka törmäilevät ja tukkivat hyllyjen edustat! Tulin juuri marketista ja siksi olen vihainen.