Lue keskustelun säännöt.
Miksi nykyään lähes jokaisella lapsella on Adhd?
Kommentit (62)
Kun lapsella on diagnoosi, hän saa käyttäytyä huonosti, eikä kukaan voi sanoa mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKun lapsella on diagnoosi, hän saa käyttäytyä huonosti, eikä kukaan voi sanoa mitään.
Sukupolvia kestäneet serkus-avioliitot !