Miksi nykyään lähes jokaisella lapsella on Adhd?
Kommentit (59)
Laitteet, ravinto, avoimet tilat, itseohjautuvuus, soosoo.
Koska lapset opetetaan siihen antamalla puhelimet peleineen käteen jotta olisivat pois jaloista. Keskittymiskyky leviää 15s tiktok-videoiden sun muun nopean dopamiinilähteiden kanssa. Ja sitten tietysti lapsilta ei vaadita mitään koska siitä voisi tulla paha mieli hellanlettas.
Mä en tunne tai tiedä yhtään lasta, jolla olisi ADHD.
Sen sijaan tiedän vaikka kuinka monia AIKUISIA ihmisiä, jotka ovat saaneet 2020-luvulla ADHD-diagnoosin. Eli tuntuu olevan aikuisten sairaus omassa elinpiirissäni!
Vierailija kirjoitti:
Älylaitteet ollut kädessä jo pikkulapsesta asti. Ravinto sokeria ja energiajuomaa.
Ja olematon kasvatus. Kuitenkin vanhemmat triggeröityvät, jos joku, esim. opettaja, antaa kriittistä palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Koska lapset opetetaan siihen antamalla puhelimet peleineen käteen jotta olisivat pois jaloista. Keskittymiskyky leviää 15s tiktok-videoiden sun muun nopean dopamiinilähteiden kanssa. Ja sitten tietysti lapsilta ei vaadita mitään koska siitä voisi tulla paha mieli hellanlettas.
Leikkivätkö nykylapset? Kun minä olin lapsi, pelasimme paljon pelejä ulkona ja sisällä ja leikimme paljon mielikuvitusleikkejäkin.
Koska vanhemmat ei jaksa lapsen itkua niin heti annetaan käteen älylaite. Kaikki tänne heti. Ei kestetä pienintäkään hetkeä ilman ärsykkeitä.
Lapset kasvaa mikromuovin ympärillä, eikä sen haittavaikutuksista tiedetä tarpeeksi.
20 vuotta sitten tuota ei ollut kenelläkään ja nyt se on joka toisella, enpä usko, kyse on muotivillityksestä, ihan kuten sateenkaaritouhutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten tuota ei ollut kenelläkään ja nyt se on joka toisella, enpä usko, kyse on muotivillityksestä, ihan kuten sateenkaaritouhutkin.
Mene syömään paskaa.
Et sitten osaa muulla tavalla argumentoida?
Syy on geeneissä. Suomalaiset ovat aina olleet neurologisesti erilaisia. Ulkomailla heitä nimitetään leikkisästi autistisiksi.
On siis vain hyvä, että kaikki suomalaiset saavat lääkityksen ja neuropsykiatrista kuntoutusta.
Minun omien havaintojeni mukaan niissä perheissä, joissa lapsille ei laiteta mitään rajoja, saadaan viimeistään koulussa lapsille diagnoosit.
Vierailija kirjoitti:
Älylaitteet ollut kädessä jo pikkulapsesta asti. Ravinto sokeria ja energiajuomaa.
Niinkö??? Sinähän tunnut ihan älyttömän viisaalta... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Soosooo mukatietävä. 🤣🤣🤣🤣
Sen takia, että lumihiutaleelle on kivempaa, kun lapsen huono käytös johtuu diagnoosista eikä paskasta kasvatustavasta, tai sen täydellisestä puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soosooo mukatietävä. 🤣🤣🤣🤣
Ja sinulta puuttuvat asialliset vasta-argumentit. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hellanlettas sun muka tietoa ja mäiskyttämistä. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene syömään paskaa.
Samoin muotivillitys on se, että ei ole mitään suodattimia käytökselle ja sanotaan ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkivätkö nykylapset? Kun minä olin lapsi, pelasimme paljon pelejä ulkona ja sisällä ja leikimme paljon mielikuvitusleikkejäkin.
Leikkivät. Kaikki tuo mitä kerrot, on normaalia elämää elinpiirini lapsille. Varmaan on myös toisenlaisia piirejä ja perheitä.
Diagnoosi on vanhemmille tekosyy ettei se oma lapsi ole se terävin kynä.