Mitä olette mieltä: käykö ponnari yli 60- vuotiaalle naiselle? Vai olisiko lyhyet hiukset paremmat?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ponnari on meillä ollut pakollinen työssä hygienian tähden. Usein liittyy myös labra työhön kuin ruuan pakkaamiseen jne kuin hoitoaloilla kuin välinehuollossa kuin siivoojilla. Kokeilla . Koulutettu työntekijä on taivaan lahja työnantajille !! Käy kouluja ja opi. Samulin taisi pitää ponnaria 100- vuotiaana ja minihametta. Hyvä hän. Jos työnä on tanssi ja liikunta liika kangas on tiellä. Nykyään kun on ehkäisy ja tamponit ei haittaa ! Eläköön nykyaika. Aloittajalla on IKÄRASISMI kuin Naisvihaa. SukupuoliRasisti.
Samulin ei elänyt 100-vuotiaaksi. Ja Samulin oli julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lyhyet hiukset ei sovi naiselle. Itse oon keski-ikäinen ja puolipitkät hiukset. Vois olla pitkätkin mutta ois liikaa värjäämistä. Haluan kuitenkin harmaat piiloon.
Isävainaan mielestä naisella piti olla pitkät hiukset, lyhyt hame ja huulipunaa. Juuri näin olin hänen hautajaisissaan.
Isävainaa tuskin kiinnitti huomiota hameen pituuteen muilla kuin niillä naisilla joiden luona kävi äitiä pettämässä. Huulipunaa käyttää kaikki myös transvestiitti.
Isävainaa seurusteli Äidin kanssa 15-vuotiaasta lähtien ja olivat ikänsä naimisissa. Ei ollut mitään pettämistä. Harmi että Sun vanhemmilla tai Sulla on kun edes tulee tuollaista mieleen. Toivottavasti selviät tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
kynitty kananpersetukka sopii feministeille ikää katsomatta
Höpsistä. Minä olen pitkätukkainen nainen, meikkaan ja pukeudun hyvin naisellisesti - ja olen feministi. Nuo kliseet miehekkäistä feministeistä saisi jo heittää roskakoppaan.
Keesi voisi olla kiva pinkkinä, mutta vähintään keltaisena. Toinen ihana tyyli olisi sellainen toispuol kaljuohimo ja pitkät tekokutrit sitten puoliselkään. Harmaa olisi tässä aika kiva väri tai sitten ihan ebony tai dark black.
Mutta jos sellainen mummopermis puhuttelee enemmän vaikka hennavärjättynä niin mikäpä jottei. Jokainenhan laittaa päähänsä mitä tykkää.
Saisko sellaisia seitkytluvun afroperuukkeja jostain vielä?
Miksi on vain nuo kaksi vaihtoehtoa, loppuuko mielikuvitus jo. Lyhyt ei ole pakko olla eikä liian pitkä.
Pidä hiuksesi miten haluat. Niin minäkin teen. T. 50+ nainen
Olen yli 60v. ja hiukseni ovat ponnarilla. En tule ikinä leikkauttamaan lyhyitä hiuksia.
Minihamepävä almanakkaan !!!!