Mitä olette mieltä: käykö ponnari yli 60- vuotiaalle naiselle? Vai olisiko lyhyet hiukset paremmat?
Kommentit (68)
Mun mielestä lyhyet hiukset ei sovi naiselle. Itse oon keski-ikäinen ja puolipitkät hiukset. Vois olla pitkätkin mutta ois liikaa värjäämistä. Haluan kuitenkin harmaat piiloon.
Ei se iästä ole kiinni, lähinnä hiusten laadusta. Itse jouduin menopaussin jälkeen leikkauttamaan ihan lyhyeksi, kun tukka oli jo polkkamitassa ihan ohutta kuivaa harsoa latvoista, vaikka miten hoiti. Joten pixie tukalla menty 51-vuotiaasta asti. Mutta jos olisi enemmän tukkaa niin olisin pitänyt pitkää varmaan kuolemaan asti. Ja ponnarilla kun siltä tuntuu.
Vähän kuin kysyisi, pukeeko ylipaino vanhempia naisia paremmin kuin hoikkuus. (Puoliso tietysti kertoo pitävänsä "rehevistä" naisista. "Naisessa pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni".
Riippuu ihmisestä. Jos on nuorekas 6-kymppinen ulkonäöltään, niin ponnari voi sopia. Ja jos haluaa antaa ikäistään nuoremman vaikutelman, niin siitä sitten vain ponnaria laittamaan. Moni ikääntynyt, kaunis filmitähti näyttää hyvältä ponnarissa.
Itse en ole mikään filmitähti tai kaunotar, mutta aina minua on luultu paljon ikäistäni nuoremmaksi. Se kävi lopulta riesaksi, kun aloin olla reippaasti yli 50-v., joten lopulta päädyin luopumaan ponnarista. Edelleen on luultu nuoremmaksi, mutta ei varmasti enää niin nuoreksi kuin sen ponnarin kanssa luultaisiin.
Miksi ottaa kynitty kananpersetukka?
Mulla on pitkä tukka ja pidän vapaana.
55v.
Vierailija kirjoitti:
Miksi salilla joka saatanan bimbon tukka on ponnarilla?
Sen takia tietenkin, ettei se tukka huisku silmillä ja naamalla treenatessa.
Urheilullinen kuusikymppinen käyttää mielellään ponnaria, jottei sportatessa tukka ole silmillä ja epäsiististi.
Ponnarin kanssa ei tarvitse juosta jatkuvasti kampaajalla ja tukkaa riittää kiharakampaukseen, nutturoihin ymv vastaavaan.
Tuon ikäisenä luulisi jo luottavan omaan päättelykykyyn.
No ehkä voisit opetella tekemään nutturan jos pitää esim. työelämässä edustaa. Kotona sitten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttukkaisten naisten mielestä lyhyt on parempi, pitkätukkaisten naisten ja miesten mielestä pitkät hiukset ikään katsomatta. Näin, vaikka se oma mies valehtelisikin pitävänsä sinun lyhyistä hiuksistasi.
Kyllä se on ihan hiuslaadusta kiinni. Itselläni on ohuet hiukset. Hiukset on pidempinä yksi luiru eikä taatusti näytä hyvältä naisten eikä miesten mielestä. Samanlainen hiuslaatu on enimmistöllä suomalaisista. Jos on paksut ja hyväkuntoiset hiukset niin ohan ne pitkinä yleensä kauniimmat kuin lyhyenä.
kynitty kananpersetukka sopii feministeille ikää katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ponnarin seitsemänkymppisellä miehelläkin. Tukka oli paksu ja harmaa.
No se oli varmaan järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tukka naamalla koko ajan. Miksi kysyt tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
No ehkä voisit opetella tekemään nutturan jos pitää esim. työelämässä edustaa. Kotona sitten ihan sama.
Missä muualla kuin terveydenhuollossa tai elintarvikkeiden kanssa tekemisissä olevilla pitää olla hiukset kiinni tai peitettynä? Jossain edustustehtävässä? Tuskin.
Laulaja Eini käyttää usein pokkaria pään päällä ja hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi parempi? Pitkä tukka auki jää salilla tangon väliin ja menee naamalle. Niskassa nuttura painaa ikävästi päätä esimerkiksi penkkiä tehdessä. Ponnarille hiukset saa äkkiä pois tieltä. Mikä olisi järkevämpi vaihtoehto? Tukka lyhyeksi kun menee salille? Letti on kyllä aika hyvä, mutta hitaampi tehdä kuin ponnari.
Pitkäletti mies vanhenee harmaat hiukset ja haisee. Nähty kirjastossa . Kuin partaletti harmaa ukko .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ponnari käy - ihan niinkuin kyllä kaikki muukin mistä SINÄ ITSE pidät.
😊👍💛
Tykkäisitkö jos esim tarjoilijalla olisi tällainen tukka?
Voi raukkaa.. :(
Toivottavasti sai vielä rahaa tuosta, eikä kaikki videon katsomisesta saadut tulot menneet parturille.
Naiset tekee työtä ja työssä on oltava hiukset kiinni . Tiedä sekin ettei miehekkään parta kuin hiukset voi olla potilaiden naamalla etkä voi pudotella hiuksia muiden ruokiin. Catering aloilla hiukset kiinni parta ajettuna. Edes baarimikko ei voi jaella hiuksiaan drinkkeihin. Tai sähkötöissä jäädä kiinni hiuksista. Tai koneisiin. Eikä talvella jäätyä parrasta kiinni metalliin. Eikä muuten voi käyttää liukkautta kenkiä työturvallisuus. Eikä rättejää huiveja mitkä jää kiinni johonkin tai toisten ruokalautaselle . Grillatessa on myös hyvä muistaa pitää hiukset kiinni ettei käy huonosti. Tarjoilija ei voi roikottaa hiuksiaan lautasella. Eikä kattiloiden päällä. Eikä leipoessa. Kukaan ei halua syödä toisten hiuksia. Et myös ruokaa pakatessa muista tämä töissä . Tartunta tautien ehkäisyn takia et sulje muita päin etkä pärski. Etkä auo paketteja etkä pudottele karvoja seisovassa pöydässä ruokiin. Etkä sylje niihin etkä aivastele ketään päin. Hygienia osaamisen voi opiskella ihan itsenäisestikin. Esimerkiks, i sä et voi töniä asiakkaita, jotka maksaa sun palkan millään työvälineellä. Et edes kaupassa niillä hyllyn täyttö telineillä. Se asiakas maksaa sun palkan eikä tule enää takaisin rahoineen. Eikä osta sun ruokia jos niissä on jotain. Jos sulta ei kukaan osta mitään voit katsoa peiliin mikä on pielessä . Asenne.
Lyhyttukkaisten naisten mielestä lyhyt on parempi, pitkätukkaisten naisten ja miesten mielestä pitkät hiukset ikään katsomatta. Näin, vaikka se oma mies valehtelisikin pitävänsä sinun lyhyistä hiuksistasi.