Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä: käykö ponnari yli 60- vuotiaalle naiselle? Vai olisiko lyhyet hiukset paremmat?

Vierailija
24.10.2025 |

Mitä sanoo av- raati?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 57v  ja mulla on ollu lähes kokonikäni sellaiset lapaluiden alle ylettyvät hiukset. Muutama vuosi sitten vaihdrvuosissa latva muuttui ihan" heinäksi" , nyt on johonkin olkaluiden alapuolelle. Työn puolesta pidän aika usein kiinni, korkea- tai matalalla ponnarilla, tai nuttura. Joskus onnistun pitäämään vapaana. Hyvin sopii kaikki tyylit!

Vierailija
42/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Eini käyttää usein pokkaria pään päällä ja hyvältä näyttää. 

Eini on tosi upea. Älkää nyt luulko, että te tavikset näytätte samalta ponarilla. Myös Sikke Sumari, ja Leena Meriläinen on nättejä... (Minä kirjoitin tuon ylemmän, hieman rajusanaisen viestin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ponnari käy - ihan niinkuin kyllä kaikki muukin mistä SINÄ ITSE pidät. 

😊👍💛

Tykkäisitkö jos esim tarjoilijalla olisi tällainen tukka?

Voi raukkaa.. :( 

Toivottavasti sai vielä rahaa tuosta, eikä kaikki videon katsomisesta saadut tulot menneet parturille.

Katso tota kampaa. Toivotaan ettei käyttänyt sitä seuraavaan asiakkaaseen. Täitartunnat!!!!  Täit tarttuu.  Tossa tilassa toi kampa pitää hävittää ja noi hiukset erikseen muovipussissa mihin solmu tai teippi tartunta vaarallista. Monessa kampaamoliikkeessä saa täi tartunnan . Nytkään kuvassa ei ole kertakäyttö hanskoja eikä tuskin täi shampoita. Nämä hiukset kuuluu täi saunaan täi shampoolla. Heti pesee ja leikkaa suoraan muovipussiin eikä lattioille.  Te itse levitätte tartuntoja. Ikäänkuin kuvassa oleva ei olisi voinut itse leikata hiuksiaan saksilla ja peseytyä järvessä tai meressä. Kampaamojen välineet pitää desinfioida . Tuoli myös !!!  Desinfiointi aineella. Vastaavia täi päitä näkee kyllä Suomessa. Täit tekee munia saivareita hiuksiin ja päänahkaan. Kellertäviä munia. On nähty Helsingin metrossa lapsillekin niitä hiuksissa. Kuin narkeilla asemalla. Ikäänkuin he ei voisi mennä merelle peseytymään täi shampoolla. Kuin katunaiset aleksilla . Älkää mennä kampaamoon parturiin missä on likaiset välineet !!!!!   Hiuksia lattioilla. Palauta ruoka jos siinä on karvoja tai hiuksia. Tai se on puoliraakaa!!! Vaadi joko uusi tai rahat takaisin. Jos saat täi tartunnan parturissa tee siitä ilmoitus terveydenhoitoon , tarkastajille. Päiväkodeissa näkyy millaiset vanhemmat kun lasten päässä on täitä. Parturin tehtävä on hoitaa myös täit pois. 

Vierailija
44/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee työtä ja työssä on oltava hiukset kiinni .   Tiedä sekin ettei miehekkään parta kuin hiukset voi olla potilaiden naamalla etkä voi pudotella hiuksia muiden ruokiin.  Catering aloilla hiukset kiinni parta ajettuna.  Edes baarimikko ei voi jaella hiuksiaan drinkkeihin. Tai sähkötöissä jäädä kiinni hiuksista. Tai koneisiin. Eikä talvella jäätyä parrasta kiinni metalliin. Eikä muuten voi käyttää liukkautta kenkiä työturvallisuus. Eikä rättejää huiveja mitkä jää kiinni johonkin tai toisten ruokalautaselle . Grillatessa on myös hyvä muistaa pitää hiukset kiinni ettei käy huonosti. Tarjoilija ei voi roikottaa hiuksiaan lautasella. Eikä kattiloiden päällä. Eikä leipoessa. Kukaan ei halua syödä toisten hiuksia. Et myös ruokaa pakatessa muista tämä töissä . Tartunta tautien ehkäisyn takia et sulje muita päin etkä pärski. Etkä auo paketteja etkä pudottele karvoja seisovassa pöydässä ruokiin. Etkä sylje

Ei läheskään kaikissa töissä tarvitse olla hiukset kiinni. Itse teen siistiä toimistotyötä omassa huoneessani tai etänä. Työnantajalleni tai asiakkailleni on ihan sama onko hiukseni kiinni vai auki. Ketään ei kiinnosta vaikka uitan hiuksiani kahvikupissa tai pureskelen niitä pohtiessani. 

Vierailija
45/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on melkein aina näyttävämpi, suosittelen ponnaria

Vierailija
46/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taas syksyssä jolloin suurimmat TÄI TARTUNNAT tulee kouluihin päiväkoteihin.  Ne lemmikit kannattaa myös katsoa.  Elukoiden täi shampoo on erikseen ihmisen erikseen.   Jeesus sentään . Edelleen vaikka miten opettaa että älä käytä toisten kalloja,  vaatteita ,  pipoja , hattuja,  paitoja niin ei .   Ookkonaa tyhmä vai eikö mene jakeluun.  Onnittelut kuvan parturille joka käsittelee seuraavan samalla kammalla. 

Vierailija
47/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy. Pidät just sellaista kampausta, mitä itse haluat.

Vierailija
48/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee työtä ja työssä on oltava hiukset kiinni .   Tiedä sekin ettei miehekkään parta kuin hiukset voi olla potilaiden naamalla etkä voi pudotella hiuksia muiden ruokiin.  Catering aloilla hiukset kiinni parta ajettuna.  Edes baarimikko ei voi jaella hiuksiaan drinkkeihin. Tai sähkötöissä jäädä kiinni hiuksista. Tai koneisiin. Eikä talvella jäätyä parrasta kiinni metalliin. Eikä muuten voi käyttää liukkautta kenkiä työturvallisuus. Eikä rättejää huiveja mitkä jää kiinni johonkin tai toisten ruokalautaselle . Grillatessa on myös hyvä muistaa pitää hiukset kiinni ettei käy huonosti. Tarjoilija ei voi roikottaa hiuksiaan lautasella. Eikä kattiloiden päällä. Eikä leipoessa. Kukaan ei halua syödä toisten hiuksia. Et myös ruokaa pakatessa muista tämä töissä . Tartunta tautien ehkäisyn takia et sulje muita päin etkä pärski. Etkä auo paketteja etkä pudottele

Toimiston siivoojat kyllä välittää mitä paskaa kunkin huoneista löytyy . Mutta usein hiukset jää kiinni koneisiin siksi siivoojillakin on ponnarit. 

Vierailija
49/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hijab on tähän ainoa oikea vastaus. 

Vierailija
50/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lyhyet hiukset ei sovi naiselle. Itse oon keski-ikäinen ja puolipitkät hiukset.  Vois olla pitkätkin mutta ois liikaa värjäämistä. Haluan kuitenkin harmaat piiloon.

Isävainaan mielestä naisella piti olla pitkät hiukset, lyhyt hame ja huulipunaa. Juuri näin olin hänen hautajaisissaan.

Vierailija
51/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorena pitkät hiukset. Sitten lasten saamisen ja 30 kriisissä leikkautin lyhyen tukan. Sitten pidin pitkään polkkatukkaa. Kunnes nyt, pian 54 vuotiaana hiukseni ovat olkapäämitassa. 

Nyt, kun katselen jälkikäteen noita lyhyttä ja polkkaa tukkaani, niin en voi olla ihmettelemättä, että mitä ihmettä olen ajatellut. Minä aidosti näytän tässä tukassa nuoremmalta, kun siitä tiukassa polkassa. Aina ajattelin, että minulla ei ollut tiukkaa polkkaa, mutta kyllä oli. HIRVEÄT!

Että ap, pidä sellaista ponnaria, kuin mikä itsestä parhaalle tuntuu. 

Vierailija
52/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarjoilijakaan voi tarjoilla hiukset tarjottimella eikä hoitajat roikottaa hiuksiaan toisen päällä. Jos hiuksesi jää kiinni pakkaus koneeseen tehtaalla se on oma vika et saa korvauksia . Joku omavastuu olemassa jos ei noudata turvasääntöjä. Tietyt uskonnot ajaa hiukset pois tai jatkuvat täi tartunnat ja käyttävät peruukkeja . Peruukissa voi myös kasvattaa ötököitä. Joten pese se ja hävitä välillä elikkä uusi se usein. Kaikissa kuin parrassa voi pesiä myös sairauksia kuin täitä kuin satiaisia kuin ihottumia. Mitään häpeää ei pidä tuntea kun ostaa apteekista täi shampoita ja uudet kammat. Käsi desiä. 

Vierailija
53/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hijab on tähän ainoa oikea vastaus. 

Nimenomaan ei ole . Huivien kankaat jää kiinni koneisiin ja potilaiden päälle kuin ruokiin . Ne on epähygienisiä . Vaarallisia kuin peruukki voi jäädä kiinni johonkin työssä jos on pitkä. Hiuslisäkkeet onneksi irtoaa jos jää kiinni johonkin mutta nekin on syytä ponnarille laittaa. Työpaikoilla. Vastuu on vapaa ajalla sitten itsellä. Kuten hukkumisessa vaatteet päällä vastuu. Koneisiin jää kiinni tehtailla ja muissa töissä usein vaate. Turvallisuus ensin. Mutta pula aikana vanhoista kankaista voi pestä ja ommella tyynyn päällisiä ! 

Vierailija
54/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä käykö vai ei, mutta mulla on välillä ponnari eikä kukaan ole valittanut. Ja jos valittaisi oikein valittamalla  niin vetäisin sitä polvella munille jotta saisi oikeaa valittamisen aihetta.

N60

Vierailija
55/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista kankaista voi ommella myös sohvaan peiton . Joten täi shampoon lisäksi voi ostaa ompelukoneen. 

Vierailija
56/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Taas jollain naiset mielessä niin maan perusteellisesti.

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
57/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta kenenkään tavallisen kurpan kampaukset. 

Vierailija
58/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lyhyet hiukset ei sovi naiselle. Itse oon keski-ikäinen ja puolipitkät hiukset.  Vois olla pitkätkin mutta ois liikaa värjäämistä. Haluan kuitenkin harmaat piiloon.

Isävainaan mielestä naisella piti olla pitkät hiukset, lyhyt hame ja huulipunaa. Juuri näin olin hänen hautajaisissaan.

Isävainaa tuskin kiinnitti huomiota hameen pituuteen muilla kuin niillä naisilla joiden luona kävi äitiä pettämässä. Huulipunaa käyttää kaikki myös transvestiitti. 

Vierailija
59/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se jos on hiuksia, mieluummin keskimääräistä enemmän koska on silloin täysin hyväksyttävää, kauneuttaan kukaan vaadi piilottamaan tai turmelemaan, sehän on myös muiden ilo. 

Vierailija
60/68 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on meillä ollut pakollinen työssä hygienian tähden.  Usein liittyy myös labra työhön kuin ruuan pakkaamiseen jne kuin hoitoaloilla kuin välinehuollossa kuin siivoojilla. Kokeilla .  Koulutettu työntekijä on taivaan lahja työnantajille !!   Käy kouluja ja opi. Samulin taisi pitää ponnaria 100- vuotiaana ja minihametta.  Hyvä hän. Jos työnä on tanssi ja liikunta liika kangas on tiellä. Nykyään kun on ehkäisy ja tamponit ei haittaa !  Eläköön nykyaika. Aloittajalla on IKÄRASISMI kuin Naisvihaa. SukupuoliRasisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä