Mikä siinä on, että juuri BMW:llä kaahataan niin paljon?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Nysäkullien ykköskaara. Pakko päästä jollakin "näyttämään", kun housuissa on minipili.
Tässä kommentissa on kateus kyllä vahvasti läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorille kloperille bemari on munanjatke.
On se monelle keski-ikäiselle miehellekkin.
Keski-ikäiselle homolle.
Jaah. Mä olen kuuskymppinen rouva enkä ole homo. Ajan bemarilla nopeusrajoitukset huomioiden. Ohitustilanteissa meen ripeästi ohi. Mutta myönnän joo, kun keli on hyvä ja liikennettä vähän, saattaa nopeus nousta yli rajoituksen, yleensä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on hyvät ajo-ominaisuudet ja ovat yleensä melko tehokkaita,siinä syy.
Tätä alapukutetaan vaikka täyttä faktaa että ne on todella hyviä ajaa ja potkua riittää.
Eipä voi teho/paino suhdetta kehua.
Monessa pikkuautossa teho/painosuhde on parempi kuin isoissa autoissa, joissa on se moottorivalikoiman pienitehoisin moottori.
Bemuissa ei ole tehoton/pieni moottori😅 Turboja ja tuplaturboja
Kyllä teslakuskit ovat aika vahvasti ottamassa kusipäisimpien kuskien titteliä bemari ja audikuskeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on hyvät ajo-ominaisuudet ja ovat yleensä melko tehokkaita,siinä syy.
Tätä alapukutetaan vaikka täyttä faktaa että ne on todella hyviä ajaa ja potkua riittää.
Eipä voi teho/paino suhdetta kehua.
Monessa pikkuautossa teho/painosuhde on parempi kuin isoissa autoissa, joissa on se moottorivalikoiman pienitehoisin moottori.
Hitainkin bemari taitaa mennä jotain 8s 0-100km/t
Bemuissa ei ole tehoton/pieni moottori😅 Turboja ja tuplaturboja
Bemari on ottanut mainosteemakseen urheilullisuuden, jonka seurauksena autoja on ostanut autourheilu ja muut urheiluhenkiset asiakkaat. Bemareihin on 60 vuoden ajan saanut urheilullisia moottoreita. Automerkin imago kantaa paalaamolle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiselle homolle.
Kampaajahomo ajaa Mazdan mx-5:lla poikkiksen kansa !
Mazda on käyttövarma auto, eikä tarvitse olla kampaaja eikä homppeli ajaakseen MX-5:lla. Monta bemaria olen nähnyt konepelti pystyssä tienposkessa ja hinurin lavoilla. Myönnettäköön kumminkin että kerran aiemmin omistamani Mazda joutui myös hinausauton lavalle kun sytytysyksikkö hajosi ja vei kipinän mennessään, mutta auto oli päälle 300 tuhatta ajettu siinä vaiheeessa. Todennäköisenä juurisyynä korroosion runtelema maadoitusjohto konehuoneessa.
Yleensä äärettömän
Kas kun en bemuja ole yhtään sen useammin nähnyt , kuin muitakaan autoja tienposkessa. Sitäpaisi bemuilla ajetaan kauemmin kuin jollain muilla autoilla ja isompia kilometrimääriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun bemarissa toimii ihan hyvin vilkut ja sillä voi ajaa rajoitusten mukaan.
Kanssa-autoilijoissa huomaa usein selvän ärsytyksen kun luotan auton nopeusmittarin ja tykkään pitää väliä edellä ajavaan.
Ajan hinnat alkaen -bemarilla koska parempaan ei ollut budjettia, sen kanssa ei tunnu että lentää tieltä jokaisen tuulenpuuskan mukana ja koen sen olevan turvallisempi esim. hirvikolaritilanteessa verrattuna edullisempiin muun merkkisiin.
Enpä usko että BMW:n A-pilarit sekä tuulilasin ja katon reuna on sen vahvempi kuin muissakaan merkeissä.
Ajoin 300-sarjan bemarilla hirvikolarin muutama kesä sitten. Hirvi kuoli siihen paikkaan ja auto meni vaurioiden takia lunastukseen, mutta ihmisissä ei ollut naarmuakaan. Poliisi sanoi, että hyvä auto oli onnemme onnettomuudessa
Tämä juuri, ei ole bemu kuin sardiinipurkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiselle homolle.
Kampaajahomo ajaa Mazdan mx-5:lla poikkiksen kansa !
Mazda on käyttövarma auto, eikä tarvitse olla kampaaja eikä homppeli ajaakseen MX-5:lla. Monta bemaria olen nähnyt konepelti pystyssä tienposkessa ja hinurin lavoilla. Myönnettäköön kumminkin että kerran aiemmin omistamani Mazda joutui myös hinausauton lavalle kun sytytysyksikkö hajosi ja vei kipinän mennessään, mutta auto oli päälle 300 tuhatta ajettu siinä vaiheeessa. Todennäköisenä juurisyynä korroosion runtelema maadoitusjohto konehuoneessa.
Yleensä äärettömän
Nimenomaan MX-5 aka Miata on tunnettu siitä, että se on homojen suosiossa ympäri maailmaa. Jos et usko niin kvg 'mx5 gay'.
Mulla on 25 vuotta vanha bmw 316i,uutena siitä on irronnut mojovat 77kw eli 105heppaa 1.9l koneesta, nyt osa tehoista on jo kadonnut vuosien vieriessä, mutta onhan se mukavaa kuulla että vanha sotaratsuni herättää edelleen niin voimakkaita tunteita joissain ihmisissä.
Itse olen aina ajanut reippaasti, käytännössä aina ylinopeutta.
Alla on ollut pari Audia, Opel, VW Golf, monta Bemaria, Volvoa ja Mersua sekä Porsche.
Taloudellisen tilanteen salliessa alla on ollut ja on edelleen keskitasoa tehokkaampia menopelejä joissa on todella hyvät ajo-ominaisuudet. Siksi käyttöauto on joku saksalainen joka ärsyttää perusnysväreitä ja ajotyylini nyt viimeistään.
Ei haittaa, uskokaa pois.:D
Oman kokemukseni mukaan pahimpia kaahaajia ovat pakettiautojen kuljettajat.
t. BMW-kuski
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teslakuskit ovat aika vahvasti ottamassa kusipäisimpien kuskien titteliä bemari ja audikuskeilta.
Teppoa taas harmittaa kun tesla meni ohi.
Sastamalssa oli mazda viikonlopun rytinässä, kts 4. kuva
Vierailija kirjoitti:
Sastamalssa oli mazda viikonlopun rytinässä, kts 4. kuva
Levis ku Leppäsen eväät. Se on noiden riisipussien huono puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ylivoimaisesti yleisin merkki noiden amispellejen keskuudessa. Tiuollainen 30-vuotias autonraato, johon on osattu itse tuunata se iso pakari ja yks tuttu näpelöi jotain muutakin. Niin ja oma osaaminen riitti vielä sen alpine-tarran liimaamiseen lasiin.
Tämä
Näinhän se on. Rikkaiden lapset ajavat viidenkymmenentonnin polareilla jo peruskouluun. 17-vuotiaana uusilla tesloilla. Tasan ei käy onnenlahjat, mihin sukuun syntyy ja kahtiajako vaan yltyy. Keskiluokka taitaa olla jo siellä 30 vuotta vanhojen polttomoottoreiden luokassa.
Keskiluokan palkoilla ei tosiaan kauheasti autoja ostella. Perheen auto 15 vuotta vanha, voi vaan unelmoida jostain uusista autoista.
Vierailija kirjoitti:
Alla on ollut pari Audia, Opel, VW Golf, monta Bemaria, Volvoa ja Mersua sekä Porsche.
Taloudellisen tilanteen salliessa alla on ollut ja on edelleen keskitasoa tehokkaampia menopelejä joissa on todella hyvät ajo-ominaisuudet. Siksi käyttöauto on joku saksalainen joka ärsyttää perusnysväreitä ja ajotyylini nyt viimeistään.
Kuonoon saat jos satut kaahailemaan ja osut kohdalle sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuonoon saat jos satut kaahailemaan ja osut kohdalle sen jälkeen.
Tuskin. Uhoo äidilles.