Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä tästä talvitakista?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jollekkin teinille mutta ei yli 25 v naiselle.

Vierailija
22/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauhea. Varmaan minun villakangastakkini on jonkun mielestä myös hirveä, mutta itse en pidä tuosta, en väristä, en mallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iham hyvä, näyttää lämipimältä. Mun mielestä taas takin ei kuulu olla kaunis vaan lämmin.

Vierailija
24/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva takki :)

T.mies

Mene hoitoon.  "Kiva takki". On sullakin kaverit kun takkikin on kiva.

Vierailija
25/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun ne ei laita noihin hihan pituuksia. Olen 179cm pitkä ja ei tiedä jäisikö hihoista lyhyeksi

Yleensä tekstissä on edes maininta kuinka pitkä malli on ja mitä kokoa hän käyttää. Niihin toki ei ole uskominen, koska samanmittaisen ihmisen vartalo voi olla ihan eri mallinen.

Vierailija
26/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iham hyvä, näyttää lämipimältä. Mun mielestä taas takin ei kuulu olla kaunis vaan lämmin.

Ok, suostut vapaaehtoisesti käyttämään muiden mielestä rumia vaatteita? Ihan sama miltä näyttää kunhan vain on lämmin?

Vierailija
27/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun ne ei laita noihin hihan pituuksia. Olen 179cm pitkä ja ei tiedä jäisikö hihoista lyhyeksi

Yleensä tekstissä on edes maininta kuinka pitkä malli on ja mitä kokoa hän käyttää. Niihin toki ei ole uskominen, koska samanmittaisen ihmisen vartalo voi olla ihan eri mallinen.

Taisikin lukea tuossa mustan värin kohdalla mitat, ei vain lukenut kaikissa väreissä mut kai se sama takki on :D

Vierailija
28/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, suostut vapaaehtoisesti käyttämään muiden mielestä rumia vaatteita? Ihan sama miltä näyttää kunhan vain on lämmin?

Ei toi oo mun mielestä "ruma" vaan ihan normi takki. Eikä mua haittaa jos mun takki on jonkun mielestä ruma.

Vierailija
29/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti. Itse en haluaisi tuota väriä tai mustaakaan, mutta muuten juuri sellainen mitä olen katsellut.

Vierailija
30/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä ois kiva, ei arkikäyttöön tarvitse olla mitään näyttävää pukeutumista.

Vierailija
31/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupunreunassa ei ole tekoturkisreunusta joten en itse ostaisi takkia. Turkisreunus lämmittää naamaa pakkasella kun huppu on päässä. En tiedä miksi näin on mutta huomaan eron itse selkeästi.

Tulee mieleen lapset ja venäläiset. Huppu päässä ja karva reunassa. Kuka tiedostava aikuinen pitää urbaanioloissa vielä tänä päivänä?

Vierailija
32/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää liian kuumalta. Ei tommosia täällä tarvi.

Vierailija
33/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovitakki

mut sit hikisenä voi mennä sillai reteesti, takki auki 😰

Vierailija
34/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun ongelmasi on? Lihavuus vai yleinen kus:päisyys? Lihaville näillä asioilla on väliä. Hyvään kroppaan istuu mikä vaan toppis.

Vierailija
35/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää liian kuumalta. Ei tommosia täällä tarvi.

Eiks tänne tuu 40 asteen pakkaset

Vierailija
36/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun ongelmasi on? Lihavuus vai yleinen kus:päisyys? Lihaville näillä asioilla on väliä. Hyvään kroppaan istuu mikä vaan toppis.

Ei mulla ole ongelmaa, kiinnosti vain onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa joita ei kiinnosta miltä vaate näyttää kunhan sen joku muu ominaisuus on itseä miellyttävä.

Vierailija
37/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksu toi vetukeju jolla takki kiinnitetään. Tulee mieleen joku avaruuspuku. Useissa takeissa tässä kohtaan on sellainen läppä joka peittää ruman vetsakarin. Tai sitten se vetskari on saman värinen kuin takki niin ei erotu. Muutenkaan en pidä siitä kun vetoketju on erivärinen kuin itse vaate. Se leikkaa ihmisen pystysuunnassa visuaalisesti. Ongelma kaikissa väreissä paitsi tietysti mustassa se ei erotu. Lisäksi aika kallis kun ei ole ehtaa lämmikettä (untuvaa) vaan perus polyesteriä. Itse en ostaisi missään nimessä. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
38/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paksu toi vetukeju jolla takki kiinnitetään. Tulee mieleen joku avaruuspuku. Useissa takeissa tässä kohtaan on sellainen läppä joka peittää ruman vetsakarin. Tai sitten se vetskari on saman värinen kuin takki niin ei erotu. Muutenkaan en pidä siitä kun vetoketju on erivärinen kuin itse vaate. Se leikkaa ihmisen pystysuunnassa visuaalisesti. Ongelma kaikissa väreissä paitsi tietysti mustassa se ei erotu. Lisäksi aika kallis kun ei ole ehtaa lämmikettä (untuvaa) vaan perus polyesteriä. Itse en ostaisi missään nimessä. Mutta makunsa kullakin.

Mistä saa samalla hinnalla saman lämpöisen takin?

Vierailija
39/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ne on aina 185 cm pitkiä ja päällä on koko XS, joten ei paljon hyödytä tanakkaa mummelia

Vierailija
40/55 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä saisin tietää, mitkä vaatteet on muiden mielestä rumia? Joku esittelykierros somessa, jokainen saisi äänestää, mitkä on rumia, mitkä ei. Tämän pohjalta sitten valita ne ei-rumat? Ihan sama, onko lämmin, kunhan vain ei ole ruma muitten mielestä. Olet aika ääliö.