Mielipiteitä tästä talvitakista?
Kommentit (55)
Aika perus, mutta jotenkin vähän ankea.
En tykkää tuollaisista toppatakeista.
Katsoin läpi kaikki värit. Jos on sama materiaali, jostain syystä joku muu väri näyttää jopa kiiltävältä, kun taas tämä linkattu on kuvassa ihan matta. Samoin toisessa värissä materiaali näyttää "halvalta". Esim. tummansinisenä takki on lähes puolet halvempi, mutta myös loppuunmyyty.
Miettyttää myös tuo 'väljää kokoa, tilaa pienempi kuin normaali kokosi'. Eli minulla jäisi hihat lyhyiksi, jos tilaan pienemmän eli istuvamman. Parilla mallilla myös hihat naftit, jolloin ei näytä istuvan kumminkkaan ja talvella sitä haluaisi mielummin ranteet peittävät hihat. Tosin, jos on pituuteen nähden enemmän myös leveyttä, hihat lienevät sopivat myös pienemmässä koossa.
Kuvissa monet halpavaatteet mäyttävät hyviltä. Totuus paljastuu, kun paketti avataan kotona.
Kiva takki, mutta näyttää hyvältä vain hyvin hoikalla, ja vaatii tuunausta huivilla.
Hirveä säkki. Muodotonta paskaa mitä näkee 20 tusinassa heti kun tulee kylmät ilmat.
Muuten ok, mutta väri on äärettömän tylsä.
Kivän näköinen ja varmaan myös lämmin. Ja kun on noin monta värivaihtoehtoa, nin aika moni löytää sopivan.
Suosittelen untuvatakkia, ettei tuu kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko värivalikoiman! Tosin sinun makuusi sopivaa kirkasta punaista, fuksiaa tai keltaista ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko värivalikoiman! Tosin sinun makuusi sopivaa kirkasta punaista, fuksiaa tai keltaista ei ole tarjolla.
En katsonut, koska ap kysyi mielipiteitä juuri tästä nimenomaisesta, linkittämästään takista. Ei mistään muusta.
Enkä pidä punaisesta, fuksiasta tai keltaisesta, en käytä sen värisiä vaatteita lainkaan. Muitakin värejä on olemassa.
Kaikilta osiltaan 100% polyesteriä. Jäisi multa ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva takki, mutta näyttää hyvältä vain hyvin hoikalla, ja vaatii tuunausta huivilla.
Mä en oo vielä koskaan nähnyt täällä keskustelua jostain vaatteesta, jossa joku ei olisi sanonut, että näyttää hyvältä vain hoikalla. Jos pullukka pukeutuisi palstan mielipiteen perusteella, hänen pitäisi varmaankin kulkea alastonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vielä koskaan nähnyt täällä keskustelua jostain vaatteesta, jossa joku ei olisi sanonut, että näyttää hyvältä vain hoikalla. Jos pullukka pukeutuisi palstan mielipiteen perusteella, hänen pitäisi varmaankin kulkea alastonna.
Jos takki on ns. michelin-mallia, eli siinä on tikkaukset kuten tuossa takissa, niin ne nyt ei vain imartele muita kuin hoikkia.
Aika kiva. Monta värivaihtoehtoakin :)
Ei ole vedenpitävä tai vettähylkivä, vain tuulenpitävä. Laadukkaissa takeissa on ilmoitettu vesipilariarvo ja hengittävyysarvo. Niitä laadukkaitakin takkeja on usein alennuksessa.
Huomiota herättämätön, turvallinen takki, joka sopii monelle. Se ei kaunista sua, tuskin rumentaakaan, mutta ehkä se pitää sut lämpimänä.
Ärsyttää kun ne ei laita noihin hihan pituuksia. Olen 179cm pitkä ja ei tiedä jäisikö hihoista lyhyeksi
Hupunreunassa ei ole tekoturkisreunusta joten en itse ostaisi takkia. Turkisreunus lämmittää naamaa pakkasella kun huppu on päässä. En tiedä miksi näin on mutta huomaan eron itse selkeästi.