Käyvätkö äidit vieraissa?
Yleinen narratiivi on, että miehet käy vieraissa vaikka elävät ns. normaali perhe-elämää.
Kuinka moni ruuhkavuosia elävä pienten lasten äiti tunnustaa käyvänsä välillä petipuuhissa vieraissa ja palaa sitten kotiin jatkamaan perhe-elämää kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyvät. Olen pannut useita kotiäitejä. Joskus jopa niin että on käyty arkena panemassa töiden jälkeen ennen kuin on mennyt kotiin.
Ennen tai jälkeen töiden mäkin aina hoidan homman niin ei tartte selitellä mitään.
Joo, jos pannaan niin ennen tai jälkeen töiden, joskus jopa työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyvät ja tulee muistaa että yksikään mies ei kävisi vieraissa jos naiset eivät huorailisi eli kenenkä tämä syy miesten vieraissakäymiseen nyt sitten loppujen lopuksi onkaan ?
Niinpä.
Ei miehen vieraissakäyntiin ole kenelläkään muulla mitään syytä kuin miehellä itsellään. Sama koskee naisten vieraissakäyntiä, aivan itse kumpikin sukupuolesta riippumatta tekee päätöksen lähteekö vieraan kanssa seksipuuhiin vai ei. Tähän totuuteen ei auta mikään väite.
Kerropa minulle vielä missä ne miehet kävisivät vieraissa jos naiset eivät huorailisi kun noin viisaalta kerran kuulostat?
Ei naisten syyllistäminen todellisuutta muuta mihinkään, vieraissa käydään vaikka miten jossittelet ja teorisoit. On käyty jo ennen kuin olet syntynyt ja käydään jälkeesikin, sopi se sinun maailmankuvaasi tai ei. Edelleenkin, yksilö valitsee tarttuuko tilaisuuteen vai ei. Kerropa miksi mielestäsi nimenomaan naisten pitäisi olla miestenkin moraalinvartijoita? Kai meillä miehilläkin on vastuu omista tekemisistämme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyvät ja tulee muistaa että yksikään mies ei kävisi vieraissa jos naiset eivät huorailisi eli kenenkä tämä syy miesten vieraissakäymiseen nyt sitten loppujen lopuksi onkaan ?
Niinpä.
Ei miehen vieraissakäyntiin ole kenelläkään muulla mitään syytä kuin miehellä itsellään. Sama koskee naisten vieraissakäyntiä, aivan itse kumpikin sukupuolesta riippumatta tekee päätöksen lähteekö vieraan kanssa seksipuuhiin vai ei. Tähän totuuteen ei auta mikään väite.
Kerropa minulle vielä missä ne miehet kävisivät vieraissa jos naiset eivät huorailisi kun noin viisaalta kerran kuulostat?
Ei naisten syyllistäminen todellisuutta muuta mihinkään, vieraissa käydään vaikka miten jossittelet ja teorisoit. On käyty jo
Ei ne miehiä ole, jotka puolialastomasti pukeutuu ja meikkaa itsensä näyttämään aina valmiilta. Kerjäävät huomiota ja vikittelevät. Se on laillistettua seksuaalista häirintää.
Yhtälaillahan me miehet osataan pukea itsemme huokuttelevaksi paketiksi ja käyttäytyä tavoilla jotka saa jonkun naisen valitsemaan juuri itsensä. Aivan tasavertainen areena se on ja samoin kaikilla on myös tasavertaisesti vastuukin omista tekemisistään ainakin täällä Suomessa. Ja kyllä, Suomi on onneksi maa jossa naisten ei tarvitse piilottaa itseään täysin peittävien vaatekertojen alle kodin ulkopuolella liikkuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtälaillahan me miehet osataan pukea itsemme huokuttelevaksi paketiksi ja käyttäytyä tavoilla jotka saa jonkun naisen valitsemaan juuri itsensä. Aivan tasavertainen areena se on ja samoin kaikilla on myös tasavertaisesti vastuukin omista tekemisistään ainakin täällä Suomessa. Ja kyllä, Suomi on onneksi maa jossa naisten ei tarvitse piilottaa itseään täysin peittävien vaatekertojen alle kodin ulkopuolella liikkuessaan.
Naisen kirjoittama teksti. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa, yleensä täällä syytellään tämmöisten viiskymppisten setämiesten esiintyvän palstalla naisina. Ekaa kertaa kukaan kyseenalaistaa täällä minun olevan mieheksi tekeytynyt nainen. Tämähän menee jo hauskaksi, kerrohan lisää satuja. 😅
Kerropa saman tien millä perusteilla päädyit noin seinää päin menevään arvioon?
M52
Pakko tunnustaa, kyllä käy. Itse kolmen alakoululaisen äiti ja parisuhteessa. En tiedä miten tilanne meni tähän, kotona on kyllä läheisyyttä ja seksiä, mutta jokin vaan aina vetää vetää vieraan miehen luokse. Välillä se tuntuu pahalle (henkisesti), mutta sitten se taas antaa jotenkin voimaa jaksaa kun saa hetken aikaa itselle ja perhe ei ole silloin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa, yleensä täällä syytellään tämmöisten viiskymppisten setämiesten esiintyvän palstalla naisina. Ekaa kertaa kukaan kyseenalaistaa täällä minun olevan mieheksi tekeytynyt nainen. Tämähän menee jo hauskaksi, kerrohan lisää satuja. 😅
Kerropa saman tien millä perusteilla päädyit noin seinää päin menevään arvioon?
Koska tekstisi on niin akkamaista. Häpeäisit
Mikä on akkamaisuuden peruste tässä tapauksessa, ihan mielenkiinnosta kysyn?
Käyttäjä11173 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parista äidistä kokemusta. Ukkonsa eivät ole kiinnostuneet kuin työnteosta ja dokaamisesta. Hyvin harvoin vaimonsa kanssa nussimisesta. Kun nämä laiminlyödyt äidit sitten pääsevät vapaalle ei ole estoista tietoakaan. Ei kysellä kumeja, vaan annetaan mennä vauhdilla loppuun asti ja useammankin kerran.
Yksi vaimo innostui minusta ja minulla oli aina aamupävisin vapaata. Kerran menimme Tapiolan Stokkalle katsomaan jotain vaatteita hänelle. Hän otti joitain ja meni sovituskoppiin. Katselin hetkeä, jolloin myyjillä oli asiakkaita. Menin sovituskoppiin ja tartuin hänestä kiinni. Hän oli heti mukana, koska olimme jo naineet minun työautossa. Työnsin käteni suoraan pikkareiden sisälle. Sitten työnsin kaksi sormea hänes sisään ja runkkasin häntä. Hän kastui kovalla vauhdilla. Vaihdoin asentoa jotta pääsin paremmin hieromaan hänen glitorista ja hänen jalkansa alkoivat tärist
Kaikenlaisia päiväunia 🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vieraissa voi käydä sinkkunaisten luona. Ymmärtääkseni huoraaminen kun tarkoittaa sitä että VARATTU nainen antaa vieraalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vieraissa voi käydä sinkkunaisten luona. Ymmärtääkseni huoraaminen kun tarkoittaa sitä että VARATTU nainen antaa vieraalle.&n
Kun varattu nainen antaa vieraalle, ei ole kysymys huoraamisesta vaan voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vieraissa voi käydä sinkkunaisten luona. Ymmärtääkseni huoraaminen kun tarkoittaa sitä että VARATTU nainen antaa vieraalle.&n
Ymmääkseni huoraaminen on seksin antamista rahaa vastaan, onlyfans-juttuja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ymmääkseni huoraaminen on seksin antamista rahaa vastaan, onlyfans-juttuja yms.
Hu ora on nainen joka harrastaa seksiakteja, erityisesti yhdyntää, rahaa vastaan. Myös nainen, jolla on useita seksikumppaneita, nainen joka on seksuaalisesti siveetön.
Kokeilen: huåra hüora huøra ħuora .
Käyvät. Voimaantumispäissään availevat suhteitaan yksipuolisesti. Heillä kun on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa.