Seurustelisitko tulevaisuudessa ihmismäisen robotin kanssa?
Täydellinen ulkonäkö, ei keksisi turhia riitoja, ei valittaisi mistään, siivoaisi mielellään kodin, tekisi mielellään kotityöt, olisi aika valmis petipuuhiin, tienaisi hyvin rahaa it-töissä, kuuntelisi ja kannustaisi aina kun tarvitsee jne...
Olisitko valmis suhteeseen?
Kommentit (77)
En todellakaan vetäisi mitään kotiteatteria kylmän, tunteettoman robotin kanssa. Karmiva ajatus.
No siis toihan olisi ihan unelma. Sen voisi räätälöidä sellaiseksi mikä vastaa omaa makua ja sitten jos maku muuttuu, sen kun muuttaisi erilaiseksi. Olisi aina unelma siinä vieressä.
En tietenkään seurustelisi robotin kanssa. Miksi tekisin niin? En ole läheisriippuvainen, joten minulla on terveet ystävyyssuhteet. Osaan myös nauttia elämästä yksin, joten robotti on täysin turha "seuralainen".
Kuulostaa täydelliseltä. Ja mikä tärkeintä - ei nalkuta!
No se voisi käydä töissä ja kantaa palkkansa minulle. Muutoin en välitä edes nähdä sitä.
No jos sen voisi mukauttaa itselleen täysin mieluisaksi, säädöt toimis hyvin, niin kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta ajatukselta.
Voisi tuoda mulle aamupalaa sänkyyn. Antaa hierontoja. Käydä kaupassa ja raahata ostokset jääkaappiin asti. Vois hän siivota, kokata ja pyykätäkin. Hoitaa lapsia ja pihatöitä. Ja sais varmaa ohjelmoitua antamaan mulle sellaista seksiä ja läheisyyttä, josta pidän. Niin, ja sit hän tehdä sellaista työtä, mistä ansaitsee sen verran, että mä saisin tehdä lyhyempää päivää. Niin. Välillä vois olla hyvä, jos hänet vois vaan kytkeä pois päältä.
Ilman muuta seurustelisin, kunhan robotti muistuttaisi herkullisen nuorta.
kyllähän toi naista helpommalta kuulostaa
Pieni veto autisteihin on, että todennäköisesti aivan sama. Huomaisinkohan vaihtumista itsekään?
En todellakaan. Eihän robotissa ole sitä kaikista oleellisinta mitä kumppanissa pitää olla, eli fyysinen ja henkinen kemia. Ei robotilla ole oikean tuoksuista ihoa, tietynlaista sieluun asti menevää katsetta, seksuaalista väreilyä ym.
Robotti on ROBOTTI ja pidän robottien ja tekoälyn kanssa ihmissuhteiden hoitamista epäonnistumisena. Lajillemme epäonnistunut surkimuksen tie sellainen.
Onhan niitä robottimaisia ihmisiäkin että mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo CIA:n kehittämä Alex-android näyttää uppoavan kansaan, vaikka tunne unohtuikin ohjelmoida.
Oikea Stubbhan siis hukkui jo vuosia sitten harjoitellessaan triatloniin.
Ai, onko Alex android? Luulin, että lisko.
Ale on androidilisko jolla on ihmisnaamio.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä robottimaisia ihmisiäkin että mikä ettei.
En mä sellasenkaan kanssa seurustelisi. Ei niissä ole mitään mielenkiintoista eikä mitään kosketuspintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaksihan tääkin, vaikka robokumppanuus-oletushan ei sisältänyt sukupuolivaatimusta.
Kyllä te osaatte!
Jokainen varmaan ihan selittämättäkin tajuaa, että NAISET ei haikaile kotiinsa kotitalousrobottia tai seksivälinettä, joka alkaisi vielä puhua päälle.
Jaa-a, kaikenlaista sitä vaan myydään naisillekin. Ei myytäisi jos ei ostettais kans.
Kyllä. Olen vieläpä aseksuaali ja aromantikko, joten robotti saattaisi olla mulle juuri täydellinen kumppani, josta saisi arjjen apua ja älykästä keskusteluseuraa. Ja saisi hyvällä omallatunnolla teettää sillä kaikki kotityöt jne miettimättä sen tunteita tai että onko työnjako tasapuolinen - sehän on kuitenkin robotti, joka on tehty ihmistä palvelemaan.
- Niinpä. Kuin tiskikone tai pesukone tai jääkaappi. Tehty ihmistä palvelemaan. Aseksuaalille ja aromantikolle ihan passeli kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta taas näkee, että miehet eivät kaipaa mitään seurustelukumppania. He kaipaavat seksinukkea joka tekee ja sanoo, mitä käsketään. Hyvähän se olisi, että tuollaiset saisi sellaisen nuken, niin olisivat pois ihmisten ilmoita.
Eli vain naiset ovat ihmisiä? Sopii huonosti vallitsevaan biologiseen käsitykseen ihmislajista.
Otan mieluummin hyvän robotti-imurin! Tähän mitään äijää kaivata.