Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu Keskisarja puuhailee eduskunnassa omiaan

Vierailija
22.10.2025 |

Koululainen kysyy videolla Keskisarjalta, meneekö työ vapaa-ajan päälle.

No, sanoisin ennemmin niin, että vapaa-aika menee töiden päälle. Täällä on aika vähän mitään hyödyllistä tekemistä. Tänään jos mä tulin taloon yhdeksältä ja lähden neljältä, niin siitä ajasta mä oon ehkä pari tuntia kuntosalilla, yhden tunnin kävelyllä hautausmaalla, ja senkin ajan, mitä mä istun valiokunnissa ja täysistunnossa, niin kirjoittelen jotakin historiajuttua, joka ei liity eduskuntaan, Keskisarjaa paljastaa.

Minun mielestäni on ihan väärin, jos joku kansanedustaja valittaa, että hänellä on liikaa töitä. Tämä on aika vähätöinen paikka verrattuna ulkomaailman oikeisiin töihin, Keskisarja päättää.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9bec62b-ed78-4c3b-9835-f259ef3ec…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikki muut puolueet tekee esim. budjettiesityksiä. Meidän kylätielle uusi asfaltti. Meidän kuntaan iltapäiväkerholle rahaa. Soteen erä vanhuspalveluille meidän kuntaan. Rantakaislikon niitto merenrannasta uimarannalla.

Arvatkaa mikä puolue noita budjettipyyntöjä eduskunnassa EI tee?

Persumaista ajattelua.Kyllä joku tekee kaiken minunkin puolesta.

Vierailija
22/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa pärjäisi ihan hyvin 50 kansanedustajalla, tosin tuskin niillekään kaikille löytyisi järkevää tekemistä.

Ei niitä kansanedustajia sinne töitä tekemään tarvitakaan vaan edustuksen vuoksi. 50 kansanedustajalla syrjäseutujen äänikynnys nousisi 50 prosenttiin ja meillä olisi kaksipuoluejärjestelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikalja 2 tuntia päivässä kuntosalilla? No nyt oli ehkä vuoden paras läppä! :D

Vierailija
24/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen rehellinen ulostulo kansanedustajan työstä. Kerrankin samaa mieltä Keskisarjan kanssa.

Vierailija
25/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskikalja 2 tuntia päivässä kuntosalilla? No nyt oli ehkä vuoden paras läppä! :D

Väitätkö ettei Keskisarjan habituksessa näy kuntosalilla käynti.

Jospa Kekisarja siellä kuntosalillakin tekee jotain muuta kuin kuntoilee, kirjoittaa vaikka jotain historiikkia. Tai muuten vain pällistelee 😂

Vierailija
26/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teme on nazzeista parhain!!

Vierailija
27/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja kertoi heti eduskuntaan päästyään haastattelussa, että kaikki häneen kohdistuva arvostelu valuu hänestä pois kuin vesi hanhen selästä, jälkiä jättämättä. Hän on tieten tahtoen luonut itselleen epäsiistin pölhö-lookin jonka tietää vetoavan puolueen kannattajakuntaan. Kaikki hänen provosoivat lausahduksensa ovat  tähdättyjä noiden äänestäjien innostamiseen. 

HÄH?! No kyllä meni maku, jos on oikein väkisin vääntänyt pölhö-lookin. Minulta se tulee luonnostaan!