Vauvan tuhina ja jodlaus ovat maailman kauneimmat äänet
Ja veloille tiedoksi ihan ystävälliseen sävyyn, että tiedetään etteivät kaikki halua lapsia, mutta suodaan vauvailo meille jotka rakastavat vauvoja lapsia. :) Mikä tuo iloa juuri nyt näin synkkään vuodenaikaan?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa <3 ja ihanaa on myös päästä katsomaan kuinka sisarukset kasvaa yhdessä, tietäen että kun itsestä aika jättää niillä on toisensa. Mulla on 2 ihanaa tyttöä, jotka on jo 13 ja 11 ja tosi eri kasvun vaiheissa kun vanhempi kaipaa paljon omaa tilaa ja alkaa olla teini, nuorempi taas on vielä selkeästi ihan lapsi ja kaipaisi kokoajan seuraa, mut niiden touhua on ihana kattoa kun ne puollustaa toisiaan. Vaikka ne joskus riitelee niin on ihana nähdä kun ne iltasin halaa ja kertoo rakastavansa toisiaan ennen kun toivottavat hyvät yöt toisilleen. Koen olevani todella onnekas kun oon saanut tyttöni.
<3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on taitava vauva 😅
Kiitos! Vauvamme on kaunis ja hymyilevä babe. :D
On kaunis vain teidän mielestä.
Kaikki vauvat ovat kauniita sellaisia kuin ovat, sinäkin olit. Bebeämme on pyydetty malliksi, joten tuskin niihin hommiin ketä tahansa pyydetään. :)
Bebe on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja aikuinen tyttäreni olemme molemmat raskaana
Tuplasti onnea. <3 <3 :)
Edellinen puolivela jatkaa, että en siis ymmärrä sitä, että lasten ihanuudesta kertovia viestejä alapeukutetaan. Kirjoitin tuon lähinnä tuodakseni esiin sitä, että lapsista ja vauvoista voi pitää, vaikkei erityisesti itse haluaisi niitä.
Niinistö jakoi mitaleja suurperheille.
https://yle.fi/a/3-10779484
Kiitos hänelle
Venäjä yrittää näivettää Suomen vauvavastaisella propagandalla! Jotkut suomalaiset puolueet kätyreinä levittää venäjän väestömäärävalhetta!
Vanhusten yhteiskunta on helppo tuhota! Suomi tarvitsee vauvoja!
Vierailija kirjoitti:
Edellinen puolivela jatkaa, että en siis ymmärrä sitä, että lasten ihanuudesta kertovia viestejä alapeukutetaan. Kirjoitin tuon lähinnä tuodakseni esiin sitä, että lapsista ja vauvoista voi pitää, vaikkei erityisesti itse haluaisi niitä.
Se on venäjän propagandaa
Pietarin trollitehdas kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Painoin 50kg ja elämäni oli tyhjää. Mutta nyt minulla on mies ja vauva. Elämä
Mulla on mies ja kissa. Elämä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi näitä alapeukutetaan. Itse olen jonkinlainen puolivela. Ei ole ikinä ole ollut erityistä kaipuuta saada lasta, mutta varmaan olisin saanut, jos sopiva kumppani olisi osunut kohdalle. Tiedostan, että olen jäänyt paitsi jostain, mitä mikään muu ei korvaa, mutta kun nyt näin on, niin iloitsen vapaudestani ja elän elämääni niin kuin haluan. Lapset ovat ihania, mutta minulle riittää nyt se, että olen tekemisissä läheisten lapsien kanssa.
Kiitos asiallisesta kommentista. Mikään elämässä ei tapahdu sattumalta eikä jää tapahtumatta jos se ei ole tarkoitettu. Ihanaa syksyä sinulle. :)
Eilen jo illalla supisteli.
Käytiin äippäpkl ni oli 4 cm auki.
Ne sanoi että kun on 5minsan välein supistuksii, tulkaa uudelleen.
Mun vatsa on nyt sikakova kokoajan.
Kohta tosi toimii!
Mulla onkin jodlaava matikkakoira :D
synnytystalkoisiin !!! Vaatii SDP 👍🤰
Helsingin Sanomat
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005337384.html
Lisätietoa himokkaille
https://synnytystalkoot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Raskaana nyt🤰 Isovanhemmat haluisi saada jo tietää vauvasta... missä mennään. Sen verran monta kertaa on lapsen lapsia meiltä "tilattu" :D
Ihana pikkuinen siellä kasvaa. :) Onnea koko perheellenne. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt saatana kehu lastasi äläkä varsinkaan vauvoja, tämä on lapsia vihaavien telaketju velojen temmellyskenttä nykyään. Täällä kuuluu vihata lapsia, miehiä ja perheitä, prkl. Niin ja avioliittoa, Suomea ja sen kulttuuria, ja varsinkin kristinuskoa. Ainaostaan niiden haukkuminen on hyväksyttävää, muuten tulee alapeukkua kun vihervassareilta menee kuppi nurin jos vaikka kehtaa sanoa vauvaa suloiseksi. Luettuaan sellaista heille tulee trauma ja heidän pitää hakeutua myös terapiaan, se maksaa taas yhteiskunnalle lisää.
Kyllä pitää inselin ja muun väkivaltamiehen tai pedon päästä lisääntymään. Surkimuslapsia lisää tähän maailmaan.
Suurin osa miehistä on aivan normaaleja kunnollisia miehiä. Paitsi tietenkin sairaan vihervassari miestenvihaajan maailmassa kaikki miehet ovat surkeita incelejä. Toisaalta on todella hyvä ettei kaltaisesi katkerat kusipäät lisäännyt, olisi siinä lapsilla kauhea tulevaisuus kanssasi, varsinkin jos sattuisi olemaan poika.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni rakkausmaha on aivan ihana, tykkään silitellä sitä. Vauvamme oli vaimoni masussa mukana häissämme. 🤰
Tui tui tui 💕
(Minäkin olen isä)
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi vauvaa
Niin söpöjä 💕💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi vauvaaNiin söpöjä 💕💕💕💕
Syysi spämmätä näitä kuvia?
Onko kenelläkään vauvaa, joka olisi puhunut puolivuotiaana. Minä kuulema olen. Äiti sitä aina kertoi, että oli ihan säikähtänyt, kun olin puolivuotiaana alkanut puhua aika vaikeitakin sanoja kuten "tyttö".
Painoin 50kg ja elämäni oli tyhjää. Mutta nyt minulla on mies ja vauva. Elämä