Kiitos hoitajat, teidän palkankorotusten takia kärsii nyt kaikki.
Varmaan sitten olette tyytyväisiä, kun joudutte irtisanotuiksi, eikä kukaan saa enää hoitoa.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan ahtaajat kuvittelevat olevansa taloudelle tärkeitä. He siirtävät tavaroita paikasta A paikkaan B. Eivät myy, eivät osta. Koulutus kestää 2-4 viikkoa. Mikä ihme noista tekee tärkeitä? Lakkoon ovat kovia menemään
No tuota, Suomi elää viennistä ja niillä vientituloilla maksetaan sinun palkka. Että kyllä he sillä tavalla ovat aika tärkeitä. Jos nyt koulutukseen ja palkkaan ei varsinaisesti kantaa oteta.
Niin niin. No miten se ahtaaja sitä rahaa tekee? Ajaa tiukilla ja siirtää kontteja. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luepa se kommentti uudelleen. Minä sanoin, että pyllyjen pesusta tehohoitoon. Perushoitoa te myös teette. Vai väitätkö, että näin ei ole?"
Riippuu hoitajasta.
Röntgenhoitajat ja laboratoriohoitajat esimerkiksi eivät tee. Sairaanhoitajiltakin varmasti löytyy tällaisia tehtäviä.
Eri
No sehän se kummallista olisikin, jos laboratoriohoitaja alkaisi alapääpesua tekemään. Ihan oikeasti, miksi pitää edes kirjoittaa noin itsestään selviä asioita. Ja toisaalta, onhan se lähihoitajakin hoitaja.
Ei lähihoitaja ole samalla koulutustasolla noiden edellämainittujen kanssa.
Mä en ymmärrä, että miksi teille _korkeastikoulutetuille_ hoitsuille pyllyjen pesun ma
En ole hoitsu. 😊
"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella. Antila uskoo, että osaltaan hoivavastuuta lisää Petteri Orpon (kok) hallituksen julkiseen talouteen kohdistamat säästöt. Taustalla on ikääntyvä väestö ja heikkenevä huoltosuhde sekä siitä johtuva julkisen talouden kestävyysvaje. "
Purran takia tässä kusessa ollaan. Purran, joka ei eläessään ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Syitä voi arvailla. Murhafantasiaa hän tuotti ne vuodet kun muut samanikäiset oli työssä.
Purran, joka pillittää edelleen alkoholistiäitinsä kuolinpaivänä, jäätyään narsistisen 12-vuotiaan kypsyystasolle
Purran, joka ottaa ennätysmäärän vippiä ja varastaa nuortrn eläkekassasta voidakseen mielistellä rikkainta prosenttia, johon ei kuulu yhtään ainutta persua.
Persuja voi kusettaa viimeiseen saakka, kunhan vetoaa niiden ihmismielen mustimpaan paskaan.
Vierailija kirjoitti:
"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella. Antila uskoo, että osaltaan hoivavastuuta lisää Petteri Orpon (kok) hallituksen julkiseen talouteen kohdistamat säästöt. Taustalla on ikääntyvä väestö ja heikkenevä huoltosuhde sekä siitä johtuva julkisen talouden kestävyysvaje. "
Älä unta näe. Kukaan ei hoida persuja. Maatkaa halvaantuneina paskoissanne.
On toki vaihtoehto, että sairaanhoitajia halveksivt ihmiset lopettavat hankkimasta sairauksia ja alkavat elää terveellisesti eli lopettavat tupakoinnin, viinan juonnin, lihomisen, jne. Hoitajia halveksivat ihmiset voivat myös itse pitää huolen, että jos elävät vanhoiksi, niin eivät raihnaistu ja pesevät p e r s e e n s ä ihan itse ja hoitavat itsensä.
Aletaan myös omatoimiset kotisynnytykset tai vaihtoehtoisesti lakataan tekemästä lapsia - kätilöt ihan turhaa porukkaa. Lakataan tekemästä leikkauksia. Tulehtuneet umpparit ja muut kiusankappaleet voi kukin pirkkanikseillä operoida kotonaan. Syöpäkasvaimet saa kukin syöpäsairas itse poistaa miten haluaa. Ei leikkaussali- eikä anestesiahoitajia eikä syöpähoitajia, ei röntgenhoitajia.
Lakataan joutumasta onnettomuuksiin ja tapaturmiin. Ensihoitajat ihan turhaa porukkaa. Jne, jne. Saadaan varmasti Suomi nousuun, kun kaikki monipuolisesti ammattitaitoiset hoitajat lopettavat työnsä.
Saisipa palkkaa edes 2 tonnia.
Nämä valittaa 2700 euron palkasta.
T: työtön hoiva-avustaja.
Vierailija kirjoitti:
On toki vaihtoehto, että sairaanhoitajia halveksivt ihmiset lopettavat hankkimasta sairauksia ja alkavat elää terveellisesti eli lopettavat tupakoinnin, viinan juonnin, lihomisen, jne. Hoitajia halveksivat ihmiset voivat myös itse pitää huolen, että jos elävät vanhoiksi, niin eivät raihnaistu ja pesevät p e r s e e n s ä ihan itse ja hoitavat itsensä.
Aletaan myös omatoimiset kotisynnytykset tai vaihtoehtoisesti lakataan tekemästä lapsia - kätilöt ihan turhaa porukkaa. Lakataan tekemästä leikkauksia. Tulehtuneet umpparit ja muut kiusankappaleet voi kukin pirkkanikseillä operoida kotonaan. Syöpäkasvaimet saa kukin syöpäsairas itse poistaa miten haluaa. Ei leikkaussali- eikä anestesiahoitajia eikä syöpähoitajia, ei röntgenhoitajia.
Lakataan joutumasta onnettomuuksiin ja tapaturmiin. Ensihoitajat ihan turhaa porukkaa. Jne, jne. Saadaan varmasti Suomi nousuun, kun kaikki monipuolisesti ammattitai
Ainoastaan ensihoitajat ovat turhaa porukkaa. Kuskaavat vain juop..
eivät ota ketään kyytiin. Sama ajaa taksilla suoraan sairaalaan.
Moni kuollut, koska ei tätä usko.
Irtisanomiseen riittää asiallinen syy tammikuusta alkaen. Enää ei tarvita painavaa syytä irtisanomiseen.
Juuh, ihan niin kuin sähkön siirtomaksut kun verkot yksityistettiin. Halpeni hurjasti, eiku?