Jo kotoa muuttanut nuori oli käynyt tyhjentämässä astiakaapin kun olin töissä
Eli Nuori käy sovitusti ulkoiluttamassa lemmikkiä kun olen töissä.
Nyt oli sitten katsonut astiakaappiin ja todennut että siellä on *roinaa*. Kaikki muovikipot, kannet, leikkuulaudat, eripariastiat ym säilytysrasiat oli vienyt roskikseen.
Suutuin tietysti, sillä käytän rasioita eväsrasioina ym, eikä mielestäni ole ok heittää toisten tavaroita. Olen kuulemma hamsteri ja kiintynyt roinaan. Hän teki minulle palveluksen omasta mielestään sillä mikromuovit aiheuttavat syöpää.
Eikö tässä nut ylitetty rajoja?
Kommentit (29)
Palveluksen teki lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kiintynyt eripari muovikippoihin?
Telkkarista tulee se sarja, jossa nämä hamsterit joutuvat ottamaan ulkopuolista apua vastaan kun elävät kaatopaikalla mutta eivät luopuisi mistään. Sairaus tuokin.Mielummin katkaisevat välit lapsiinsa kuin luopuvat jostain romppeesta.
Onko sinusta kuivauskaapissa olevat eväsrasiat ja niiden kannet , leikkuulaudat yms. roinaa? Millainen sinun kuivauskaappisi sitten on? Sekin on sairaus, jos ei kestä mitään tavaraa ympärillään.
Kyllä tässä on mennyt kasvatustyö pahemman kerran pieleen jos kakara ei tunne eroa oman ja toisen oman välillä. Normijärjellä varustettu ymmärtää myös olla tuhoamatta muiden omaisuutta.
Sanoisin että ap pyytää nyt anteeksi kakaraltaan sitä ettei ole osannut kasvattaa, opettaa tapoja tai ylipäätään olla vanhempi. Sitten voitte aloittaa koko homman alusta lähtien siitä että muiden tavaroihin ei kosketa ilman lupaa eikä niitä varsinkaan tuhota
Tää aloitus ei kuulosta uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei jättänyt yhtään jäljelle? Koska eihän noita normaali ihminen tarvitse kuin 2kpl. Toinen käytössä ja toinen tiskissä/ kaapissa puhtaana.
Ja pari valmiiksi pakattuna pakastimessa.
Avaimet pois ja kasvata viimeistään nyt.
No onhan muovikipot miksomuovin lähde. Itse en raaskinut teflonpannua heittaa roskiin kun vaihdoin myrkyrrömämpään, joten vein vanhemmille jotka ottivat onnesta soikeama sen itselleen. Olen vaihtanut pikkuhiljaa lasiin, metalliin ja muidin myrkyttömiin materiaaleihin.
Äidillä ja isällä alkoi eläkeiässä pikkuhiljaa kertymään kaappiin kaikenlaista jogurtti- ja viilikippoa... tyylin olisivat oikeasti kuuluneet roskiin.
Käy ostamassa uudet ja käske nuoren maksaa lasku. Kannattaa suhtautua tiukasti, koska jos lepsuilet tässä, niin vähitellen nuori alkaa holhota sinua muissakin asioissa.