Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan " aukonut päätäsi " jollekin?

Vierailija
22.10.2025 |

Miten kävi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolme kertaa aukonut päätä pomoille. Kolme kertaa ollut puhuttelussa. Kerran jatkoin puhuttelussa ollessani vittuilemista puhuttelun suorittajalle.  Kerran sain kirjallisen huomautuksen. 

Miten auoit päätäsi pomollesi?

Vierailija
22/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolme kertaa aukonut päätä pomoille. Kolme kertaa ollut puhuttelussa. Kerran jatkoin puhuttelussa ollessani vittuilemista puhuttelun suorittajalle.  Kerran sain kirjallisen huomautuksen. 

Huusin, toin mielipiteeni eräistä epäkohdista esille malttini menettäen. Räiskähdin vähän epäsuomalaisittain(olen siis ihan kantasuomalainen).  Kiroilinkin. Kävimme kyllä asiat myöhemmin läpi asiallisessa hengessä. Koska hoidin työhöni kuuluneet tehtävät aina hyvin, minulla ei ollut aiheettomia poissaoloja ja käytökseni oli korrekti noita muutamaa hepulia lukuunottamatta, nuo episodit tulivat ja menivät jälkiä jättämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
24/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena poikana (18v) yks jätkäporukka kävi melkein joka viikonloppu mulle kaupungilla uhittelemassa ja haastamassa tappeluun. Jotain suomalaisen ja itänaapurin sekasikiöjälkeläisiä. En lähtenyt siihen, koska tiesin häviäväni.

Sitten yhden kerran näin porukan pääpukarin taksijonossa hyppäämässä pirssin kyytiin. Hyppäsin väliin, sanoin et muistatko mut ja löin jätkän levyksi asfaltille. Heppu alkoi itkemään. Otin hänen taksin ja ajeltiin kotiin. Jätkäporukasta ei ollut harmia tämän jälkeen. M43

Ja vieläkin leuhkit tällaisella? Häpeä. 

Vierailija
25/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivan liikaa. Häpeän. Olen lopettanut sen, ja oikeastaan myös kaiken keskutelun sen myötä. Puhun ylipäätään enää tosi harvoin. Turhuutta.

Vierailija
26/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Vierailija
27/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pään aukominen?

Vierailija
28/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pään aukominen?

Mitä AP sillä tarkoittaa?

Vierailija
29/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. ennakoin tilanteita ja olen opiskellut psykologiaa, niin tunnistan triggeröivät tilanteet jo kaukaa. 

Osaan olla lujasti lempeä, eli ilmaista rajani tai tahtoni ilman, että nostan mekkalaa.

Vierailija
30/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi yhdellä keikalla, kun äijä käpälöi useampaa naista muutaman minuutin aikana silmieni edessä. Kyseinen herra sai kuulla aika monta valittua sanaa ja aivan syystäkin! Olen nähnyt saman tyypin toistekin ja näytti olevan hieman muuttunut toimintatapa naisten lähentymisen suhteen eli ehkä jotain meni perillekin.

Vierailija
31/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ku-sipää

Vierailija
32/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuta tilannetta mieleen kuin vain töissä. Toinen kun alkoi huutaa mulle niin huusin takaisin. Hän alkoi entistä röyhkeämmäksi ja nielin pahan olon. Aina kun hän alkaa aggressiiviseksi niin nykyään en enää reagoi hänen tuntemuksiin, ja aika useasti on näin paskaa ilmapiiriä töissä.

Vierailija
33/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'En. ennakoin tilanteita ja olen opiskellut psykologiaa, niin tunnistan triggeröivät tilanteet jo kaukaa. 

Osaan olla lujasti lempeä, eli ilmaista rajani tai tahtoni ilman, että nostan mekkalaa.'

Esität hurmaavan, poeettisen, idealistisen katsannon, joka kuitenkin on sangen naiivi ja ikävä kyllä kaukana realismista sen jälkeen, jos olet astunut jalallasi osoitteeseen vauva.fi ja/tai olet julkisuuden hlö.

Näin minäkin vielä tänne tultuani ajattelin, mutta puolitoista vuotta näissä j#lmissa, armottomissa energioissa on kouluttanut minut lopullisesti pois liiasta, epähyödyllisestä kiltteydestä.

Vierailija
34/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Puolin ja toisin.

Vierailija
35/42 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'En. ennakoin tilanteita ja olen opiskellut psykologiaa, niin tunnistan triggeröivät tilanteet jo kaukaa. 

Osaan olla lujasti lempeä, eli ilmaista rajani tai tahtoni ilman, että nostan mekkalaa.'

Esität hurmaavan, poeettisen, idealistisen katsannon, joka kuitenkin on sangen naiivi ja ikävä kyllä kaukana realismista sen jälkeen, jos olet astunut jalallasi osoitteeseen vauva.fi ja/tai olet julkisuuden hlö.

Näin minäkin vielä tänne tultuani ajattelin, mutta puolitoista vuotta näissä j#lmissa, armottomissa energioissa on kouluttanut minut lopullisesti pois liiasta, epähyödyllisestä kiltteydestä.

Puhuin vain vauva.fi ja kaksplus.fi-alustoista ja täällä vallitsevasta tylystä ilmapiiristä.

En puhunut nyk.paikkakuntani väestä, joka on minulle etäinen ja 'epähenkilökohtainen', tavallaan 'kasvoton massa nimien' kera. Paitsi serkkuni, joka on hyvä tyyppi (ja johon luotan).

Olen tekemisissä vain pakollisissa - kuljetuslogistiikka, asuntoon liittyvät eli asuntoni omistaja, isännöinti, huolto, joiden kanssa asiointi/kommunikaatio kohteliasta ja asiallista. En tapaile miehiä enkä kahvittele naisiakaan. Olen Asperger-erakko. Näillä mennään.. 

Vierailija
36/42 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huusin, toin mielipiteeni eräistä epäkohdista esille malttini menettäen. Räiskähdin vähän epäsuomalaisittain(olen siis ihan kantasuomalainen).  Kiroilinkin. Kävimme kyllä asiat myöhemmin läpi asiallisessa hengessä. Koska hoidin työhöni kuuluneet tehtävät aina hyvin, minulla ei ollut aiheettomia poissaoloja ja käytökseni oli korrekti noita muutamaa hepulia lukuunottamatta, nuo episodit tulivat ja menivät jälkiä jättämättä.

Tämä on hyvä ja tähtäimessä ollut selviytyminen ja oikeus. Ap

Vierailija
37/42 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Entiselle pomolleni, joka on täys kuspää. Tämän jälkeen heitin kulkulupani pöydällensä enkä tehnyt 2 viikon irtisanomisajan työaikaa. Onneksi pääsin eroon.

Vierailija
38/42 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegalle töissä, jonka asenne meitä muita kohtaan oli aina ollut "te ette osaa mitään, minä olen paras ja ainoa täällä, joka tietää mitä tekee" . Yksi päivä tuli vain mitta täyteen ja aloin väittelemään hänen kanssaan, huudoksi meni. Olin muutenkin niin täynnä tuota pska paikkaa, että hyvin pian tuosta irtisanoin itseni. Työttömyys aika oli ihan mahtavaa. Nyt uusi työpaikka, uudet ongelmat ja uudet m*ulkerot, haaveilen jälleen irtisanoutumisesta. Pitääkö elämän muka olla tällaista paskaa? Ei minusta.

Vierailija
39/42 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluasi firmojen mustanmaalausta liikaa tähän erityisesti mikä on suhtkoht helppoo valitusta. Ap

Vierailija
40/42 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pään aukominen?

Lestoilta tulee usein tuommosta hassunhauskaa en muka ymmärrä ja yrittää nolata. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi