Annan perintöä ja rahaa vain niille lapsille jotka hankkivat lapsenlapsia
Muille en. Ei ole elämä leikkiä. Sillä on tarkoitus.
Kommentit (83)
Tulen kerran kusemaan sinun haudallesi, sitten en enää käy haudallasi.
T: Lapseton lapsesi
Perintöä menee tietysti kaikille sama, mutta käytännössä enemmän tulee autettua lapsia , joilla on lapsia.
Onko tämä se tyyppi joka "itkun tuhruisin" milloin mistäkin trollin saa aikaan. Onkohan saanut lääkitystä vaivaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä elän sinussa 👄
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se tyyppi joka "itkun tuhruisin" silmin milloin mistäkin trollin saa aikaan. Onkohan saanut lääkitystä vaivaansa.
Pidä roposesi noita-akka.
T. Poikasi
Vierailija kirjoitti:
Ja ketähän tuo haudalle kuseminen mielestäsi loukkaa? Loukkaukseksihan se on tarkoitettu?
Minä en järjestä tuollaiselle noita- akalle edes hautajaisia, saapi mennä monttuun vaneriarkussa ilman muistotilaisuutta. Hyvää sanottavaa sinusta ei ole.
Minä en anna lapsilleni perinnöksi mitään jos eivät ota vapahtajaamme Jeesus Kristusta sydämmeensä!
Ap. ei ilmeisimmin rakasta kaikkia lapsiaan, karua syrjintää jolla todennäköisesti elinikäinen vaikutus sisarustenkin väleihin.
Ai, ja mikäs se on? Levittää siementäsi mahdollisimman laajalle? Sinähän olet sitten kuin virus.
Hyvä, tee näin. Olen muutenkin päättänyt kieltäytyä sinulta tulevasta perinnöstä. En halua sinun paskaasi missään muodossa elämääni. Sille on ihan syynsä, etten ole ollut sinuun yhteydessä yli 15 vuoteen.
Ihan sinulle kettuillaksesi olen aloittanut prosessin adoptoida pieni PERHEESI ULKOPUOLINEN lapsi ulkomailta. Mieluiten jostain Afrikan maasta.
Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.
Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
T. Poikasi
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oho, kyllä mun nyt pitää heti tehdä lapsia, muutoin saatan menettää osuuden isäni -95 vuoden Ladasta.
Kyllä sä menetät paljon tärkeämpää jos jäät ilman elämäsi tärkeintä ihmissuhdetta. Ihmisestä tulee aikuinen kun hän saa lapsen, silloin hän ottaa vastuuta jostain toisesta ja luopuu jostain toisen hyväksi, eikä enää ajattele aina itseään.
Oikein!
Sinä olet antanut elämänlahjan lapsellesi, jos hän on niin epäkypsä, laiska ja itsekeskeinen, että ei anna elämänlahjaa eteenpäin, hän ei ole perinnön arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Poikasi
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolos
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, kyllä mun nyt pitää heti tehdä lapsia, muutoin saatan menettää osuuden isäni -95 vuoden Ladasta.
Kyllä sä menetät paljon tärkeämpää jos jäät ilman elämäsi tärkeintä ihmissuhdetta. Ihmisestä tulee aikuinen kun hän saa lapsen, silloin hän ottaa vastuuta jostain toisesta ja luopuu jostain toisen hyväksi, eikä enää ajattele aina itseään.
Biologinen vietti puhuu suusi kautta. Toivon, että lapsenlapsesi kärsivät ilmastonmuutoksen kourissa siksi, että niin monet pitävät elämänsä tärkeimpänä asiana lisääntyä liiallisesti. Muistathan, että minä yritin tuota kärsimystä lievittää "olemalla itsekäs".
Olen suurnisä. Riittää niille lapsenlapsenlapsillekin.