Annan perintöä ja rahaa vain niille lapsille jotka hankkivat lapsenlapsia
Muille en. Ei ole elämä leikkiä. Sillä on tarkoitus.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et pysty siihen vaikuttamaan, lakiosa menee kaikille lapsille. Mutta vaikea uskoa edes että noin tietämätön ihminen olisi saanut mitään perintöä kasattua.
Lakiosa on yhtä kuin ei mitään. Sen pystyy pelaamaan pois.
Ja ap, sen kun pelaat. Se on sinun rahasi ja voit tunkea sen vaikka perseeseen.
on se kuitenkin puolet siitä, mitä perisi ilman testamenttia.
Ihmisillä on tässä kohtaa jokin harha, että vanhempien rahat olisivat automaattisesti myös lasten rahoja. Ne eivät ole. Ne ovat sen, kenen ne ovat. Hän tekee niillä mitä haluaa. Ne voi vaikka polttaa. Laki ei edellytä jättämään mitään "lakiosia".
Rahan polttaminen on rikos lain muk
Käteisen rahan tuhoaminen tai vahingoittaminen on laitonta, sanoo yleinen uskomus. Pieleen menee vain se, että oikeasti rahan turmelemista ei ole mitenkään kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et pysty siihen vaikuttamaan, lakiosa menee kaikille lapsille. Mutta vaikea uskoa edes että noin tietämätön ihminen olisi saanut mitään perintöä kasattua.
Elinaikanaan voi jakaa,miten haluaa,kuolinpäivänä tilillä hautauskulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakiosa on yhtä kuin ei mitään. Sen pystyy pelaamaan pois.
Ja ap, sen kun pelaat. Se on sinun rahasi ja voit tunkea sen vaikka perseeseen.
on se kuitenkin puolet siitä, mitä perisi ilman testamenttia.
Ihmisillä on tässä kohtaa jokin harha, että vanhempien rahat olisivat automaattisesti myös lasten rahoja. Ne eivät ole. Ne ovat sen, kenen ne ovat. Hän tekee niillä mitä haluaa. Ne voi vaikka polttaa. Laki ei edellytä jättämään mitään "lakiosia".
Rahan polttaminen on rikos lain muk
Ei ole.
Velat ovat vaikutusvaltainen ryhmä kun triggeröivät ihmisiä vain olemassaolollaan näin paljon. 😅
#ChilfreeForLife 🤩💅💃
"Elinaikanaan voi jakaa,miten haluaa"
Silloin menee lahjavero yhtään isommista summista.
Vierailija kirjoitti:
Tulen kerran kusemaan sinun haudallesi, sitten en enää käy haudallasi.
T: Lapseton lapsesi
Tuo taitaa olla ihan rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, kyllä mun nyt pitää heti tehdä lapsia, muutoin saatan menettää osuuden isäni -95 vuoden Ladasta.
Kyllä sä menetät paljon tärkeämpää jos jäät ilman elämäsi tärkeintä ihmissuhdetta. Ihmisestä tulee aikuinen kun hän saa lapsen, silloin hän ottaa vastuuta jostain toisesta ja luopuu jostain toisen hyväksi, eikä enää ajattele aina itseään.
Biologinen vietti puhuu suusi kautta. Toivon, että lapsenlapsesi kärsivät ilmastonmuutoksen kourissa siksi, että niin monet pitävät elämänsä tärkeimpänä asiana lisääntyä liiallisesti. Muistathan, että minä yritin tuota kärsimystä lievittää "olemalla itsekäs".
Sä olet sairas ihminen. Suomessa ei ole liikaa ihmisiä. Kärsimys lisääntyy jos väestö vähenee liian nopeasti Suomessa. Suomeen otetaan afrikkalaisia joiden hiilijalanjälki satakertaistuu kun he tulevat tänne.
Luovu sinä kehitysmaalaisten maahantuonnista niin pelastut ja pelastat maailman.
Et sää kuitenkaan niin kauaa elä, että näkisit saako lapsesi lapsenlapsia, eli sun lapsenlapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en järjestä tuollaiselle noita- akalle edes hautajaisia, saapi mennä monttuun vaneriarkussa ilman muistotilaisuutta. Hyvää sanottavaa sinusta ei ole.
Eiköhän hänen muut lapset järjestä hautajaiset.
Kärkkäitä mielipiteitä. Itse olen kyllä sen kannalla, että lakiosa pitäisi poistaa laista ja ihmisten pitäisi saada täysin itse päättää jäljelle jäävästä varallisuudestaan. Lakiosa voi aiheuttaa kohtuuttomia tilanteita, joista monella ei ole mitään käsitystä. On olemassa esim. huumeongelmaisia, peliongelmaisia, alkoholisteja, psykopaatteja, jotka kuitenkin kaikki ovat jonkun lapsia.
Tiedätkö, miltä tuntuu oikeasti pelätä ja murehtia vuosikausia etukäteen lakiosan aiheuttamaa ongelmaa? Tiedätkö, miltä tuntuu, kun et voi käyttää omia rahojasi mitenkään normaalisti vaan jatkuvasti on säästettävä ja venytettävä penniä vuosikausia, vaikka perittäviä ei ole vielä edes kuollut? Tiedätkö, miltä tuntuu pelätä vuosia oman ja perheesi turvallisuuden takia? Tiedätkö miltä tuntuu, kun vanhempasi kertovat pelkäävänsä turvallisuutensa vuoksi, koska laki määrää annettavaksi lakiosan? Samalla kun kuuntelet, ymmärrät että et voi tehdä yhtään mitään.
Oli provo tai ei, niin käytännössä ne lapset, joilla on lapsia saavat isovanhempien elinaikana enemmän. Lastenlapsille ostetaan tavaroita, heille avataan tili, johon lahjoitetaan sääntöjen puitteissa, maksetaan ajokortit ja avustetaan opiskelijoita.
Ainakin meillä vanhemmat ja appivanhemmat toimivat näin. Meidän lapset saivat yli 10.000 euron isovanhempien talettamat varat käyttöönsä, kun lähtivät opiskelemaan. Vuosittain maksoivat lapsille lomat yms. Ja ei, ei oltu itse vähävaraisia tai pyydetty mitään, halusivat vain hemmotella lastenlapsiaan.
Puolisollani ja minulla on yksi lapseton sisar. Ainakaan sisareni ei ole puhunut mitään lastemme suosimisesta.
Aika karu jos jää lapsettomaksi vaikka endon ja syövän takia ja oma vanhempi jättää vielä perinnöttä kun huono lapsi ei hankkinut jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Tulen kerran kusemaan sinun haudallesi, sitten en enää käy haudallasi.
T: Lapseton lapsesi
Onko tämä sinun paras perustelu olla lapseton.....sinä olet kyllä ansainnut olevasi lapseton koska olet epäkypsä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, niin käytännössä ne lapset, joilla on lapsia saavat isovanhempien elinaikana enemmän. Lastenlapsille ostetaan tavaroita, heille avataan tili, johon lahjoitetaan sääntöjen puitteissa, maksetaan ajokortit ja avustetaan opiskelijoita.
Ainakin meillä vanhemmat ja appivanhemmat toimivat näin. Meidän lapset saivat yli 10.000 euron isovanhempien talettamat varat käyttöönsä, kun lähtivät opiskelemaan. Vuosittain maksoivat lapsille lomat yms. Ja ei, ei oltu itse vähävaraisia tai pyydetty mitään, halusivat vain hemmotella lastenlapsiaan.
Puolisollani ja minulla on yksi lapseton sisar. Ainakaan sisareni ei ole puhunut mitään lastemme suosimisesta.
Korjaus: Lapset eivät saaneet vaan lapsenlapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Lapset eivät saaneet vaan lapsenlapset.
Lapsenlapsia ei tosiaan kuulu ajatella lapsen "paloina". Lapsenlapsi ei ole sama ihminen kuin lapsi. Jos lapsenlapsi saa jotain, se ei ole sama kuin että lapsi olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Voisitko soittaa vielä iltalehteen ja kertoa tämän tiedon?
Muista vielä laittaa linkki Only Fans -sivulle, jossa esiinnyt naapurin saksanpaimenkoiran kanssa.
Sellainen syrjintä on suurta vääryyttä mahoja tai muuten lisääntymiskyvyttömiä, esim. ho moja, kohtaan ! HÄPEE !!!
Minä annan kaikille lapsille, haluan että lasten välit säilyy hyvänä eikä eriarvoisuus pilaa niitä.