Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni muutti Helsinkiin ja järkyttyi!

Vierailija
22.10.2025 |

Asunnut ulkomailla ja suomessa eri paikoissa mutta missään ei kuulemma ole niin turvatonta ja paljon huumeiden käyttäjiä .

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä asuu ja liikkuu. Spurgupaikoilla meno on järkyttävää. Ehkä ovat kotoutuneet sitten tuonne jossa asunto on ollut "huippulöytö".

Kallio ja varsinkin Kurvi on ollut päihteenkäytön teemapuisto jo ainakin sata vuotta. 

Vierailija
162/167 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Itä-Helsingissä eikä pelota liikkua yksin täällä missään mihinkään vuorokauden aikaan. Keskustassa voi olla viikonloppuiltaisin levotonta, mutta niinpä se taitaa kaupungeissa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi järkytys. Kannattaa muuttaa takaisin maalle.

Vierailija
164/167 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne on pahin.. vaikea löytää parkkipaikkaa 

Vierailija
165/167 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syntyperäinen helsinkiläinen, ja onhan tämä paikka muuttunut valtavasti. Jotenkin tunnelma ja ilmapiiri nykyään kolkko ja kireä, ja toki alkaa olla todella paljon ihan muualta tulleita sekä päihdeongelmaisia lieveilmiöineen. Vielä joskus 2012-2014 oli ihan kotoisa tunnelma, vaikka alkoi jo siihen aikaan olla  aikaisemmin mainittuja ongelmia paikoitellen aika paljon, mutta ei silloikaan mitään verrattuna nykyiseen tilanteeseen.

Vierailija
166/167 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat varmasti  rauhallisia ja turvallisia kaupunginosia? 

Pakila, Paloheinä, Kumpula, Käpylä, Koskela, kerrostalovaltaisemmista alueista mm. Etelä-Haaga, Munkkiniemi, Munkkivuori, Viikki, Arabianranta ainakin.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011420790.html

Vierailija
167/167 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ja viihdyn Helsingissä enkä muuta täältä minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi