Hassuja nettikirppisten myyntiotsikoita
Joskus nettikirppiksillä on hassusti otsikoituja tuotteita.
Ootteko bonganneet joitain hauskoja?
Ei ole tarkoitus nolata eikä pilkata ketään. Hyvässä hengessä huvittua vain.
Minä oon tällasia bongannut esimerkiksi:
" Pieniä söpöjä " ( koiranpentuja )
" Narttusiskokset " ( kaksi narttukoiraa )
" Isoksi kasvavat pennut " ( koiria jotka eivät jääkään pennuiksi, heh, heh... )
" Peikko nukke kumi dino Trolli " ( ? )
" Ruma nukke " ( Myyjän mielipide kuvauksessa aina hauskaa. Tää vielä erityisen hauska koska kuvaava sana ei ole kovin myyvä ).
" Mitali lapsille " ( Myyjä päättää kenelle tuote ostetaan mikä aina huvittaa varsinkin aikuista keräilijää )
" Joku armeijamuisto " ( ? )
" Ulkolaiset " ( kolikoita )
Kommentit (50)
Peikko nukke kumi dino trolli -hakuoneoptimointijankkaukseen liittyen niin liittyikö dino siihen nukkeen jotenkin? Ja googlaileeko ihmiset paljonkin "kumi nukke"?
Aloittaja itse tulkitsee ja selittelee ilmoituksia, mutta kieltää muilta keskustelijoilta saman. Vain ap:n ajatukset on oikeita. Kaikki muu on vain ap:n älykkyyden aliarviointia.
Vierailija kirjoitti:
Peikko nukke kumi dino trolli -hakuoneoptimointijankkaukseen liittyen niin liittyikö dino siihen nukkeen jotenkin? Ja googlaileeko ihmiset paljonkin "kumi nukke"?
Ehkä se oli epämääräinen otus.
Ihan varmasti joku voi etsiä kumisia esineitä. Useimmathan on muovia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja itse tulkitsee ja selittelee ilmoituksia, mutta kieltää muilta keskustelijoilta saman. Vain ap:n ajatukset on oikeita. Kaikki muu on vain ap:n älykkyyden aliarviointia.
Niinpä. Tässäkin: Mitali lapsille " ( Myyjä päättää kenelle tuote ostetaan mikä aina huvittaa varsinkin aikuista keräilijää
Ap tekee oletuksia myyjästä. Eikä huomioi, että sanat voi olla vain hakutoimintoa varten. Ap "huvittuu" eli loukkaantuu ja luulee myyjän pitävän häntä tyhmänä..
Otsikko oli vaan: "mustat ja pyöreät"
Kyse oli auton talvirenkaista
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt omista bongaamistaan otsikoista saa halutessaan kertoa mikä niissä nauratti!
Ei se ole sama asia kuin alkaa täällä toisten kommentteja käymään läpi ja selittämään heille että mistä niissä oli kyse, niin kuin sinä teit tosikkomaisesti.
Ideana on laittaa tähän omasta mielestä hauskoja otsikoita. Sitten voi peukuttaa ylös jos on sinunkin mielestä hauska tai alas jos ei ole.
Ärsyttää kun aina kaikki ketjut menee täällä täyteen jotain turhaa jankutusta ja aina joku tosikko pätijä tulee pilaamaan.
Ikävää että sulla on noin vaikeaa nyt tämän asian kanssa että mä en tykännyt kun tulet mulle pyytämättä kertomaan että hauki on kala.
Se ei ole tämän ketjun aihe kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tässäkin: Mitali lapsille " ( Myyjä päättää kenelle tuote ostetaan mikä aina huvittaa varsinkin aikuista keräilijää
Ap tekee oletuksia myyjästä. Eikä huomioi, että sanat voi olla vain hakutoimintoa varten. Ap "huvittuu" eli loukkaantuu ja luulee myyjän pitävän häntä tyhmänä..
Huomioinhan. Se asia on itsestäänselvää, että se sana on siinä hakutoimintoa varten. Ei se myyjä mua tyhmänä pidä vain sinä pidät mua ja muita tyhminä, kun sun pitää tulla tänne kertomaan että se sana on siinä hakutoimintoa varten.
Mä en arvostele näitä myyjiä enkä ilmoituksia enkä selittele niitä vaan kuvasin, mikä mua siinä huvitti.
Mutta sä et nyt ymmärrä eroa tässä asiassa. Ei voi mitään. En vastaa enää sulle koska oon nyt riittävästi vääntänyt asiaa rautalangasta eikä se mene perille.
Olkaamme siis erimielisiä ja nauttikaamme tämän ketjun huumorista omassa rauhassamme. Kiitos.
"Pitovaatetta x€/kassi"?
Pitovaate?!
Hauska mökkituliainen! Saunahatut ja laudeliina.
Vierailija kirjoitti:
Jotku ei oikeasti keksi mitään syytä miksi myyjien ilmoitukset on tietynlaisia. Aina voi oppia uutta.
Keräilijät on monesti autisteja, ja heillähän on pakkomielteisiä ajatuksia. Eivät halua uusia näkökantoja, ainoastaan omat ajatukset on oikeita.Toki tyypillistä narsisteillekin.
Ap:ta harmittaa, että joku saattaa pitää häntä pölvästinä, vaikka hän itse pitää kys. myyjiä tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tässäkin: Mitali lapsille " (Myyjä päättää kenelle tuote ostetaan mikä aina huvittaa varsinkin aikuista keräilijää ")
Autistit ottaa asioita kirjaimellisesti. Mitali lapselle hermostuttaa aikuista keräilijää. "Yhyy minä en ole lapsi, en voi ostaa tätä! tämä ilmoitusteksi on väärin tehty"
Jonkun tuntemattoman naama taulu
(ilmeisesti jonkun harrastelijan maalaama muotokuva)
Toimiva.