Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kerrostalo asunnon myymisessä tarvii välittäjää.

Vierailija
21.10.2025 |

Sen voi myydä itsekkin ja esitellä sitä. Kolme huonetta + keittiö.  Hyvässä kunnossa oleva asunto ja hyvä sijainti, hinta 83000 euroa. Aion myydä itse, on jo kaksi näyttöä ollut ja kiinnostusta on.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Möin ensimmäisen asuntoni ilman kiinteistövälittäjää 28-vuotiaana ja ostimme mieheni kanssa omakotitalon suoraan myyjältä ilman välittäjää.

Kiinteistövälittäjät ovat aivan turhia.

Tuolla logiikalla monet ammatit ovat turhia, kun työt voi tehdä itse, esim.  hammaslääkärit ovat turhia, kun voi ostaa paikkausaineen apteekista ja paikata hampaansa itse, tai parturi, siivooja, bussikuski, maanviljeliä, arkkitehdit, rakentajat  jne. kun kaiken voi rehdä itse, eikä edes tarvitse laskea palkkaa itselleen. 

Lääkärikin ovat turhia, kun voi itse tiedon hankkia vaikka googlaamalla. 

Meinaat oikeasti että hampaan voi paikata pysyvästi apteekin aineella tai että Googlella voi korvata lääkärin? 

Kiinteistön välittäjän voi korvata vaikka k

Suuri osa lääkärintyöstä on sellaista että siihen ei mitään lääkärin pätevyyttä tarvittaisi. Esimerkiksi erilaisten todistusten kirjoittelu. Se nyt on vaan päätetty niin että moniin asioihin tarvitaan lääkärin todistus vähän sama juttu kuin on päätetty että mitä asiakirjoja kiinteistökaupassa tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän