Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anneli Auer on saamassa miljoonan euron koppikorvausen

Vierailija
21.10.2025 |

Jos syyttäjä ei olisi nostanut seksuaalirikossyytteitä uudelleen, valtio joutuisi pian maksamaan Auerille ja tämän ex-miesystävälle jopa miljoonien eurojen korvaukset.

Koppikorvauksia haetaan Valtiokonttorista, joka päättää niiden suuruudesta. Sitä ei siis voi etukäteen tietää.

Se kuitenkin tiedetään, että Anneli Auer sai miehensä murhajutussa Suomen historian suurimmat koppikorvaukset.

Hän oli istunut tutkintavankina ja suorittanut murhatuomiota, joka lopulta kumottiin. Tuolloin valtio maksoi Auerille koppikorvauksena 800 euroa jokaisesta vankeuspäivästä.

Jos Valtiokonttori olisi myöntänyt saman korvauksen puretusta seksuaalirikostuomiosta, Auer olisi voinut saada noin miljoona euroa ja hänen entinen miesystävänsä Jens Kukka noin puolitoista miljoonaa euroa.

Kommentit (910)

Vierailija
901/910 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin itse sek***liväkivallan uhriksi vuosikymmen sitten. Poliisi ei uskonut koska olin liian rauhallinen, fyysiset jäljet olivat kuitenkin suuret. Tekijä sai lyhyen tuomion koska uhri "ei näyttänyt" kärsineen psyykkisesti.

Puolivuotta tuosta, itsemurha yrityksen jälkeen vietin 3 kuukautta suljetulla. Kun pääsin ulos osa sukulaisista piti minua lähinnä huomiohakuisena, koska näytin liian rauhalliselta käesiväksi ihmiseksi.

Nyt kymmen vuotta on kulunut on/off terapiassa, ja masennuslääkkeillä (jotka muuten tekevät ainajin itseni turtuneeksi ja tunteettoman oloiseksi.

Osa sukulaisista mm. äitini syyttää minua siitä kun "keksin" rai***us-tarinan, ja surkuttelevat miten vaikeaa se oli rais*****lle. 

Tarinani opetus, kaikki ei näy aina päälle joskus rauhallisuus on sitä, että yrittää pysyä kasassa ja selvitä edes tunnin kerrallaan eteenpäin, ja joskus se voi johtua masennuslääkityksestä. 

Vierailija
902/910 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko Auer/Lahti-keissi on niin uskomaton kaikissa käänteissään, että ei voi kuin suu auki hämmästellä tälläkin hetkellä meneillään olevaa oikeudenkäyntiä. Mun pieneen päähäni ei mahdu, että niin pienet lapset olisivat edes sijaisvanhempien käskystä ja opettamina  pystyneet kertomaan sellaisia tarinoita niin yksityiskohtaisesti muistaen kuin mitä ovat psykologeille/psykiatrille kertoneet.. Ovatko siis totta..?! En ymmärrä sitäkään, että Anneli on kaikki nämä vuodet selvinnyt (kai) järjissään ja niin tyynenä esim. oikeudessa. Itse olisin ollut koppihoidossa tai kasvaisin horsmaa jo vuosikaudet... Tää keissi ei mahdu tajuntaan! Sijaisvanhemmat pitäisi myös testata perinpohjin. 

Aikuisen ihmisen saa ammattilainen alle 24 tunnissa tunnustamaan murhan väkivallalla ja sen pelossa, lapsen suostuttelu on paljon helpompaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/910 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko Auer/Lahti-keissi on niin uskomaton kaikissa käänteissään, että ei voi kuin suu auki hämmästellä tälläkin hetkellä meneillään olevaa oikeudenkäyntiä. Mun pieneen päähäni ei mahdu, että niin pienet lapset olisivat edes sijaisvanhempien käskystä ja opettamina  pystyneet kertomaan sellaisia tarinoita niin yksityiskohtaisesti muistaen kuin mitä ovat psykologeille/psykiatrille kertoneet.. Ovatko siis totta..?! En ymmärrä sitäkään, että Anneli on kaikki nämä vuodet selvinnyt (kai) järjissään ja niin tyynenä esim. oikeudessa. Itse olisin ollut koppihoidossa tai kasvaisin horsmaa jo vuosikaudet... Tää keissi ei mahdu tajuntaan! Sijaisvanhemmat pitäisi myös testata perinpohjin. 

Myös lasten mielentila olisi pitänyt testata.Kuka äiti ehdottaa lapsilleen että he voisivat murhata myös isoäidin.Tai olis syyllistynyt tuhopolttoon?Tai uhkaa tappaa oman lapsensa?Täysin absurdeja kertomuksia.Eikö terveillä koulutetuilla aikuisilla ole mitkään kellot soineet?Ainakin yksi lapsista vaikuttaa terveeltä,hän joka on koko ajan kiistänyt serin,muilla etenkin pojalla lienee vaikeita psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
904/910 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lasten mielentila olisi pitänyt testata.Kuka äiti ehdottaa lapsilleen että he voisivat murhata myös isoäidin.Tai olis syyllistynyt tuhopolttoon?Tai uhkaa tappaa oman lapse

Onhan se selvää, että kaikki Auerin lapset ovat traumatisoituneita ja se on selvä ilman testauksia.

Nuo lasten hurjat jutut ovat manipulaation tuloksia, kun lapsia on palkittu hurjista jutuista.

Vierailija
905/910 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt miksi oikeudenkäynti on julkinen, itse en olisi äitinä koskaan suostunut lasten julkiseen nöyryytykseen vain pelastaakseni oman maineeni. Kaikki lapset valehtelevat. Nyt niin että näiden lasten valheet on otettu tosissaan aikoinaan ja he ovat saaneet valtavasti huomiota valehtelemalla ja silloin koko homma on lähtenyt lapasesta. Nyt ovat kasvaneet aikuisiksi ja ihan varmaan heitä on joko painostettu tai johdateltu tulemaan julkiseen oikeudenkäyntiin kertomaan totuus. Säälittää nämä aikuiset lapset. Heidän elämänsä on täysin pilalla. Mutta on se kiva jos annelin maine puhdistuu ja hän saa korvausta hänellähän on vielä elämä edessä 60 kymppisenä 😡

Vierailija
906/910 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä lapset ollut ja on helposti johdateltavia tietääkö itsekään mikä on totta. Valemuistoja voi syntyä yllättävän helposti.

Vierailija
907/910 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenkäynnit ovat Suomessa julkisia. Asianosaisilla ei ole sanomista, saako yleisö tulla paikalle kuuntelemaan vai ei. 

Vierailija
908/910 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielikuvitusmaailma turvallinen piiloutua isänsä karmean murhan jälkeen. 

Luulisi murhaajan olemassaolosta jotain todistetta jääneen paikan päälle. Harva se syöksyy ikkunan kautta sisään ja ulos eikö se oven kautta olisi ollut helpompi.

Vierailija
909/910 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt miksi oikeudenkäynti on julkinen, itse en olisi äitinä koskaan suostunut lasten julkiseen nöyryytykseen vain pelastaakseni oman maineeni. Kaikki lapset valehtelevat. Nyt niin että näiden lasten valheet on otettu tosissaan aikoinaan ja he ovat saaneet valtavasti huomiota valehtelemalla ja silloin koko homma on lähtenyt lapasesta. Nyt ovat kasvaneet aikuisiksi ja ihan varmaan heitä on joko painostettu tai johdateltu tulemaan julkiseen oikeudenkäyntiin kertomaan totuus. Säälittää nämä aikuiset lapset. Heidän elämänsä on täysin pilalla. Mutta on se kiva jos annelin maine puhdistuu ja hän saa korvausta hänellähän on vielä elämä edessä 60 kymppisenä 😡

Viitsitkin valehdella. Syyttäjä lähti juttua viemään, Auer ja kukka eivät olisi halunneet.

Vierailija
910/910 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän on moneen kertaan sanottu että olivat nimenomaan toivoneet julkista oikeudenkäyntiä ei se mitään valehtelemista ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi