Mies on silitellyt muiden peppuja
Kommentit (24)
Haluan nostaa tämän, koska olen yhäkin vain raivona olkoonkin, että varmaan jätän ero hakemuksen mitä pikimmin.
Ei silittelyssä mitään väärää, mutta puristelussa on.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä auttoi alaselästä?
Alaselkä ei jatku pitkin persvakoa
Aikoinaan Heidi taputteli minun pakaroitani mutta sitten kun minä taputtelin hänen niin se ei ollutkaan OK. En vieläkään ymmärrä miksi hänelle oli ok mutta mulle ei? ehkä se on se naisen logiikka
MM
Silitys raudalla? on se aikamoinen tapaus...
Minun ex otti salaa kuvia naisten takapuolista. Ihan sama oliko ne hyvännäköisiä vai ei. Hänellä oli myös pakonomainen tarve kaataa sänkyyn kaikki vastaantulevat naiset. Naisvihaaja.
Taputtelisin mielelläni vaimon siskon hemaisevaa peppua, mutta pelkään juuri tällaisia yliampuvia reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex otti salaa kuvia naisten takapuolista. Ihan sama oliko ne hyvännäköisiä vai ei. Hänellä oli myös pakonomainen tarve kaataa sänkyyn kaikki vastaantulevat naiset. Naisvihaaja.
Naisvihaaja? Kuulosti siltä että hän piti naisista vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti: Taputtelisin mielelläni vaimon siskon hemaisevaa peppua, mutta pelkään juuri tällaisia yliampuvia reaktioita.
Sitten kuolinvuoteella valitat, kun et elänyt kunnolla. Ryhdistäydy nyt vähän!
Kas kun ei ole harjannut taikka höylännyt.
Mun mies silitteli tänä aamuna meidän vauvan peppua, kun suukotteli häntä töihin lähtiessään. Enpä huolestunut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaaja? Kuulosti siltä että hän piti naisista vähän liikaakin.
Naiset oli sopivia vain yhteen hommaan. Ei siinä mielestäni ole kunnioitusta yhtään. Puhui muille miehille hyvin rasvaisesti naisista.
Meillä silitti naapurin kattia, nyt meidän mirri murjottaa sille
Käske silittelemään minunkin peppua
T. Sinkkunainen
Ja ei ole oma mies tällaista ennen tehnyt. Kun kuulin tästä, niin oli kuin olisi maa jalkojen alta kadonnut, kirjaimellisesti! En voi käsittää miksi olen tässä tilanteessa nyt.