Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä taida Iltalehden toiminta olla ihan laillista... Evästeiden kieltämisestä pitäisi maksaa 1,99 €/kk !

Vierailija
21.10.2025 |

"Osta Iltalehti Kohdennuskielto selataksesi sivustoa ilman kohdennettuja mainoksia

Selaa Iltalehden sivustoa ilman seurantaa ja kohdennettua mainontaa hintaan 1,99 € /kk. Tilaus on jatkuva ja uusiutuu kuukausittain"

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai se periä maksua mistä haluaa.

Vierailija
2/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traficomin sivuilta:

"Lisäksi kieltäytymisen tulee olla yhtä helppoa kuin suostumuksen antamisen. Tällä tarkoitetaan evästeiden tapauksessa sitä, että suostumuksen antamisen ei-välttämättömien evästeiden käyttöön ei tule olla yksinkertaisempaa, kuin niiden käytöstä kieltäytymisen."

Vierailija
4/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin lukemasta iltalehteä ja suljin sivun.

Vierailija
5/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei edes näy mitään mainoksia kun käytän adblockia.

Vierailija
6/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan itse estää ne evästeet selaimen asetuksista. Ja mainostenpoisto-ohjelmalla poistat mainokset kokonaan.

Vierailija
7/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lukenut mielummin Ilta-Sanomia. Sivusto ja lehti sisältöineen on vaikuttanut laadukkaammalta. 

Vierailija
8/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei edes näy mitään mainoksia kun käytän adblockia.

joo, ihme vaahtoamista!

Mulla on joku toinenkin, en nyt äkisti muista nimeä.

Vierailija
9/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan valintakysymys, joko käytät adblockeria, maksat pyydetyn summan, katselet niitä mainoksia tai kaikkein helpoin ratkaisu, et käy lukemassa Iltalehteä. 

Vierailija
10/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblokkeri ei maksa mitään.

Vierailija
11/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt nettiä jo vuosia pelkässä inprivate/incognito moodissa selaimella. Olen aina evästeiden osalta uusi aiemmin käymätön käyttäjä, kun tulen jollekin saitille. Päälle vielä Applen Private Browsing päällä eli käyttämäni ip-osoite ei näy sitelle.

Vierailija
12/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa piti tulla tänne kirjoittamaan. Alma-media on konkurssin partaalla Maikkarin ongelmien vuoksi ja se yrittää nyt kaikkea. On kokeillut kirjautumispakkoa muutaman kerran, mutta lukijat ovat kaikonneet aina ja muutos on peruttu.

itsellä IL:n lukeminen on jo vähentynyt tuon säätämisen vuoksi.

Vierailija
13/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Alma-media saa suuret sakot tietoturvaasetusten loukkaamisesta.

Vierailija
14/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän porukka noita käyttää sitä varmemmin nuo lehdet muuttuu enemmän ja enemmän maksullisiksi. Sinä luet iltalehteä, mutta ne ei saa rahaa, kun et näe mainoksia.

Vierailija
15/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, uutiset voi lukea muualtakin kuin iltalehdestä.

Vierailija
16/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisjournalismi on jo ajat sitten ajanut ohi valtamediasta niin laadun, faktojen kuin monipuolisuuden näkökulmasta.

Pitkään ne onnistui punavihreää propagandaa tuuttaamankin ennenkuin rahat ja lukijat loppui.

Eläkeläiset kannattelee, kuten demareitakin.

Vierailija
17/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän porukka noita käyttää sitä varmemmin nuo lehdet muuttuu enemmän ja enemmän maksullisiksi. Sinä luet iltalehteä, mutta ne ei saa rahaa, kun et näe mainoksia.

Mainoksia on liikaa, sivut on ovst käyttökelvottomia ilman blokkeria. Menköön sitten maksulliseksi minun puolesta.

Vierailija
18/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Poistin bravesta ensin linkin speeddialista ja sen jälkeen myös bookmarkista.

Ei juuri yhtään maksutonta juttua. Lisäksi noissa "keltaisissa lehdissä" on koko ajan jotain seksijuttuja. Eikö niitä voi laittaa valikon taakse, lukee niitä, jos huvittaa (ettei ne heti hyppää silmille, etusivulla).?

Kyllä minä osaan seksiä harrastaa, en (miehenä) tartte mitään neuvoja. Just tuolla "pakkosyötöllä" saa aikaan sen, ettei huvita koko homma.

Vierailija
19/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se tuli jostain syystä. Sekä sirQuspelle HK että Auer-jutut käräjäoikeudessa tänään.

😁😁😭📢

Muistin virkistämiseksi tulevasta tiistaista: Käräjät 21.10.2025 alkaen kello 13.00.

Helena Koivua syytetään kolmesta eri rikoksesta: varkaudesta, kotirauhan rikkomisesta ja salakatselusta. Syytteen mukaan varkauden tapahtuma-ajankohdaksi on merkitty 1.4.-25.6.2024, salakatselu on tapahtunut 21.-24.6.2024 ja kotirauhan rikkomiseen Helena olisi syyllistynyt 23.6.2024. (Nämä poimittu Numerolehdestä).

Vierailija
20/29 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti maksatörkeää toimintaa! 

Pitäkää tunkkinne, on niitä muitakin lehtiä😡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä