Mitä ihmettä laittaisin 12v pojan joulukalenterin?
Sellaista on toivottu, eikä mulla ole aikaisempaa kokemusta. Mitkä ovat nyt kovinta huutoa pojilla??
Kommentit (90)
"Edelleen: Kieltäminen ei muuta totuutta. Kaikesta näkee, että olet incelin tyyppiesimerkki. Ihminen on siitä hassu olento, että se on eniten kieltämässä asioita, joita ei halua myöntää itselleen. Tästä syystä alkoholistikin aina väittää, ettei ole alkoholisti ja pystyy lopettamaan koska tahansa. "
No minäkin olen valmis lopettamaan tästä asiasta jankkaamisen, koska kanssasi käy selväksi, että olet lyönyt luulosi lukkoon joten mitäpä niistä enää kinaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippua ja sitten valvot että käyttää sitä. Tuossa iässä alkaa jo haista.
Iästä riippumatta ihminen kuten mikä tahansa biologinen olento haisee. Itse olemme tottuneet hajuumme.
Eläin haistaa ihmisen kaukaa. Ihmisellä on heikompi hajuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tuolla välttää uhriksi joutumisen. Kun yhteiskunta muuttuu, voit joko taistella vastaan ja päätyä inceliksi tai sitten voit sopeutua. Tuo on itseasiassa nykymaailmassa parasta mitä joulukalenteri voi pojalle tarjota.
Minkä uhriksi? Pelkäätkö oikeasti noin kovasti, että joku nainen saattaisi joskus sinusta kiinnostua? :D
Sinun houkuttelevuuttasi parisuhdemarkkinoilla kohentaa huomattavasti jos kiinnität huomiota kuunteluun ja luetun ymmärtämiseen.
Luuletko oikeasti kiinnostun sinusta, jos kiinnitän noihin asioihin huomiota? :D
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen: Kieltäminen ei muuta totuutta. Kaikesta näkee, että olet incelin tyyppiesimerkki. Ihminen on siitä hassu olento, että se on eniten kieltämässä asioita, joita ei halua myöntää itselleen. Tästä syystä alkoholistikin aina väittää, ettei ole alkoholisti ja pystyy lopettamaan koska tahansa. "
No minäkin olen valmis lopettamaan tästä asiasta jankkaamisen, koska kanssasi käy selväksi, että olet lyönyt luulosi lukkoon joten mitäpä niistä enää kinaamaan.
Hyvä, että olet valmis tunnustamaan tosiasiat ja lopetat itsestäänselvyyden kiistämisen.
Kortsupaketti, nuuskarasia, pikku likööripulloja, räppikonserttilippu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tuolla välttää uhriksi joutumisen. Kun yhteiskunta muuttuu, voit joko taistella vastaan ja päätyä inceliksi tai sitten voit sopeutua. Tuo on itseasiassa nykymaailmassa parasta mitä joulukalenteri voi pojalle tarjota.
///
Miksi sinä et ole soputunut naisettomuuteesi, vaan edelleen itket siitä vauvapalstalla ja projisoit omia kokemuksiasi kaikkien kokemuksiksi?
Miksi sinä etsit olemattomia asioita kirjoituksista joita siellä ei ole? Onko elämäsi niin sisällötöntä muutoin, että se asia ei riitä vaan joka paikkaan pitää lähteä tunkemaan sitä neonväritussia?
"Kirjoituksisa, joita siellä ei ole?"
Missä ei ole kirjoituksia?
Luulen, että sinun tukemisesi tässä asiassa vaatii keskustelu
Ok. Mutta et vielä kertonut, missä ei ole kirjoituksia. Kiinnostaa aidosti, mihin paikkaan viittasit kirjoittaessasi "Kirjoituksista, joita ei ole siellä". Jos olisit viitannut asioihin olisit kirjoittanut luonnollisesti: "Asioita, joita ei ole kirjoituksissani".
Vierailija kirjoitti:
Kortsupaketti, nuuskarasia, pikku likööripulloja, räppikonserttilippu
Röökiaski, vape, pikku pulveripusseja (piriä, peukkua ym.)
Riippuu pojan mielenkiinnonkohteista. Keräileekö esim. jotain kortteja? Tekeekö pienoismalleja? Taidejuttuja? Pojalta kannattaa myös kysyä, minkä tyyppistä sisältöä haluaa, onko karkki vai tavara mieluisampaa.
Joku kertoi ostavansa tyttären kalenteriin leffalippuja, hotelliyön jne. Mitähän sitten joululahjaksi...?
Minulla on tammikuussa 12v täyttävä poika. Ei todellakaan ole teini. Häntä kiinnostaisi futiskortit, herkut, varmaan ne kinder-lelutkin kunhan ei olis frozen-sormuksia, printatut paperilennokkiohjeet, tarvikkeet piparkakkujen koristeluun, fidgetit/räpläyslelut, hauskat joulusukat, erikoiset pyyhekumit, superpallot, avaimenperät, Aku Ankan taskarit, kaikenlaiset tekemiset (tyyliin tontun viesti jossa kehotus laittaa jouluvalot / paistaa pipareita / käydä purkamassa energiaa tramppapuistossa), tulostetut ristikot/tehtävät, otsalamppupipo, heijastimet pyörän pinnoihin... se on sutten oma lukunsa paljonko pikkutavaraa kannattaa ostaa. Mutta vaikka hän on hienhajuinen, housutyylistään tarkka, forttia pelaava ja melkein minun mittainen miehenalku, niin kyllä hänessä on vielä paljon lasta ja saa olla. Iso osa kavereista on samanlaisia, pientä osaa kiinnostaa vain puhelin ja energiajuomat.
Eipä sinun sinun incelytesi tunnistamiseen mitään pätevyyksiä tarvita :D Riittää, että osaa lukea. Mitä enemmän kiistätä, sitä vanhemmin vakuutat, että tulkitani osui oikeaan. Jos ei olisi osunut, sinulla ei olisi noin kovaa tarvetta kääntää ongelmasi minun syykseni.