Millä perusteella äänestät seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Musta tuntuu, että koskaan en ole kokenut äänestämistä näin vaikeaksi. Saatan jopa jättää äänestämättä. Viimeksi äänestin sillä perusteella, mikä puolue todennäköisimmin kohtuullistaisi ansioverotusta, mutta nyt tässä muodossa se oli mulle henkilökohtaisesti yhtä tyhjän kanssa ja oikeastaan vain huijaus.
Ehkä jos joku puolue lupaisi ajaa aikuiskoulutustuen palauttamista, se voisi riittää äänestyspäätökseen.
Mites teillä?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän SDPEETÄ, koska kaikki työolojen heikennykset perutaan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
Minäkin kun peruvat eläkeputken poiston,tai helvetti sentään sosialistihallitushan sen poistikin,siis PS:lle ääni.
Niin. Demarit poisti eläkeputken. Tosi kiva nyt vanhemmille ihmisille kun jäävät työttömiksi. Semmosia työntekijän kavereita ne demarit ja vasemmisto on. En taatusti äänestä niitä.
En kyllä tiedä. Edellinen hallitus oli floppi, mutta nykyinen vielä huonompi.
En äänestä. Ollenkaan enkä koskaan. Eiköhän tämä yhteiskunta ole jo tarpeeksi mätä. Ei asiat äänestämällä muutu, ei ole muuttuneet ennenkään. Sama kurjuus jatkuu, oli vallassa kuka / mikä tahansa. On tämä nähty. Kauniita puheita ja lupauksia kyllä riittää "äänestäkää nyt minua, niin saatte työtä ja leipää" Vaan kun tulee se lupausten lunastamisen aika, niin valituksi tullut änkyröi ja vänkyröi "enhän mitä ole mitään luvannut" Ja sama meno jatkuu, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen.
"Jos äänestämällä voisi OIKEASTI vaikuttaa asioihin, olisi äänestäminen lailla kielletty"
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä niin pahasti, että heille en toista kertaa ääntäni anna, en koskaan. Ääni menee demareille.
Heh. Perussuomalaisten kannatus nousee koko ajan, mitä lähemmäs eduskuntavaaleja tullaan. Eivät persut ole pettyneet puolueensa hallituskauteen, päin vastoin, ovat hyvinkin tyytyväisiä. Minäkin välillä ihmettelen, miten paljon ovat saaneet läpi tavoitteitaan, vaikka vastassa on Kokoomus, jolle näyttää olevan tärkeää haalia Suomeen halpatyövoimaa. Taidat kuitenkin olla sieltä vasureiden mielipiteenmuokkaustoimistolta, aika moneen ketjuun olet jo saman jorinan postannut?
Tammikuusta alkaen irtisanomiseen riittää asiallinen syy.
Ei tarvitse enää painavaa syytä irtisanomiseen.
En äänestä. Silloin äänestäessä kannatan huonoja asioita jotka tapahtuvat joka kausi ja tukileikkauksia. Ties mitä. Keskityn raportoimaan epäkohdan mieluummin.
Persut, koksut ja hihhulit ulos ja niin kuin olis jo! Se on mun periaate. Äänestän edelleen demareita.
Mikä tahansa käy, kunhan ei ole kokoomus tai persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan PS:n äänestämistä. Minun ei tarvitse edes lukea uutisia koska tiedän äänestäväni PS:ää halusivatpa uutiset minun tekevän mitä vain.
-PS:n äänestäjä
😍
oletko Alfa?
Beta-bottom. T.persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä enää missään vaaleissa.
Tätä igor haluaa. Siksi on erittäin tärkeää äänestää.
PS:ää.
Persut on venäjän asialla.
Miten niin? Väite toistuu aina silloin tällöin. Persut kuitenkin äänestivät rajalain puolesta ja miinakieltoa vastaan. Missä asiassa Persut on Venäjän puolella?
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä niin pahasti, että heille en toista kertaa ääntäni anna, en koskaan. Ääni menee demareille.
Demarit äänesti juuri kansalaisuuden saamisen tiukentamista vastaan. Heidän mielestään ok, että tänne tullaan oleilemaan veronmaksajien rahoilla. En äänestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit äänesti juuri kansalaisuuden saamisen tiukentamista vastaan. Heidän mielestään ok, että tänne tullaan oleilemaan veronmaksajien rahoilla. En äänestäisi.
En ainakaan vihervassareita. Mietin.
Aijon äänestää Perus Suomalaisia, koska olen maahan muutto kriitinen ja haluan, että Perus Suomalaiset tekevät asioille jotaki!
Äänestän Suomalaisia,en ikinä ainakaan demareita. Ja parempi ettei henkilö ole huuhaa liberaali woke.
Äänestän sitä puoluetta joka haluaa heittää maahammuuttajat ulos. Mulla on myös tapana tehdä esimerkiksi Ylen vaalikone, jossa hyppään yli kaikki kysymykset jotka ei liity maahammuuttoon, ja se vaalikone sitten ehdottaa minulle ehdokkaita.
En varmaan äänestä persuja enää, koska ne teki leikkauksia asumistukeen, ja Tynkkynen on homo joka seurustelee afrikkalaisen kanssa, joten ei tunnu kovin uskottavalta puolueelta. Sinimusta Liike voi olla parempi.
Annatko hesarin tai ylen vaikuttaa äänestyspäätökseesi. Luultavasti annat, vai otatko toimintaohjeet instasta, tai tiktokista.
Jos haluat tietää mitä eduskunta on tällä kaudella tehnyt, ja mitä on tulossa. Löydät tarvittavat tiedot eduskunnan omilta sivuilta. Sitä pidetään yllä virkamiestyönä, ja siellä on kaikki tarpeellinen. Lisäksi sieltä puuttuu toimittajien omat toiveet ja mielipiteet.
Tiukennukset maahanmuuttoon on oppositiolle hirvetys ,Ps parannus .Ps voittoon vie ja Kristilliset mukana pelastaa ,hyvä näin tulee.
Minkäänlainen hallitus ei tule Suomea pelastamaan. Velkaantuminen on 90%:ssa ennen tämän hallituskauden päättymistä. Siinä kohtaa ohjat talousongelmiin ottaa EU.
Sitten katsotaan tuleeko samat pakkokeinot mitä annettiin Kreikalle. Siellähän lähti eläkkeistä 20-30% ja julkishallinnosta irtisanottiin 30%.
Olen jotenkin tyytyväinen tähän. Se on alku jollekin uudelle ja mahdollisuus kaikille suomalaisille herätä todellisuuteen mihin jamaan on poliitikot maamme ajaneet.
Syytös kaikille puolueille.
2008 vuoden jälkeen talous ei ole kasvanut ja velkaantuminen on cain lisääntynyt.
Ilman wokea ei olisi magaa. Mieti sitä.