Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkukori joululahjaksi? Mitä tykkäätte?

Vierailija
20.10.2025 |

Jos saisitte itse kootun herkkukorin jouluksi? Ei kaupan valmiiksi koottua, vaan itse koottu joko korissa tai ihan vain lahjakassissa. Sisältäisi jouluisia tai siihen vivahtavia elintarvikkeita. 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla varma, että herkkukorin saaja pitää juuri niistä herkuista. Ainakaan kaupan herkkukoreissa ei ole juuri mitään, mille minulla olisi käyttöä.

Vierailija
2/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen varsin nirso ja tarkka syömisteni suhteen joten hankin herkkuni ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin jos olis vaikka 5l vodkaa, pari kartsaa punaista LM, 50g pussukka höpöheinää ja lahjakortti hesee.

Vierailija
4/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla varma, että herkkukorin saaja pitää juuri niistä herkuista. Ainakaan kaupan herkkukoreissa ei ole juuri mitään, mille minulla olisi käyttöä.

Silläpä tarkoitinkin itse koottua eikä kaupan valmista herkkukoria. 

Ap

Vierailija
5/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin kyllä jostain sellaisesta, jossa olisi tapaslajitelmaan aineksia ja mukana viinipullo. Riittäisi pienikin viinipullo.

Vierailija
6/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee vastaanottajan maun, niin mielestäni voi olla oikein hyväkin lahja. Itse ainakin olen tykännyt kun olen näitä ajatuksella kerättyjä joskus kavereilta saanut. 

Sen sijaan harmittaa työpaikan joulumuistamisina välillä jaetut herkkukorit näin kasvissyöjänä, aina niissä on lihaa/kalaa tai muuta eläinperäistä. Kiva työntää niitä sitten eteenpäin kun et voi olla varma kylmäketjusta ja roskiin heittäminen tuntuisi ihan kamalalta. 

Vierailija
7/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäisin. Ja senkin takia jos siellä on jotain sellaista mitä en ole itse ostanut,niin saattaa löytyä vaikka uusi suosikki. Mielelläänhän sitä uusia makuja maistelee kun ei tartte itte ostaa jos onkin hutiostos. 🤭

Vierailija
8/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia/teetä, konvehtirasia, hilloa/marmeladia, suolaisia ja makeita keksejä, pari juustoa. Tälläisia koreja olen saanut. 

Vierailija
9/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja korissa, mutta muuten kylläkin vastaavia tuotteita vanhemmiltani, joita lahjakoreissa usein on. Ihan käypiä lahjoja iäkkäiltä vanhemmilta aikuiselle lapselle. Rahaakin on aina mukana.

Olen aina halunnut jonkun lahjakorin itse tehdä. Kun laittaa siihen laadukkaita tuotteita, jotka maistuvat korin saajalle, ei sellainen ainakaan paha lahja olisi. Mutta en taida kenenkään makua niin tarkkaan tietää.

Vierailija
10/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin porukan ostajaksi työkaverille läksiäis lahjaan. No kehittelin sitten korin. Siellä oli kaikkea ja sitten se manasi kun ostin yhden tuotteen ja hän niin tykästyi,että ei osaa olla enää ilman. Varmasti meni muutkin kaupaksi,kallis kahvi,keksit siihen, fiinejä juttuja muutenkin. Olihan sitä budjettiakin kerätty porukalla.

Vierailija
11/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, haluan itse valita mitä syön

Vierailija
12/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siinä korissa muitakin tuotteita olla kuin syötäviä tuotteita. Minä olen saanut joskus kylpyhuonetuotekorin lahjana.

Vierailija
13/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori kyllä, mutta jouluteema ei. Joulun herkut on itse jo ostettu eikä ne maistu enää joulun jälkeen eli saattais jäädä kaappiin vanhenee. Mielummin ihan vaan laadukkaita tuotteita ja niitä ei edes tarvitse olla montaa (laatu korvaa määrän).

Vierailija
14/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee vastaanottajan maun, niin mielestäni voi olla oikein hyväkin lahja. Itse ainakin olen tykännyt kun olen näitä ajatuksella kerättyjä joskus kavereilta saanut. 

Sen sijaan harmittaa työpaikan joulumuistamisina välillä jaetut herkkukorit näin kasvissyöjänä, aina niissä on lihaa/kalaa tai muuta eläinperäistä. Kiva työntää niitä sitten eteenpäin kun et voi olla varma kylmäketjusta ja roskiin heittäminen tuntuisi ihan kamalalta. 

Ei kovin monessa työpaikassa saada jouluhaukea tai kinkkua herkkukorissa, yksi suklaakonvehti tai mandariini on lähempänä totuutta. 

Vierailija
15/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahtuisin jos olis vaikka 5l vodkaa, pari kartsaa punaista LM, 50g pussukka höpöheinää ja lahjakortti hesee.

Se on stadi eikä hese! Ooks vähä tyhmä?

Vierailija
16/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu viini, 70 % suklaa, luomu kahvi, luomu hedelmiä. Kelpais. Lahjakortti kunnon ravintolaan.

Vierailija
17/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain töissä Geisha konvehteja rasian, eipä siinä mitään mutta en hirveästi kiitellyt, kun pomo tiesi että olen pähkinä allerginen 

Vierailija
18/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ajatus on kaunis joo, en ainakaan itse tee mitään esim. vääränmerkkisellä kahvipaketilla tai suklaarasialla, en käytä viiniä tai glögiä, en voi sietää hilloja, homejuustoa pipareiden kanssa ja serviettejä, kynttilöitä, saunatuotteita ja muita vastaavia tilpehöörejä lojuu jo kaapissa käyttämättöminä.

Vai mitä jouluista ajattelit koriin pakata?

Vierailija
19/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuonetuotekorin on vielä vaikeampaa osua oikeaan. On hajuste allergiaa, herkkää ihoa, omia mieltymyksiä saajalla ja antajalla.

Vierailija
20/75 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan siinä korissa muitakin tuotteita olla kuin syötäviä tuotteita. Minä olen saanut joskus kylpyhuonetuotekorin lahjana.

Eipä se sitten ole herkkukori. Siitä huolimatta ei kiitos, valitsen myös kylpyhuoneen tuotteet itse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi