Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykynuorilla joku uusi tapa saada sulta reaktio jos kuljet heidän vierestään?

Vierailija
20.10.2025 |

Voin melkein vannoa, että nuorilla on nykyään joku somesta hankittu "toisen reaktion saanti" testi, jos olet julkisella tiellä ja kuljet heitä vastaan tai heidän vierestä, ja he yrittävät saada sut säpsähtämään tekemällä nopean eteenpäin-askel kaltaisen liikkeen. Vähän kuin joku gorilla, joka yrittää pelotella muka-juoksemalla päin muttei kuitenkaan. Muistan 3 eri kertaa viime vuoden ajalta, että heti kun pääsin riittävän lähelle niin toinen "säpsähtää" tai tekee jonkun oudon nopean liikkeen. Siis mitä v*ttua? Mikä toi on? "Katotaan säikähtääkö toi" "Säikähti, jes! Jatketaan matkaa" Jotenkin ihan eri planeetalta nykynuoret omaan nuoruuteen verrattuna josta on vain 20v aikaa. Muita vanhempia ja isompia ihmisiä ei todellakaan uhmattu tai testattu millään tavalla, sillä he olisivat antaneet heti köniin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin ihan eri planeetalta nykynuoret omaan nuoruuteen verrattuna josta on vain 20v aikaa."

No ei minun mielestäni. Kaikenlaisia typeriä haasteita ja tekoja on aina keksitty, nykyään niitä vaan saadaan myös virtuaalisen maailman kautta. Väittäisin nykynuorten olevan siivompia ja jollain tavalla arempiakin kuin omassa nuoruudessani.

1976 syntynyt

Vierailija
2/4 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän päivän nuoriso tuntuu olevan jotenkin yliitsevarmoja.sairaalla tavalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin ihan eri planeetalta nykynuoret omaan nuoruuteen verrattuna josta on vain 20v aikaa."

No ei minun mielestäni. Kaikenlaisia typeriä haasteita ja tekoja on aina keksitty, nykyään niitä vaan saadaan myös virtuaalisen maailman kautta. Väittäisin nykynuorten olevan siivompia ja jollain tavalla arempiakin kuin omassa nuoruudessani.

1976 syntynyt

Niin, onhan jokaisella sukupolvella omat temput, pilat ja tavat. Itselle vaan särähtää pahasti toi vanhempien ja isompien ihmisten testailu ja uhmailu, sillä olin nuorena itse todella kunnioittava ja hyväksynnänhakuinen muita itseäni vanhempia ihmisiä kohtaan. Ikinä ei olisi tullut edes mieleen yrittää saada isommilta mitään reaktiota, ja nyt nuoret vaan huoletta tallovat sen idean päälle, että ei muita tarvitse ollenkaan kunnioittaa taikka saada heiltä mitään hyväksyntää. Mutta ei tähän nyt jokaikinen nykynuori syyllisty.

Vierailija
4/4 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tai sitten en vain kiinnitä huomiota. Joskus joku nuori on ollut keskittynyt kännykkäänsä ja vahingossa meinannut törmätä mutta se nyt on kai ihan normaalia. En muutenkaan ole huomannut nuorten käyttäytymisessä mitään erityistä. Suurin osa heistä on kohteliaita ja käyttäytyvät erittäin hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi