Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies lähetti minulle mauttoman viestin

Vierailija
20.10.2025 |

Kävin viikko sitten treffeillä mukavan ja fiksun oloisen 5-kymppisen miehen kanssa. Hänellä on hyvä ja vastuullinen työ ja yksi aikuinen lapsi. Vaihdettiin puhelinnumeroita ja oli puhetta, että hän voisi joskus viedä minut uudelleen treffeille. Treffien jälkeen ollaan jotain pientä viestitelty, kuten että mitä kuuluu jne. Eilen hän sitten lähetti minulle tosi mauttoman se*ksi-/vonkausviestin. En tietenkään tähän vastannut mitään.

Mietin  vaan, että mikä on miehen motivaatio lähettää tuollainen mauton viesti? Siis jos hän edes oli tosissaan? Toki voi olla, että hän ei edes ollut kiinnostunut minusta muuten kuin seksikumppanina mutta ei ainakaan parisuhdemielessä. Mä jotenkin vielä ymmärrän, että joku 19-vuotias nuori mies, joka ei ole koskaan seurustellut, lähettää mauttomia viestejä, mutta että aikuinen 5-kymppinen mies.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä rikosilmoituksen tai sitten vaan blokata miehen. Parisuhdetta ei eronneen miehen kanssa kannata harkita muutenkaan, hänet on jo todettu perhekelvottomaksi.

Rikosilmoituksen?! Haloo, tällaisten nirppanokkien vuoksi jää varmasti oikeat r ai skaukset tutkimatta, i d i ootti

Vierailija
22/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottiko että harastaisitte sitä anaalia? Kannattaa kokeilla! Apteekista saatava ky-jelly on oiva liukuvoide anaaliseksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin  vaan, että mikä on miehen motivaatio lähettää tuollainen mauton viesti?"

No mikäköhän on juu motivaatio. No pikkukännissä alkoi tehdä pilua kahdella ällällä mieli. 

Vierailija
24/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muna maistu, älä treffaile miesten kanssa, hiekkap...

Vierailija
25/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa!

Vierailija
26/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltokuviako odottelit ei kukaan tosi hetero mies sellaisia lähettele. toivottavasti mies löytää oikean naisen.

Vierailija
27/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä joskus aikamoista tasapainottelua tuo viestittely suhteen alussa. Et halua antaa kuvaa puutteessa olevasta pervosta (mihin tässä tapauksessa nyt kyllä selvästi syyllistyttiin), mutta toisaalta ei halua myöskään menettää potentiaalisesti mielenkiintoista naista sen takia että ollaan vaan kollegiaalisen kohteliaita. Jos keskustelu pidetään tasolla mitä voisi käydä kenen tahansa naispuolisen työkaverin kanssa, ollaan (toki ihmisestä hieman riippuen) aika pian pisteessä josta ei enää voi palata mihinkään romanttiseen tai fyysiseen, vaikka muuten tultaisiin hyvin toimeen ja olisi hauskaa.
Nimim. näin on ikävä kyllä käynyt, kun olen ollut liian varovainen.

Vierailija
28/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailevana miehenä teen samaa. Se on sellainen happotesti. Ensiksi käydään livenä jossain ja vähän viestitellään että nainen näkee minkälainen olen. Sen jälkeen yllätän pikkutuhmalla jutulla.

Tämä karsii hienosti tiukkapipot pois joukosta. Tykkään panna, enkä ole mikään pimeässä peiton alla tyyppi, eli sellaisen kanssa en rupea muutenkaan. Ei mua vähääkään kiinnosta jos joku mielensä siitä pahoittaa tai pitää mua täys mulqquna.

Sanoisin että 70% lopettaa yhteydenpidon siihen.

20% reagoi positiivisesti ja jatkaa yhteydenpitoa.

10% on sitten niitä todellisia keepereitä, jotka vastaavat viestiini jollain vielä härskimmällä jutulla. Ja tämä on se minun kohderyhmänä, mihin panostan.

Kokemuksesta sanon, toimii!

M43

Vierailija
29/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailevana miehenä teen samaa. Se on sellainen happotesti. Ensiksi käydään livenä jossain ja vähän viestitellään että nainen näkee minkälainen olen. Sen jälkeen yllätän pikkutuhmalla jutulla.

Tämä karsii hienosti tiukkapipot pois joukosta. Tykkään panna, enkä ole mikään pimeässä peiton alla tyyppi, eli sellaisen kanssa en rupea muutenkaan. Ei mua vähääkään kiinnosta jos joku mielensä siitä pahoittaa tai pitää mua täys mulqquna.

10% on sitten niitä todellisia keepereitä, jotka vastaavat viestiini jollain vielä härskimmällä jutulla. Ja tämä on se minun kohderyhmänä, mihin panostan.

M43

Toimii mutta et ole onnistunut suhdetta saamaan? Mikäköhän vois olla syynä 🤔

Vierailija
30/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa, haluan muistuttaa että toiset ihmiset syttyvät hellästä hivelystä. Toiset taas tarvitsevat kiihottuakseen fistausta ja kuristusseksibreathplayta.

Molemmat ovat ihan okei, hienoa että yksilö tietää mikä hänelle toimii ja mikä ei. Olisi varsin kamalaa päätyä parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa mieltymyksiään tulee peitellä ettei toinen pahastu. Ihmiset vaan ovat erilaisia eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
31/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin, että etsin suhdetta? Been there, done that, never again. Kaikille se päämäärä ei ole parisuhde, perhe, pkt, farmariauto ja koira.

M43

Vierailija
32/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

:D

Siis vain 10% naisista lähtee pikkutuhmaan kirjoitteluun mukaan? Olen suoraan sanottuna yllättynyt.

N47

Vierailija
33/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olet niin ainutlaatuinen että sinun kannattaa pilluasi pihtailla.

Vierailija
34/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Asiaa. 

Mä olin joskus niukkaseksisessä suhteessa estoisen miehen kanssa ja päätin, että never again. En halua mihinkään frigideihin tai aktiivista naista pelkääviin sekaantua, joten laittelinpa eräälle potentiaaliselle viestejä tyyliin "tuu panemaan". Sehän tuli, ei säikähtänyt. Nyt ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä, lapsiakin tuli ja edelleen pannaan yhtä mutkattomasti.

Vierailija
35/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin olet niin ainutlaatuinen että sinun kannattaa pilluasi pihtailla.

Kaikille vaan pillua. Minulle pillua, Sinulle pillua, Heille pillua, Teille pillua! Nyt on pillua jaettu. Ei meillä pihdata pillua! 

Vierailija
36/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä rikosilmoituksen tai sitten vaan blokata miehen. Parisuhdetta ei eronneen miehen kanssa kannata harkita muutenkaan, hänet on jo todettu perhekelvottomaksi.

Rikosilmoituksen. Vonkausviestistä. Ei jumalauta 🤦

Vierailija
37/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ei jaksanut edes odottaa, vaan halusi kiirehtiä sen tietämisessä, pääseekö hän pukille vai ei. Unohda siis tyyppi, jos pitkää ja vakavaa suhdetta etsit. Tästä tyypistä ei ainakaan sellaiseen kanssasi ole.

Vierailija
38/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähtiin, ettei kannata uskoa mihinkään hyviin ensivaikutelmiin.

Vierailija
39/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen motivaationsa oli tarkistaa, oletko hänen tasoistaan seuraa. Jos et tykännyt viestistä, et ole. Loppu.

Vierailija
40/117 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas käytöstavattomia moukkia ketju täynnä. Luojalle kiitos ei tarvitse ikinä olla tekemisissä tuollaisten kanssa. 

Yksi tuolla kirjoitti, miten tätä harrastaa, ja varmaan ihan toimiva taktiikka kun etsii jotain pantavaa ilman että haluaa mitään muuta, mutta oisko sun mahdollista tehdä selväksi jo aiemmin, mitä haluat, ettei kukaan tuhlaisi aikaansa tapaamalla sua? Vaikka ei kiinnostakaan mitä sinusta ajatellaan, niin voisko kiinnostaa edes se, mikä vaikutus tuollaisella käytöksellä on muihin? Ei nyt varmaan mitenkään traumatisoiva, mutta ehkä vähintään epätoivon tunteita herättävää tuo varmaan on. Sama kuin sulle vastattais niin, että luulet kohdanneesi kunnon panopirkon ja sitten ei herukaan ikinä ollenkaan. Tuota sata kertaa putkeen niin ei varmaan oo kivaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan