Treffimies lähetti minulle mauttoman viestin
Kävin viikko sitten treffeillä mukavan ja fiksun oloisen 5-kymppisen miehen kanssa. Hänellä on hyvä ja vastuullinen työ ja yksi aikuinen lapsi. Vaihdettiin puhelinnumeroita ja oli puhetta, että hän voisi joskus viedä minut uudelleen treffeille. Treffien jälkeen ollaan jotain pientä viestitelty, kuten että mitä kuuluu jne. Eilen hän sitten lähetti minulle tosi mauttoman se*ksi-/vonkausviestin. En tietenkään tähän vastannut mitään.
Mietin vaan, että mikä on miehen motivaatio lähettää tuollainen mauton viesti? Siis jos hän edes oli tosissaan? Toki voi olla, että hän ei edes ollut kiinnostunut minusta muuten kuin seksikumppanina mutta ei ainakaan parisuhdemielessä. Mä jotenkin vielä ymmärrän, että joku 19-vuotias nuori mies, joka ei ole koskaan seurustellut, lähettää mauttomia viestejä, mutta että aikuinen 5-kymppinen mies.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset luulette aikuisten miesten suhteesta etsivän, ellei sitä seksiä?!
Sielujen yhteyttä ja hauskanpitoa varten on kaverit. Niiden kanssa on hauska mennä ja touhuta. Niiden kanssa on pitkä historia ja jaetut kokemukset. Ei kukaan yksittäinen nainen siihen verrattuna ole mitään.
Parisuhteelta haetaan seksiä ja sitten sellaista kevyttä seuraa. Kenties joku jakamaan ison talon kustannuksia ja paistamaan pullaa viikonloppuisin.
Siis ajattelit redusoida naisen, puolisosi, vaimosi, pelkäksi pilluksi? Onnea yritykseen, älä ihmettele jos päädyt helvetin lieskoihin.
Jos mies on sitoutuneempi kavereihinsa voit aivan hyvin panna heitä. Niin kauan kun ei ole lastentekotarkoitusta niin miehelläkin on kaksi reikää ja kumihuppu päähän niin ei tule aidsia. Sitten on lisäksi prostituoidut jotka ovat erikoistuneet kalt
Eri kuin alkuperäisen kirjoittaja, mutta... Nainen harvoin voi olla yhtä hyvä kaveri kuin ne oikeat kaverit. Johtuen jo siitä, että aika harva nainen harrastaa niitä samoja juttuja. Toki, jos mies tyytyy harrastuksissaan metsäkävelyihin ja koirankusettamiseen yhdessä, voi löytyä jotain tartuntapintaa. Ainakin omassa kaveripiirissä nelikymppiset ukot harrastaa aika laajalla skaalalla muuta yhdessä ja erikseen.
Näin ollen epäsopivan puolison kanssa vietetty vapaa-aika olisi sellaista B-luokan hommaa (vs. "A-luokan reissu" kavereiden kanssa). Mutta se voi kokonaisuutena yltää A-luokkaan, kun mukaan lasketaan lapset - ja se seksi. Ilman näitä...mitä sillä puolisolla oikeasti tekee?
Keskivertomies ei "syvärakastu" kuin joku (piilo)homppeli renessanssirunoilija, vaan on paljon käytännönläheisempi. Mukaan lukien se seksi; se on lopulta vain panemista. Sitä varten todellakaan ruveta mitään päiväkausien teatteriesitystä rakentamaan. Kuukausien ihmettelystä nyt puhumattakaan. Ei siinä mitään kiinteistökauppaa olla tekemässä.
Itsellä on käynyt onni ja vaimon kanssa löytyy ihan oikeakin yhteinen harrastus (sen kautta tavattukin), seksi pelaa katseesta ja perhearkikin pyörii kivasti (kyllä, kuskaan myös lapsia, käyn kaupassa, pesen jopa pyykkiä jne.). Mutta hän ei olekaan tyyppiä, joka olettaa minun odottelevan 3kk kun pelaillaan jotain "minua pitää lirkutella kuin prinsessaa" -leikkiä. Minä olen mies, hän on nainen. Homma toimii. Tällä palstalla tuntuu olevan luettu liikaa niitä Harlekiini-romaaneja ja liian vähän oikeaa kirjallisuutta - tai vaikka Aku Ankkaa ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset luulette aikuisten miesten suhteesta etsivän, ellei sitä seksiä?!
Sielujen yhteyttä ja hauskanpitoa varten on kaverit. Niiden kanssa on hauska mennä ja touhuta. Niiden kanssa on pitkä historia ja jaetut kokemukset. Ei kukaan yksittäinen nainen siihen verrattuna ole mitään.
Parisuhteelta haetaan seksiä ja sitten sellaista kevyttä seuraa. Kenties joku jakamaan ison talon kustannuksia ja paistamaan pullaa viikonloppuisin.
Siis ajattelit redusoida naisen, puolisosi, vaimosi, pelkäksi pilluksi? Onnea yritykseen, älä ihmettele jos päädyt helvetin lieskoihin.
Jos mies on sitoutuneempi kavereihinsa voit aivan hyvin panna heitä. Niin kauan kun ei ole lastentekotarkoitusta niin miehelläkin on kaksi reikää ja kumihuppu päähän niin ei tule aidsia. Sitten on
"Itsellä on käynyt onni ja vaimon kanssa löytyy ihan oikeakin yhteinen harrastus (sen kautta tavattukin), seksi pelaa katseesta ja perhearkikin pyörii kivasti (kyllä, kuskaan myös lapsia, käyn kaupassa, pesen jopa pyykkiä jne.). Mutta hän ei olekaan tyyppiä, joka olettaa minun odottelevan 3kk kun pelaillaan jotain "minua pitää lirkutella kuin prinsessaa" -leikkiä. Minä olen mies, hän on nainen. Homma toimii. Tällä palstalla tuntuu olevan luettu liikaa niitä Harlekiini-romaaneja ja liian vähän oikeaa kirjallisuutta - tai vaikka Aku Ankkaa ennemmin."
Eli tapasitte harrastuksessa ja lähditte katseesta panemaan? Käyhän se noinkin ja olet onnekas, kun löysit samanmoisen.
Tässä ketjussa puhutaan lähinnä ajasta ennen vakinaistumista, lapsia, ja perhearkea. Ajasta ennen kaiken vakinaistumista.
Ei olla. Meidän tulee selvästi ottaa oppia viisaista itämaan miehistä sekä etelä-Euroopan ja latinalaisen Amerikan hienostuneista ukoista, jotka eivät ainakaan vonkaa... Ensimmäisiä onkin onneksi nykyään sen verran paljon täällä kotimaassa, että on helppo katsoa vinkkejä.