Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu ja keskustelujen tyrehtyminen

Vierailija
20.10.2025 |

Kuinka monta päivää odotatte viestiä ennenkuin poistatte matchin? Parin kanssa on hyvät keskustelut käynnissä, mutta heistä ei kummastakaan ole kuulunut kohta viikkoon. Itse olen siis vastannut viimeisimpiin viesteihin eli heidän vuoronsa olisi kirjoittaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä ajatellut, että voisit laittaa uudenkin viestin perään?

Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.

Suosittelen kaikille tuolla tavalla ajatteleville käyntiä psykiatrilla ennen deittailun jatkamista.

Vuosisatoja vanhan kulttuurisen koodiston mukaan mies on aloitteen tekijä ja kosija. Mies on luonteeltaan saalistaja. Ellei mies pidä yllä keskustelua aloitteellisesti, hän ei ole riittävän kiinnostunut. Viimeistään viikon odottamiseen jälkeen on syytä poistaa viesti. 

Nyt eletään Tinderin aikakautta. Nykyään merkitsee eniten se, miten hyvännäköinen ihminen on, ja miten paljon mätsejä ja viestejä hän saa.

Jos komea mies hukkuu jo valmiiksi kiinnostuneiden naisten viesteihin, miksi ihmeessä hän jahtaisi juuri sinua? Sinunhan tässä pitää jahdata ja piirittää sitä miestä, jotta hän valitsisi juuri sinut kaikista niistä naisista, jotka hänestä ovat kiinnostuneita. 

Vierailija
42/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.

Olen pitkälti samaa mieltä. Vastaan miehille kyllä nopeasti ja pitkästikin, sekä saatan kerran-pari myös kirjoittaa ensin mutta jahtaamaan en ketään ala. Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja, eikä se ole mua varten. En näe oikein syytä miksi nainen kirjoittaisi viikon hiljaisuuden jälkeen uuden viestin jossa huhuilisi miehen perään. Ap 

"Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja"

Tinderissä on kahdenlaisia miehiä: miehiä joilla on aivan valtavasti mätsejä, ja miehiä joilla on erittäin vähän tai nolla mätsiä. 

Ne miehet joilla on valtavasti matchejä, eivät ole prinsessoja. Heillä vaan ei ole aikaa viestitellä samaan aikaan kymmenien naisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkälti samaa mieltä. Vastaan miehille kyllä nopeasti ja pitkästikin, sekä saatan kerran-pari myös kirjoittaa ensin mutta jahtaamaan en ketään ala. Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja, eikä se ole mua varten. En näe oikein syytä miksi nainen kirjoittaisi viikon hiljaisuuden jälkeen uuden viestin jossa huhuilisi miehen perään. Ap 

"Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja"

Tin

Mutta miksi nämä valtavasti mätsejä saavat miehet haalivat niitä? Tai oikeammin; miksi kukaan haalii sadoittain tai edes kymmenittäin mätsejä? Ei voi olla niin, että ne kaikki mätsit ovat sellaisia, jotka oikeasti kiinnostavat. Itse naisena en tunnu löytävän juuri yhtäkään, joka tuolla kiinnostaisi ihan silleen oikeasti, ja tykkäyksiä olen parin päivän jälkeen saanut jo 2500... ihan järkyttävää.

Vierailija
44/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet tuntuvat olevan tä

Mutta miksi nämä valtavasti mätsejä saavat miehet haalivat niitä? Tai oikeammin; miksi kukaan haalii sadoittain tai edes kymmenittäin mätsejä? Ei voi olla niin, että ne kaikki mätsit ovat sellaisia, jotka oikeasti kiinnostavat. Itse naisena en tunnu löytävän juuri yhtäkään, joka tuolla kiinnostaisi ihan silleen oikeasti, ja tykkäyksiä olen parin päivän jälkeen saanut jo 2500... ihan järkyttävää.

2500 sinusta tykänneen miehen joukosta et löydä yhtäkään kiinnostavaa? 

Vierailija
45/46 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailun perussääntöjä on, että jos keskustelu sujuaa parin kolmen päivän jälkeen ehdotetaan tapaamista. Jos siitä ei tule mitään, kannattaa vaihtaa seuraavaan matchiin.

Vierailija
46/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän