Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu ja keskustelujen tyrehtyminen

Vierailija
20.10.2025 |

Kuinka monta päivää odotatte viestiä ennenkuin poistatte matchin? Parin kanssa on hyvät keskustelut käynnissä, mutta heistä ei kummastakaan ole kuulunut kohta viikkoon. Itse olen siis vastannut viimeisimpiin viesteihin eli heidän vuoronsa olisi kirjoittaa. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausi hiljaisuutta, niin lähtee poistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon voin odottaa, että keksustelu jatkuu ennen kuin poistan osuman

Vierailija
4/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorokausi hiljaisuutta, niin lähtee poistoon.

Minä en ihan näin lyhyestä ajasta ole moksiskaan, kun en itsekään välttämättä päivittäin käy noissa sovelluksissa, mutta viikko alkaa olla jo sellainen aika että tuntuu että henkilöillä on varmasti jotain muuta sutinaa eikä niinkään kiinnostusta jatkaa tutustumista muhun. Ap

Vierailija
5/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tiukasti kiinni viimeisen viestin-säännöstä eli voin laittaa viestin ja ellei reagoi, niin poistoon. Saatan myös laittaa "ei tämä keskustelu tunnu kumpaakaan suuremmin kiinnosta, joten kiitos tykkäyksestä ja viestittelyistä. Kaikkea hyvää jatkossa" ja vuorokausi tuosta poistan matchin.

Vierailija
6/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaiskuvasta. Tuollainen kesken keskustelun häipyminen on ongelma jota en katselisi ollenkaan. Jos keskustelu jatkuu ilman pahoittelua, niin se on tapa. Jos keskustelu ei jatku (vaikka nyt viikossa) niin se on selvä merkki, ettei mies ole kiinnostunut sinusta tai valmis sijoittamaan suhteeseen mitään - edes aikaansa - vaan näkee sinut hyväksikäytettävänä optiona

Koska sitten poistaa? HETI kun tuntuu siltä. Joskus ajattelin, että noh odotan yön yli, ja tässä välissä mies ehti vastata ja jatkaa keskinkertaisella tasolla. Kutsua treffeille, jotka olivat keskinkertaiset. Ja taas keskinkertainen yhteydenotto. Mutta tämä oli täysin epätyydyttävää minulle koko ajan, vaikka hän onnistuikin minua mukana raahaamaan, sillä olen kevyt persoona. Nykyään suosittelen, että poista välittömästi, kun epäilys herää. Luota vaistoosi. Ja luota siihen jo ennen mätsiä - jos epäilet, älä mätsää

Vierailija
7/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ajatellut, että voisit laittaa uudenkin viestin perään?

Vierailija
8/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.

Vierailija
9/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.

Suosittelen kaikille tuolla tavalla ajatteleville käyntiä psykiatrilla ennen deittailun jatkamista.

Vierailija
10/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille tuolla tavalla ajatteleville käyntiä psykiatrilla ennen deittailun jatkamista.

Ja minä suosittelen kaikille naisille jotka jahtaavat miehiä opettelemaan mitä nisäkkyys on. 1 mies voi siittää 20 000 miestä. Ei ole mitään muuta syytä olla miehen kanssa, kuin se mitä mies investoi sinuun ja perheeseen. Jos tämä on 0 tai nettonegatiivinen, mies roskikseen välittömästi.

Vierailija
11/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä suosittelen kaikille naisille jotka jahtaavat miehiä opettelemaan mitä nisäkkyys on. 1 mies voi siittää 20 000 miestä. Ei ole mitään muuta syytä olla miehen kanssa, kuin se mitä mies investoi sinuun ja perheeseen. Jos tämä on 0 tai nettonegatiivinen, mies roskikseen välittömästi.

naista*

Vierailija
12/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet deittisovelluksissa, jos mielestäsi et tarvitse miestä?

Vierailija
13/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Vierailija
14/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosisatoja vanhan kulttuurisen koodiston mukaan mies on aloitteen tekijä ja kosija. Mies on luonteeltaan saalistaja. Ellei mies pidä yllä keskustelua aloitteellisesti, hän ei ole riittävän kiinnostunut. Viimeistään viikon odottamiseen jälkeen on syytä poistaa viesti. 

Vierailija
15/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt että miksi se match/osuma/mikä se nyt onkaan pitää sit mielenosoituksellisesti poistaa?

Niinkun pikkumuksut hiekkalaatikolla. "Sä et toimi kuten haluaisin, niin en mäkään sitten tykkää susta".

Vierailija
16/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin Tinderissä, homma eteni niin, että max pari kolme päivää viestittelyä, jossa selvisi jo perusasiat. Jos ne oli kunnossa, sovittiin tapaaminen. Jos tapaamista ei järjestynty siinä suht pian, nii ei sitä tullut sitten koskaan. Joillekin näköjään riitti kirjekaveruus.

Jos taas viestittelyyn tuli yli vuorokaiden tauko, oletin, että ei enää kiinnosta ja joku toinen kiinnostaa enemmän, niin en jäänyt odottelemaan 

Vierailija
17/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kellota, enkä poista. 

Vierailija
18/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin Tinderissä, homma eteni niin, että max pari kolme päivää viestittelyä, jossa selvisi jo perusasiat. Jos ne oli kunnossa, sovittiin tapaaminen. Jos tapaamista ei järjestynty siinä suht pian, nii ei sitä tullut sitten koskaan. Joillekin näköjään riitti kirjekaveruus.

Jos taas viestittelyyn tuli yli vuorokaiden tauko, oletin, että ei enää kiinnosta ja joku toinen kiinnostaa enemmän, niin en jäänyt odottelemaan 

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta.

Vierailija
19/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosisatoja vanhan kulttuurisen koodiston mukaan mies on aloitteen tekijä ja kosija. Mies on luonteeltaan saalistaja. Ellei mies pidä yllä keskustelua aloitteellisesti, hän ei ole riittävän kiinnostunut. Viimeistään viikon odottamiseen jälkeen on syytä poistaa viesti. 

Eli olet vuosisatoja ajasta jäljessä. Ihmekkös.

Vierailija
20/38 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Koska elämäni ei toimi missään tarve-puute-tilasta käsin vaan mätsään miehen kanssa jos tulee vastaan sellainen, joka saa jalat alta tai onnistuu hurmaamaan. Jos ei niin sitten olen vaan olemassa ihan niin kuin muutkin ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän