Nettideittailu ja keskustelujen tyrehtyminen
Kuinka monta päivää odotatte viestiä ennenkuin poistatte matchin? Parin kanssa on hyvät keskustelut käynnissä, mutta heistä ei kummastakaan ole kuulunut kohta viikkoon. Itse olen siis vastannut viimeisimpiin viesteihin eli heidän vuoronsa olisi kirjoittaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ajatellut, että voisit laittaa uudenkin viestin perään?
Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.
Suosittelen kaikille tuolla tavalla ajatteleville käyntiä psykiatrilla ennen deittailun jatkamista.
Vuosisatoja vanhan kulttuurisen koodiston mukaan mies on aloitteen tekijä ja kosija. Mies on luonteeltaan saalistaja. Ellei mies pidä yllä keskustelua aloitteellisesti, hän ei ole riittävän kiinnostunut. Viimeistään viikon odottamiseen jälkeen on syytä poistaa viesti.
Pilluni on vuosimiljardeja vanhaa mallistoa, niinkuin sinunkin sukuelimesi. Sori siitä. Mene grinderiin, siellä on "moderneja" suhteita ;-)
Kaksi päivää. Vaadin niin hyviä vuorovaikutustaitoja että jos nyt on esim. viikon matkalla lasten kanssa ja pitää Tinder-taukoa, niin ilmoittaa siitä etukäteen.
Jos ei osaa tällaisia perusasioita jo alussa, niin ei riitä taidot mulle sitten muutenkaan.
Ihan vaikka näin:
"Laitan juttelut nyt tauolle loman ajaksi, kun haluan keskittyä sataprosenttisesti lasten kans yhdessä oloon, mutta mielelläni jatkan juttua, kun palaan! "
"En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta."
Oma kokemukseni on samankaltainen. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. Näin aikaa ei kulu hukkaan. Suorat kiinnostuksenosoitukset toimivat myös siksi, että ne vähentävät epäaitoa ja epärehellistä käytöstä. Pahimmillaan joku saattaa jopa viestiä haluavansa toisen kanssa vakavampaa suhdetta, jotta voisi saada tältä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä tiukasti kiinni viimeisen viestin-säännöstä eli voin laittaa viestin ja ellei reagoi, niin poistoon. Saatan myös laittaa "ei tämä keskustelu tunnu kumpaakaan suuremmin kiinnosta, joten kiitos tykkäyksestä ja viestittelyistä. Kaikkea hyvää jatkossa" ja vuorokausi tuosta poistan matchin.
Eli odotat kuitenkin vastausta missä toinen voihkii "hei älä meeeeeee tai viet multa kai keee eeeen... Ethän mee, et jättää mua saaa-aaaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä tiukasti kiinni viimeisen viestin-säännöstä eli voin laittaa viestin ja ellei reagoi, niin poistoon. Saatan myös laittaa "ei tämä keskustelu tunnu kumpaakaan suuremmin kiinnosta, joten kiitos tykkäyksestä ja viestittelyistä. Kaikkea hyvää jatkossa" ja vuorokausi tuosta poistan matchin.
Eli odotat kuitenkin vastausta missä toinen voihkii "hei älä meeeeeee tai viet multa kai keee eeeen... Ethän mee, et jättää mua saaa-aaaa"
Ei vaan annan toiselle mahdollisuuden nähdä viestini, etten vain katoa. Mikäli poistan matchin, niin hän ei näe viestiäni. Mikäli välillämme on alkanut keskustelu, niin minusta on huonoa käytöstä vain kadota.
Vierailija kirjoitti:
"En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta."
Oma kokemukseni on samankaltainen. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. Näin aikaa ei kulu hukkaan. Suorat kiinnostuksenosoitukset toimivat myös siksi, että ne vähentävät epäaitoa ja epärehellistä käytöstä. Pahimmillaan joku saattaa jopa viestiä haluavansa toisen kanssa va
Sun KAIKKI suhteet on alkaneet noin? Montako niitä siis oikein on ollut?! Mä olen ollut viimeiset 26 vuotta parisuhteissa, 2kpl tänä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan annan toiselle mahdollisuuden nähdä viestini, etten vain katoa. Mikäli poistan matchin, niin hän ei näe viestiäni. Mikäli välillämme on alkanut keskustelu, niin minusta on huonoa käytöstä vain kadota.
Itsekin tein näin ennen, kunnes totesin että tuo on helmiä sioille. Miksi näkisit vaivaa ekstra-asiakaspalvelupositiivisuuteen miehelle, joka ei vastaa edes kesken olevaan keskusteluun? Hän kohtelee sinua kuin halpaa makkaraa ja sinä laittelet jotain "heeiii kiitos kiitos kiitos tästä mahdollisuudesta arvon herra" -viestejä. No, no no, no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on samankaltainen. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. Näin aikaa ei kulu hukkaan. Suorat kiinnostuksenosoitukset toimivat myös siksi, että ne vähentävät epäaitoa ja epärehellistä käytöstä. Pahimmillaan jo
Sun KAIKKI suhteet on alkaneet noin? Montako niitä siis oikein on ollut?! Mä olen ollut viimeiset 26 vuotta parisuhteissa, 2kpl tänä aikana.
Kyllä, kaikki neljä. :D
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tein näin ennen, kunnes totesin että tuo on helmiä sioille. Mik
Itse asiassa minä laitan viestini naisille. En voi vaikuttaa muiden käytökseen, mutta voi itse käyttäytyä asiallisesti. Joskus toinen kiittää kanssa viestittelyistä, joskus hän ei reagoi mitenkään. Koska en itse tykkää, jos joku vain katoaa niin voi omalta osaltani toimia fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on samankaltainen. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. Näin aikaa ei kulu hukkaan. Suorat kiinnostuksenosoitukset toimivat myös siksi, että ne vähentävät epäaitoa ja epärehellistä käytöstä. Pahimmillaan jo
Olen eri, mutta olen joutunut aika monta prinssiä suutelemaan, että olen löytänyt arvoiseni.
En poista matcheja koskaan. Paitsi jos paljastuu botiksi.
Monta keskustelua kesken 2015 saakka Tinderissä. Ei minua haittaa.
En myöskään poistuisi deittisovelluksista vaikka jonkun suhteen löytäisinkin. Suurin osa suhteista kuitenkin kestäisi 1-10 kuukautta. En myöskään edellyttäisi toista poistamaan tilejään. Piiloon voi laittaa, jos haluaa.
En nykyäänkään käy deittisovelluksissa kuin 2-3 päivänä kuukaudessa. Jos toinen kokisi sen uhkana niin sitten varmaan huono itsetunto. Jos toinen löytää minua paremman suhteeseen niin se on hyvä juttu. Ja jos vaihtaa minua huonompaan niin oli selvästi väärä ihminen minulle.
Tuon takia tapaamiset kannataa sopia nopeasti. Nettideiteillä keskustelut tyrehtyy aina. Kukaan ei jaksa chattailla kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että oikein perse pystyssä jahdata miestä? Ei missään nimessä, koskaan. Jos mies haluaa olla prinsessa niin oikea osoite on grinder. Jos nainen on alfa boss lady bitch joka dominoi ja johtaa, hän ei tarvitse miestä.
Olen pitkälti samaa mieltä. Vastaan miehille kyllä nopeasti ja pitkästikin, sekä saatan kerran-pari myös kirjoittaa ensin mutta jahtaamaan en ketään ala. Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja, eikä se ole mua varten. En näe oikein syytä miksi nainen kirjoittaisi viikon hiljaisuuden jälkeen uuden viestin jossa huhuilisi miehen perään. Ap
Vierailija kirjoitti:
En poista matcheja koskaan. Paitsi jos paljastuu botiksi.
Monta keskustelua kesken 2015 saakka Tinderissä. Ei minua haittaa.
En myöskään poistuisi deittisovelluksista vaikka jonkun suhteen löytäisinkin. Suurin osa suhteista kuitenkin kestäisi 1-10 kuukautta. En myöskään edellyttäisi toista poistamaan tilejään. Piiloon voi laittaa, jos haluaa.
En nykyäänkään käy deittisovelluksissa kuin 2-3 päivänä kuukaudessa. Jos toinen kokisi sen uhkana niin sitten varmaan huono itsetunto. Jos toinen löytää minua paremman suhteeseen niin se on hyvä juttu. Ja jos vaihtaa minua huonompaan niin oli selvästi väärä ihminen minulle.
Esim. Hingessä voi olla kerrallaan vain 8 keskustelua eli kaikkien vanhojen matchien roikottaminen ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkälti samaa mieltä. Vastaan miehille kyllä nopeasti ja pitkästikin, sekä saatan kerran-pari myös kirjoittaa ensin mutta jahtaamaan en ketään ala. Miehet tuntuvat olevan tänä päivänä aikamoisia prinsessoja, eikä se ole mua varten. En näe oikein syytä miksi nainen kirjoittaisi viikon hiljaisuuden jälkeen uuden viestin jossa huhuilisi miehen perään. Ap
Toimitko samoin myös työnhaussa? Sanot, että työnantajat on varsinaisia prinsessoja, ja odotat, että työnantaja tulee polvillaan kotiovelta pyytämään juuri sinua töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitko samoin myös työnhaussa? Sanot, että työnantajat on varsinaisia pri
Aika ontuva vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin Tinderissä, homma eteni niin, että max pari kolme päivää viestittelyä, jossa selvisi jo perusasiat. Jos ne oli kunnossa, sovittiin tapaaminen. Jos tapaamista ei järjestynty siinä suht pian, nii ei sitä tullut sitten koskaan. Joillekin näköjään riitti kirjekaveruus.
Jos taas viestittelyyn tuli yli vuorokaiden tauko, oletin, että ei enää kiinnosta ja joku toinen kiinnostaa enemmän, niin en jäänyt odottelemaan
Itse ajattelin myös, että jos ei mitään kuulunut yli vuorokauteen, ei kiinnostanut. Myöhemmin tuli kuitenkin sellaisia matcheja, joiden kanssa juttu ei ikinä lähtenyt kunnolla lentoon, koska eivät osanneet tekstailla, eivätkä saaneet aikaiseksi pyytää treffeille, mutta kuitenkin sitten aina 2-4 päivän välein jotakin kyselivät. Kiinnostusta oli, mutta eivät osanneet osoittaa sitä tarpeeksi aktiivisesti ja kun oli niitäkin, jotka osasivat, niin äkkiä jäivät paitsioon.
Jos joku ei aloittanut keskustelua tai vastannut minun aloitukseeni kolmessa päivässä, poistin matchin. Poikkeuksena yksi tyyppi, jolta halusin kysyä, tunsinko hänet menneisyydestä (15 vuoden takaa). Hänet jätin matcheihin ja hän palasikin asiaan kolmen viikon kuluttua. Ei ollut saanut matchista eikä viestistä ilmoitusta ollenkaan (ja vaikka olisi ollut, ei haitannut, koska tässä vaiheessa itse tapailin jo toista), mutta kun huomasi aloitukseni ja juttu lähti myöhemmin lentoon, tapailtiin sitten 1,5 kk.
Edelleenkin sellaisten ihmisten kanssa, joita olen useamman kerran tavannut ja sitten yhtäkkiä hiljenevät päiväksi tai kahdeksi, niin kyllä siinä sellainen ajatus heti herää, että ovat löytäneet toisen, joka kiinnostaa enemmän, vaikka tällaisella pikkupaikkakunnalla ei ihan hirveästi olekaan tarjontaa. Yksi mies varmistikin, että jos mies hiljenee, niin sillä on toinen kiinnostavampi. Varmaan teki nyt itse samat minulle. En ole viitsinyt kysellä, vaan itsekin tsekkailen muuta tarjontaa.
Matcheja poistin alussa aina kaikki ne, joiden kanssa keskustelu kuoli eikä siihen palattu enää myöhemmin, ja lisäksi ne, joiden kanssa keskustelua ei ikinä ollutkaan, mutta nykyään noita roikkuu listoilla vaikka kukaan ei koskaan sano mitään. En tiedä miten sattuikin heti alussa ne kaikki miehet, jotka osasivat aloittaa keskustelun ja ylläpitää sitä, kun nykyään ei vastata saatikka aloiteta keskustelua, tai etenkään kyetä sitä ylläpitämään. Varmaan säätävät monien kanssa ja minä olen sitten se, joka on sivussa.
Siis jos ovikelloasi soittaa joku, joka jää kuitenkin vaan seisomaan tuppisuuna, niin jätätkö oven auki kun jatkat elämääsi? Eiköhän se mies ole osoittanut jo kyvyttömyytensä sanoa asiaansa tai edistää mitään, joten ovi kiinni ja mies siirtykööt seuraavalle ovelle haukkomaan henkeään.