Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU: 28-vuotiaan miehen hautajaisissa ei ollut ketään läheistä

Vierailija
20.10.2025 |

Tuskinpa tuo vainajaan haittaa, kun on kuollut. Näitä asioita pitäisi miettiä silloin kun on elossa.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8929791

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali palstalaisen hautajaiset.

Vierailija
2/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää on, sitä todennäköisempää on, että ystävät ovat jo kuolleet. Jos on pieni suku, niin voi käydä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitä miettiä elossaollessaan, että on ihmisiä ympärillä, kun kuolee. Kerro AP kuinka tämä onnistuu? Kaikilla vaan ei ole ketään. Sinähän et täydellisessä kuplassasi tätä ymmärrä. Olet täys i....tti. sori vasn, mutta herää!

Vierailija
4/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut joku ulkomaalainen tms

Vierailija
5/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kappelissa haudataan 1-6 yksinäistä, pääkaupunkiseudulla kuollutta vainajaa joka torstai vastaavasti poliisi löytää 2 - 7 kuollutta asunnoistaan joka viikko. 

Vierailija
6/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ikää on, sitä todennäköisempää on, että ystävät ovat jo kuolleet. Jos on pieni suku, niin voi käydä noin.

Vainaja oli alle 30.

Mutta juu, siitä huolimatta että vainajaa itseään ei tuossa vaiheessa haittaa enää mikään, ei ole mikään ihme että elossa olevia haittaa. Tai itse ainakin liikuttuisin jos olisin mukana järjestämässä monttubileitä joihin osallistuu 0 muistajaa.

Vierailija
7/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei välttämättä pääse tai tahdo mennä hautajaisiin, vaikka olisi vainajan kanssa läheisissä väleissä. Matka voi olla liian kallis ja/tai hankala, etenkin jos köyhä asuu kaukana tai oma liikuntakyky on heikko, ja hautajaispäivälle voi olla valmiiksi muita suunnitelmia. 

Vierailija
8/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkotiin ja sieltä narkomaaniksi kadulle = kuolema 28-vuotiaana. Onneksi ei tarvinnut elämässään enää kärsiä. Mut kokoomuslaisen mielestä Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet.

Vierailija
9/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainaja oli alle 30.

Mutta juu, siitä huolimatta että vainajaa itseään ei tuossa vaiheessa haittaa enää mikään, ei ole mikään ihme että elossa olevia haittaa. Tai itse ainakin liikuttuisin jos olisin mukana järjestämässä monttubileitä joihin osallistuu 0 muistajaa.

Minä en. On ihmisiä jotka eivät ansaitse toista ihmistä edes kuolleessaan. 

Vierailija
10/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28v on todella nuori haudattavaksi ilman yhtäkään tuttua saattajaa.

Vierailija
11/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut joku ulkomaalainen tms

Silloin paikalla olisi imaami ja satoja klaanin jäseniä.

Vierailija
12/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenkotiin ja sieltä narkomaaniksi kadulle = kuolema 28-vuotiaana. Onneksi ei tarvinnut elämässään enää kärsiä. Mut kokoomuslaisen mielestä Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet.

Kaikilla on mahdollisuus, mutta ei samoja. 

- kokoomuslainen

Vierailija
13/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit eivät saaneet vanki lomia. diilerit kuvasivat kauvempaa josko saisi jonkun sukulaisen maksamaan huume velat.

Vierailija
14/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku suht normaalin lapsuuden elänyt uhriutumassa meidän päihdeperhetaustaisten nuorten puolesta? 

Vierailija
15/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eikä ole. 

Vierailija
16/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainaja oli alle 30.

Mistä likuttuisit? Olen itse syntynyt perheeseen jossa kaikki ovat olleet minua kohtaan väkivaltaisia ja välit olen katkaissut itse. Ennemminkin harmittaisi jos he tulisivat hautajaisiini esittämään surevaa, että voi voikun se meidän x ei kestänyt raiskailua ja pahoinpitelyämme.

Vierailija
17/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti r aiskausten seurauksena syntyy lapsia joita jopa omat vanhemmat vihaavat, koko ajan.

Vierailija
18/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainaja oli alle 30.

Mistä likuttuisit? Olen itse syntynyt perheeseen jossa kaikki ovat olleet minua kohtaan väkivaltaisia ja välit olen katkaissut itse. Ennemminkin harmittaisi jos he tulisivat hautajaisiini esittämään surevaa, että voi voikun se meidän x ei kestänyt raiskailua ja pahoinpitelyämme.

No esimerkiksi tuollaisen kohtalon mahdollisuudesta liikuttuisin.

Vierailija
19/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eikö hänellä ollut edes vanhempia elossa? Täti, setä, eno? Sisaruksia? 

Vierailija
20/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipäisiä 28v on siinä missä 80v kin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä