Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on kiinnostunut naisesta

Vierailija
20.10.2025 |

...panostaako hän aina enemmän pukeutumiseen ym. tietäessään, että tapaa tämän vai onko kuten tavallisesti ja toivoo olevansa normaalina arkiversionaan riittävä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina kiinnostunut naisesta.

Olen aina kiinnostunut naisista jotka ovat erittäin nuoria, erittäin hoikkia ja erittäin tatuoimattomia. Kun jollakin heistä on yllään minihame jonka alla paljaat koipireidet, olen erittäin kiinnostunut. Kuitenkin, ihastuminen edellyttää naiselta lisäksi feminiiniä perusluonnetta, -ulkoasua ja -eleitä.

Yllätys, että tatskojen inhoaminen piti taas tuoda esiin.

Vierailija
62/65 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina kiinnostunut naisesta.

Olen aina kiinnostunut naisista jotka ovat erittäin nuoria, erittäin hoikkia ja erittäin tatuoimattomia. Kun jollakin heistä on yllään minihame jonka alla paljaat koipireidet, olen erittäin kiinnostunut. Kuitenkin, ihastuminen edellyttää naiselta lisäksi feminiiniä perusluonnetta, -ulkoasua ja -eleitä.

Yllätys, että tatskojen inhoaminen piti taas tuoda esiin.

Minua inhottaa sellaiset naiset joilla on tatuointeja. Halveksun niitä naisia jotka ovat pilanneet ihonsa. En inhoa kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurustellut nykyisen miesystävän kanssa kohta kolme vuotta ja tiedän, että hän panostaa ulkonäköönsä joka kerta, kun nähdään. Ajaa parran, käy suihkussa, laittaa partavettä ja siistit vaatteet. Tekee fyysistä työtä sekä varsinaisessa työssä että vapaa-ajallaan, joten tiedän, miltä näyttäisi/tuoksuisi ilman panostusta :D 

Itsekin teen samoin, kun tavataan ja arvostan tuota, että haluaa panostaa, kun nähdään. 

Ja joillekin kaikki tuo mitä listasit on ihan normipäivä...

Vierailija
64/65 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan ok, josmies ei ole erityisesti panostanut, mutta se tuntuu helposti kiinnostuksen puutteelta.Siksi kysyin  enkä tuomitakseni mitään tai ketään. Mietin lähinnä, että onko näissä tilanteissa vielä toivoa?

Ja sen sijaan että tekisit asialle jotain, keksit tekosyitä olla tekemättä mitään... No siksi se mies varmaan ei olekaan enää susta kiinnostunut.

Mitä. En nyt ihan ymmärtänyt viestiäsi. En minä tietenkään tuputa itseäni miehelle, jonka kiinnostuksesta en ole varma. Olen myös käsittänyt, että liika kiinnostuksen osoitus tappaa miehen kiinnostuksen varmasti. Vai onko tämäkin väärinkäsitys?

Olet vauvalla kyselemässä tyhmiä sen sijaan, että menisit ja tekisit sen aloitteen. Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
65/65 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis laitan puhtaat kalsarit kun menen panotreffeille naisen luokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän