Jos mies on kiinnostunut naisesta
...panostaako hän aina enemmän pukeutumiseen ym. tietäessään, että tapaa tämän vai onko kuten tavallisesti ja toivoo olevansa normaalina arkiversionaan riittävä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä tekeekö nainen yhtään mitään joka viestisi miehelle että kiinnostus on edes vähän huomioitu.
Mikä tällaiseksi riittäisi?
Sanomalla vaikka hyväntuulisesti että näytät tänään jotenkin erilaiselta. Toimii erittäin hyvin ja jos kaikki olikin vain mielikuvitusta, on ollut arkisen kohtelias.
Pukeuduin treffeille siistimmin kuin miten olisin muuten ollut tuolloin pukeutuneena. Sitten kun kävimme treffeillä ulkoilemassa (hänen ehdotuksensa) pukeuduin säänmukaisesti.
"Siistimmin" ei tarkoita pukua ja kravattia.
M60
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt omaa tutkimusta tästä. Aloin tämän vuoden alusta ostamaan vaatteita ja pukeutumaan niin, että värit sopivat keskenään yhteen. Kyllä naiset katsovat enempi ja saa huomioita. Myös hymyä tulee ja jotkut ovat aloittaneet keskustelua. Selvästi näin pitää vaatteilla huijata, jos haluaa huomiota.
Miten se on huijaamista että pukeutuu kivasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt omaa tutkimusta tästä. Aloin tämän vuoden alusta ostamaan vaatteita ja pukeutumaan niin, että värit sopivat keskenään yhteen. Kyllä naiset katsovat enempi ja saa huomioita. Myös hymyä tulee ja jotkut ovat aloittaneet keskustelua. Selvästi näin pitää vaatteilla huijata, jos haluaa huomiota.
Ei hyvin pukeutuminen oo mitään huijaamista. Kyllä tyyli merkkaa enemmän kuin luonnon antama ulkonäkö.
No ei tyylillä ulkonäköä korvata
Pukeudun mahdollisimman kiinnostavasti tähtäimessäni olevaan kohderyhmään kuuluvia kaunottaria silmällä pitäen, samalla siten että ylijäämänaiset, ikänaiset sekä wanhusnaiset karttaisivat minua. / M1957
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin olevan mieskohtaista.
Ei kai? Eikö kaikki miehet ole samanlaisia?
t. palstafeministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan ok, josmies ei ole erityisesti panostanut, mutta se tuntuu helposti kiinnostuksen puutteelta.Siksi kysyin enkä tuomitakseni mitään tai ketään. Mietin lähinnä, että onko näissä tilanteissa vielä toivoa?
Ja sen sijaan että tekisit asialle jotain, keksit tekosyitä olla tekemättä mitään... No siksi se mies varmaan ei olekaan enää susta kiinnostunut.
Mitä. En nyt ihan ymmärtänyt viestiäsi. En minä tietenkään tuputa itseäni miehelle, jonka kiinnostuksesta en ole varma. Olen myös käsittänyt, että liika kiinnostuksen osoitus tappaa miehen kiinnostuksen varmasti. Vai onko tämäkin väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun normaalistikin ihan siististi ja asiallisesti. En minä pukua treffeille laittaisi sen merkiksi, että olen kiinnostunut. Kyllä farkkujen ja kaulus- tai poolopaidan pitää silloinkin riittää.
Poolopaitoja ei pidä kuin homot.
Peittäisi sinunkin ruman kaulasi.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun mahdollisimman kiinnostavasti tähtäimessäni olevaan kohderyhmään kuuluvia kaunottaria silmällä pitäen, samalla siten että ylijäämänaiset, ikänaiset sekä wanhusnaiset karttaisivat minua. / M1957
Ja mikäpä genresi olikaan?
Ostin just vähän aikaa sitten uuden takin koska menin naisen kanssa treffeille. En tiedä sitten vaikuttiko mitään mutta olen tavannut naista lähes joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tietenkään sillein ole huijaamista... mutta jos miettii naisia, niin kyllä ne kireet legginsit laitetaan sen takia, että mies katsoo peffaa. Tuntuu huijaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sut on siis vähintään yksi nainen vapauttanut takaisin luontoon? Vai useampi? Sille on syynsä, jämäpala😂
Vierailija kirjoitti:
Ton ikäisen kurpan ei tarvitse pelätä, että yksikään nainen sua alkaisi ahdistelemaan. Mummoja ei enää kiinnosta ja nuoremmille sä olet ikäloppu muumio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tietenkään sillein ole huijaamista... mutta jos miettii naisia, niin kyllä ne kireet legginsit laitetaan sen takia, että mies katsoo peffaa. Tuntuu huijaamiselta.
Terveisin, Pertti 67v, joka vielä mahtuu leggareihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun normaalistikin ihan siististi ja asiallisesti. En minä pukua treffeille laittaisi sen merkiksi, että olen kiinnostunut. Kyllä farkkujen ja kaulus- tai poolopaidan pitää silloinkin riittää.
Peittäisi sinunkin ruman kaulasi.
Ai sen takiako sä niitä pidät? Kalkkunakaula on kieltämättä kyllä turn off 🦃
Perus juttuja kuten parturi, siisti parta, ehyet hyvät vaatteet ja hyvä tuoksu kuten aina. Tottakai. Mutta mihin panostan ja selkeästi naiset siitä tykkäävät ja kehuvat sitä niin se käytös ja naisen arvostus, kiinnostus naisen asioista. Naiselta on helppo saada kehuja omalla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvin pukeutuminen oo mitään huijaamista. Kyllä tyyli merkkaa enemmän kuin luonnon antama ulkonäkö.
No ei tyylillä ulkonäköä korvata
Vähän eri mieltä. Riittävän mukavan näköinen ja hyvä tyyli on paremoi kuin komea ja tyylitön/täysin eri tyyliä kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäpä genresi olikaan?
New Yorker. Pahapoika, gangsta - FSBN, Black Squad, SMOG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poolopaita miehellä toimii aina!
Ja sen sijaan että tekisit asialle jotain, keksit tekosyitä olla tekemättä mitään... No siksi se mies varmaan ei olekaan enää susta kiinnostunut.