Jos mies on kiinnostunut naisesta
...panostaako hän aina enemmän pukeutumiseen ym. tietäessään, että tapaa tämän vai onko kuten tavallisesti ja toivoo olevansa normaalina arkiversionaan riittävä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun mahdollisimman kiinnostavasti tähtäimessäni olevaan kohderyhmään kuuluvia kaunottaria silmällä pitäen, samalla siten että ylijäämänaiset, ikänaiset sekä wanhusnaiset karttaisivat minua. / M1957
Ja mikäpä genresi olikaan?
New Yorker. Pahapoika, gangsta - FSBN, Black Squad, SMOG.
Sekin vielä...
Vierailija kirjoitti:
Lisää ajatuksia?
Pelkkä kiinnostus tuskin saa ketään edes aamupesulle, mutta jos mies himoitsee naista niin sitten panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää ajatuksia?
Pelkkä kiinnostus tuskin saa ketään edes aamupesulle, mutta jos mies himoitsee naista niin sitten panostaa.
Mitä eroa näillä? Eikö kiinnostus melkein aina tarkoita halua päästä jossain vaiheessa naisen kanssa sänkyyn kerran tai säännöllisemmin?
Vaikuttaako se, että uskoo naisen olevan saatavissa vs. saavuttamaton?
Pitää miehenkin panostaa. Jos menet treffeille vanhoissa pieruverkkarissa, et voi odottaa saavasi vastakaikua. Mulla aina suorat housut ja Bossin paita,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt omaa tutkimusta tästä. Aloin tämän vuoden alusta ostamaan vaatteita ja pukeutumaan niin, että värit sopivat keskenään yhteen. Kyllä naiset katsovat enempi ja saa huomioita. Myös hymyä tulee ja jotkut ovat aloittaneet keskustelua. Selvästi näin pitää vaatteilla huijata, jos haluaa huomiota.
Ei hyvin pukeutuminen oo mitään huijaamista. Kyllä tyyli merkkaa enemmän kuin luonnon antama ulkonäkö.
No ei tyylillä ulkonäköä korvata
Vähän eri mieltä. Riittävän mukavan näköinen ja hyvä tyyli on paremoi kuin komea ja tyylitön/täysin eri tyyliä kuin itse.
Ehdottomasti korvataan.
Minäkin ruma mies olin kesällä aivan ihmeissäni kun kaksi vastaan tullutta naista oikein pysähtyivät ja kääntyivät katsomaan minua hymyillen. Olin juuri tullut parturista pukeutuneena italialaiseen pellavapukuun.
Mä oon seurustellut nykyisen miesystävän kanssa kohta kolme vuotta ja tiedän, että hän panostaa ulkonäköönsä joka kerta, kun nähdään. Ajaa parran, käy suihkussa, laittaa partavettä ja siistit vaatteet. Tekee fyysistä työtä sekä varsinaisessa työssä että vapaa-ajallaan, joten tiedän, miltä näyttäisi/tuoksuisi ilman panostusta :D
Itsekin teen samoin, kun tavataan ja arvostan tuota, että haluaa panostaa, kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun normaalistikin ihan siististi ja asiallisesti. En minä pukua treffeille laittaisi sen merkiksi, että olen kiinnostunut. Kyllä farkkujen ja kaulus- tai poolopaidan pitää silloinkin riittää.
Poolopaitoja ei pidä kuin homot.
Poolopaidat on hot.
n40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää ajatuksia?
Mitä eroa näillä? Eikö kiinnostus melkein aina tarkoita halua päästä jossain vaiheessa naisen kanssa sänkyyn kerran tai säännöllisemmin?
Ihanko tosissasi kysyt? Kun mies on kiinnostunut naisesta, niin hän pannut naisen merkille, esimerkiksi minihameensa takia, mutta tietää tästä vain vähän, miehen kiinnostus voi siis sammua samantein jos esimerkiksi ilmenee että nainen onkin tatuoitu tai hänessä on sitä jokin vastaava inhottava piirre. Silloin kun mies himoitsee naista, hän jo tietää niin paljon tästä että haluaa naisen peuhaamaan kanssaan ja tekee kaikkensa sen eteen että nainen antautuu.
no kyllä se mies panostaa naiseen, jos on tästä kiinnostunut.
mieti vaikka itseäsi: jos sä olet ihastunut johonkin mieheen, niin kai sä haluat olla paras versio itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
'Mulle sopii oikein hyvin, että mies tulee treffeille hyvissä, sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa 😄 Koska etsin miestä, joka viihtyy vesillä, metsissä ja ylipäätään ulkona. Eikä tartte olla mitään fjellu-tasoa edes. Jos mennään syömään, riittää siistit arkivaatteet, esim neule ja farkut. Juhlat yms sitten tietysti tilaisuuden mukaan.
Mulle merkkaa paljon se, että voin nähdä, että mies on olemukseltaankin sen oloinen, että perusasiat on kunnossa, eli hoidetut hampaat, hiukset kuosissa, puhdas tuoksu ja siistit, ehjät vaatteet.'
Tämä voisi olla minulta. Ihminen, jolla pakka kasassa, huokuu huoliteltua 'fundamental presence' vibaa, vaikka virttynyt mökkipyyhe miehisillä lanteillaan siellä Tuupovaaran juhannussaunassa.🙂
Suomalainen mies on harvemmin mkn väreillä kikkaileva fashionista; hän on käytännöllinen. Hän omistaa vain muutaman kenkäparin.
Tämä konstailematon, ei diivaileva 'käytännöllisyys ennen estetiikkaa' - energia on etsattuna kansallisauraamme molempien sukupuolten osalta. 🤔
Lisään, että laadukkaat tuoksut oikein käytettynä hurmaavat naiselta polvet notkuun. Mä ainakin rakastan nuuhkia hyvälle tuoksuvaa miestä. En kuulu heihin, jotka saavat parfyymikilarit metrossa colognet haistettuaan.
Miehen kasvojen iho on usein ihailtavan freesi, koska mies (tietämättään) suorittaa partaa ajaessaan kauneustoimenpiteen, ihonsa marraskesisolukon kuorinnan.
Mies on aina kiinnostunut naisesta.
Vierailija kirjoitti:
mieti vaikka itseäsi: jos sä olet ihastunut johonkin mieheen, niin kai sä haluat olla paras versio itsestäsi
Kiinnostus ja ihastus ovat eri asioita. Kun mies vasta on kiinnostunut jostakin naisesta, niin naisella saattaa ehkä olla mahdollisuus päästä rakastelemaan miehen kanssa, sitten vasta kun mies on ihastunut ko. naisesta on siitä varmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus ja ihastus ovat eri asioita. Kun mies vasta on kiinnostunut jostakin naisesta, niin naisella saattaa ehkä olla mahdollisuus päästä rakastelemaan miehen kanssa, sitten vasta kun mies on ihastunut ko. naisesta on siitä varmuus.
No niin miten nämä erottaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina kiinnostunut naisesta.
Olen aina kiinnostunut naisista jotka ovat erittäin nuoria, erittäin hoikkia ja erittäin tatuoimattomia. Kun jollakin heistä on yllään minihame jonka alla paljaat koipireidet, olen erittäin kiinnostunut. Kuitenkin, ihastuminen edellyttää naiselta lisäksi feminiiniä perusluonnetta, -ulkoasua ja -eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin miten nämä erottaa toisistaan?
Ihanko tosissasi kysyt? Kun mies on kiinnostunut naisesta, niin hän pannut naisen merkille, esimerkiksi minihameensa takia, mutta tietää tästä vain vähän, miehen kiinnostus voi siis sammua samantein jos esimerkiksi ilmenee että nainen onkin tatuoitu tai hänessä on sitä jokin vastaava inhottava piirre. Silloin kun mies himoitsee naista, hän jo tietää niin paljon tästä että haluaa naisen peuhaamaan kanssaan ja tekee kaikkensa sen eteen että nainen antautuu.
Miten se huijaamista, jos haluaa huomiota upealle peballeen?