Kaleva: Kauanko seksitöntä suhdetta kannattaa katsella?
Jos on kaikkensa yrittänyt, alle vuoden, sanoo oululainen seksuaaliterapeutti.
https://www.kaleva.fi/kauanko-seksitonta-suhdetta-kannattaa-katsella-jo…
Olen kyllä nähnyt useita miehiä ja naisia jotka halukkaampina puoliskoina kärsineet useamman vuoden seksittömässä liitossa.
Kommentit (114)
Kauanko katselisin seksitöntä suhdetta?
Riippuu olisiko pariskunnan seksin harrastaminen todennäköistä illan mittaan. Ja jos ulkona sataa tai on kylmä, niin ikävähän siellä pusikossa on odotella. Ja sade haittaa myös kiikareilla näkemistä, kun linssit kastuvat.
Mutta sitten kun se seksin harrastaminen alkaa, katselen kyllä mielelläni, vaikka sitten sataisi tai olisi kylmä.
Seksivastaiset ihmiset haluaa täällä puolustella miksi pitävät puolisonsa kurjuudessa. 🤢 toivottavasti puolisot tajuaa lähteä ja jättää pihtarit.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. johan tuo vuosi tulee täyteen siinä kun toipuu synnytysr aiskauksista ja silpomisista. Oma pillu palautui noin kahdessa vuodessa. Jos mies ei tätä aikaa kestä ilman panemista niin menkööt ja viekööt paskalapsensa mukanaan.
Olet mielisairas. Sääliksi käy lasta.
Perusteltu syy antaa avoin suhde toiselle osapuolelle. Jos et itse anna puolisollesi, et voi sitä toiselta kieltää. Näin toimii pariskunta, joka rakastaa toisiaan.
Kolmas vuosi menossa, vaimo nukkuu jo eri huoneessakin. Maksan kaikki laskut asumisen ja auton kulut ja vaimo käyttää oman tilinsä shoppailuun. Mun mielestä jo pahempaa kun pettäminen.
Yhdet treffit voi katsoa ja jos ei heru niin sitten vaan hylkyyn ja uutta matoa koukkuun. Mikäli on seksin harrastaminen siinä vaiheessa vaikeaa niin vaikeuksia tulee olemaan myös jatkossa.
Minä katselin kuivaa menoa kaksi vuotta, kunnes keväällä tein päätöksen että lähtölaskenta on alkanut. Elämäni paras päätös lähteä, nyt on useampi nainen mun elämässä ja harrastan seksiä joka ikinen päivä jos haluan. Kerrassaan valtavan tärkeä asia mikä kannatti priorisoida.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko katselisin seksitöntä suhdetta?
Riippuu olisiko pariskunnan seksin harrastaminen todennäköistä illan mittaan. Ja jos ulkona sataa tai on kylmä, niin ikävähän siellä pusikossa on odotella. Ja sade haittaa myös kiikareilla näkemistä, kun linssit kastuvat.
Mutta sitten kun se seksin harrastaminen alkaa, katselen kyllä mielelläni, vaikka sitten sataisi tai olisi kylmä.
Pokea vois kattoa kyllä kotona lämpimässäkin :D
Vierailija kirjoitti:
Kolmas vuosi menossa, vaimo nukkuu jo eri huoneessakin. Maksan kaikki laskut asumisen ja auton kulut ja vaimo käyttää oman tilinsä shoppailuun. Mun mielestä jo pahempaa kun pettäminen.
Miksi suostut tuollaiseen? Ei ole mikään pakko.
Varmaan riippuu henkilöstä ja tilanteesta, joka on johtanut seksittömyyteen. Vakava sairaus, vaikka nyt syöpä, on vähän eri juttu kun se, että ei vaan kiinnosta läheisyys jostain muusta syystä. Mun mielestä suhteessa molemmilla on velvollisuus pitää huolta siitä suhteesta.
Sen joka jää ilman, pitää avata suu ja kertoa, että kärsii tilanteesta ja sen haluttoman pitää miettiä syitä haluttomuudelleen ja hankkia tarvittaessa asiaan apua, jos toinen kertoo, että kärsii siitä. Jos tilanteelle ei ole mitään tehtävissä, niin sitten pitää keskustella yhdessä olisiko sille toiselle parempi, jos erotaan. Kummankin osapuolen pitää voida suhteessa hyvin.
Minulla vaikuttaisi kyllä se seksittömyyden syy siihen, harkitsisinko eroa. Meillä tosiaan sellainen tilanne, että halumme eivät ole kohdanneet viimeisen kolmen vuoden aikana. Puolisoni ei vaan ole halunnut seksiä. Olemme kolmekymppisiä, jos sillä nyt mitään väliä on. Olemme keskustelleet asiasta ja mieheni on sanonut olevansa todella stressaantunut, ja se on vaikuttanut haluihin. En kyllä ole harkinnut eroa, koska meillä keskusteluyhteys asiasta on. Asia olisi toinen, jos mieheni ei haluaisi lainkaan asiasta puhua, ja olisimme vuosikausia kämppiksinä. Luulen, että silloin suhteemme laatu ei olisi enää kyllä priimaa, jos ei mieltä painavista asioista keskusteltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaikuttaisi kyllä se seksittömyyden syy siihen, harkitsisinko eroa. Meillä tosiaan sellainen tilanne, että halumme eivät ole kohdanneet viimeisen kolmen vuoden aikana. Puolisoni ei vaan ole halunnut seksiä. Olemme kolmekymppisiä, jos sillä nyt mitään väliä on. Olemme keskustelleet asiasta ja mieheni on sanonut olevansa todella stressaantunut, ja se on vaikuttanut haluihin. En kyllä ole harkinnut eroa, koska meillä keskusteluyhteys asiasta on. Asia olisi toinen, jos mieheni ei haluaisi lainkaan asiasta puhua, ja olisimme vuosikausia kämppiksinä. Luulen, että silloin suhteemme laatu ei olisi enää kyllä priimaa, jos ei mieltä painavista asioista keskusteltaisi.
Erikoista, että tällä saitilla on niin paljon naisia joiden parhaassa iässään olevalla miehellä on jokin exuaalinen ongelma. Tai, ehkä kuitenkin on niin että näitä tarinoita rakenteelle jätetty, yksinäinen, wanharouva Tyhjäpää.
Oikeistojonnen mielestä kaikki media on faaaake newwwwws. Olet nolo.