Muistatko kun taksikuskit ei raiskannu asiakasta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Viisi bussikuskia joukkoraiskasi Inga Myllärin vuonna 1957 ja jätti hänet paleltumaan kuoliaaksi.
Olen syntynyt 80-luvulla, joten ei, en muista aikaa jolloin naisia ei joukkoraiskattu.
kerros lisää tapauksia ajalta 0-2000
Vierailija kirjoitti:
Viisi bussikuskia joukkoraiskasi Inga Myllärin vuonna 1957 ja jätti hänet paleltumaan kuoliaaksi.
Olen syntynyt 80-luvulla, joten ei, en muista aikaa jolloin naisia ei joukkoraiskattu.
Intiassako synnyit ja sittemmin tunkeuduit Suomeen yllättäen ja pyytämättä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, suo anteeksi! Unohdin tarkentaa, että Inga Myllärin tapaus tapahtui Suomessa, ei Intiassa.
Muistan. Muistan ajan, kun liftasin baarista kallioon usein pimeällä taksilla. Maksoin kympin jne. Ja pääsin kotiin.
Enää en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, suo anteeksi! Unohdin tarkentaa, että Inga Myllärin tapaus tapahtui Suomessa, ei Intiassa.
Pyydä ennemmin anteeksi tunkeutumistasi Suomeen.
Ei mulla muuta.
Muistan ajan kun eivä raiskaanneet, ryöstäneet tai murhanneet !
Kyllä sitä tapahtui. Niistä vain ei paljon huudeltu.
Mä en ymmärrä miksi ihmiset eivät käytä uberia. Kuskin henkilöllisyys on aina tiedossa ja hinnassa ei tulla huijatuksi. Kuskit ovat pääsääntöisesti ulkomaalaisia mutta niin ne ovat taksi helsingissä ja lähitaksissakin. Autoksi saat sellaisen kun haluat maksaa, otat halvimman ja voit saada vanhemman auton ja premium black saat uuden auton jossa voit itse kertoa etukäteen toivotusta lämpötilasta ja haluatko/et halua keskustella kuskin kanssa niitä näitä.
En muista. Muistan 2000-2010 kun olin nuori ja elin yökerhovaihetta niin kaksi kertaa kantis taksikuski ahdisteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko linkkiä uutiseen?
Muistan ajan, kun tuli käytyä viihteellä. Vuoteen 2015 saakka. Taksit oli pesty päältä ja sisältä imuroitu, sisustus ehjä, usein vielä parempaa automerkkiä, taksamittarista näki veloituksen, kuitin sai aina, kuljettaja oli kohtelias, jopa niin että taksi lähti vasta sitten kun näki että matkustaja pääsi perille ja sisälle rakennukseen, kuskit ei tapelleet tolpalla, ei ollut meno kuin kamelimarkkinoilla, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit yhden tapauksen, ja senkin 50-luvulta. Hienoa settiä. 2000-luvusta et tietty halua puhua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelemme tässä taksikuskeista.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan, kun tuli käytyä viihteellä. Vuoteen 2015 saakka. Taksit oli pesty päältä ja sisältä imuroitu, sisustus ehjä, usein vielä parempaa automerkkiä, taksamittarista näki veloituksen, kuitin sai aina, kuljettaja oli kohtelias, jopa niin että taksi lähti vasta sitten kun näki että matkustaja pääsi perille ja sisälle rakennukseen, kuskit ei tapelleet tolpalla, ei ollut meno kuin kamelimarkkinoilla, jne.
Ennen taksi oli varsinainen rahantekoautomaatti, kun autoja oli rajoitettu määrä joka puolella ja hinnat muhkeat. Ja ala piti jossain määrin itse järjestystä ja jokainen täysjärkinen taksiyrittäjä suojeli omaa rahantekokonettaan pitämällä huolen siitä että epäluotettavat "rengit" lensi samantien ulos alalta.
Silti pimeitäkin takseja liikkui, eikä kaikki kuskit ihan loistavasti käyttäytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset eivät käytä uberia. Kuskin henkilöllisyys on aina tiedossa ja hinnassa ei tulla huijatuksi. Kuskit ovat pääsääntöisesti ulkomaalaisia mutta niin ne ovat taksi helsingissä ja lähitaksissakin. Autoksi saat sellaisen kun haluat maksaa, otat halvimman ja voit saada vanhemman auton ja premium black saat uuden auton jossa voit itse kertoa etukäteen toivotusta lämpötilasta ja haluatko/et halua keskustella kuskin kanssa niitä näitä.
3 promillen humalassa pakkasessa rupeet asentamaan jotain sovellusta
jep jep
Mikkeli 2009. Suomikuski ja luvat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit yhden tapauksen, ja senkin 50-luvulta. Hienoa settiä. 2000-luvusta et tietty halua puhua ollenkaan.
En niin halua puhua. Kyllä suomalaisetkin!
Huvittavaa kun puhutaan lukuista ulkomaalaisten taksikuskien tekemistä rikoksista, vassari penkoo yksittäistapauksia jostain 50-luvulta. Eikö tuo jo kerro sinulle, rakas vassari, jotain? Eikä kukaan väitä ettei ikinä yksinään kantiskuski olisi syyllistynyt vakaviin rikoksiin mutta suhdeluku kannattaa pitää mielessä. Ei ole mitään syytä puolustella kehitysmaan kuskeja.